Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi puhuu totta, Tauski vai Virpi?

Vierailija
27.08.2016 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016082622227419_vi.shtml
Mä uskon Virpiä, mut olenkin ehkä puolueellinen koska Tauski on mun mielestä ihan hiton ällöttävä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna Peltonenkin kirjoittaa blogissaan että Tauskin kirja on satukirja. Näähän on kyllä hyviä ystäviä keskenään, joten voi olla sovittu juttukin. Ei näistä kukaan kyllä mikään penaalin terävin kynä ole.

Vierailija
2/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjassa esiintyvien henkilöiden yhteenlaskettu ÄO on noin 25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sympatiseeraa Virpiä. Rikkoi Tinan ja Hauskin liiton ja oli pitkään toinen nainen. Korkeasti kouluja käynyt ihminen ja noin tyhmä että retkahti Tauskiin

Vierailija
4/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lyhyet katkelmat Tauskin kirjasta kertoo jo jotain Tauskin mielenlaadusta. Ei taida olla tulevilla keikoilla fanien joukkoryntäyksiä vaikka sitä varmaankin kirjalla yritettiin aikaan saada. Toisaalta osuvasti kuvattu, että epätoivoisimmat naisihmiset olivat Tauskin perässä. Muut ei. Sikäli hyvä itsetuntemus Taunolla.

Vierailija
5/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kummallakin ole osa totta, osa valhetta. Vaikka en nyt jaksanut lukea koko roskalehtilööppiä.

Vierailija
6/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavalla tyylillä kirjoitettu kirja, katkelmista päätellen. "Catcat-duon sisaruksista toinen oli vaalea ja kaunis ja toinen nimeltään Katja."

Vierailija
7/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastelijakirjailja Terras on erikoistunut kuvottavaa tyyliin. Samaa shaibaa tulossa myös Esko Eerikäisen elämästä.

Vierailija
8/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin aikoihin kun Tauski oli hakannut Hennan hän esiintyi jossain talk showssa. Silmät kirkkaina puhui imeliä asioita Hennasta, ei vähäisintäkään katumusta, häpeää, vaivaannusta, katumusta. Psykopaatti vai narsisti?

Vierailija
9/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja vaikuttaa katkelmista päätelleen lähipubin Penan känniunelmilta. En tiedä kuka puhui totta, eikä kiinnostakaan. Joka tapauksessa Tauski vaikuttaa vastenmieliseltä ihmiseltä.

Vierailija
10/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan parin yhteishaastatteluja suhteen alkuajoilta ja kyllä niistä jäi mielikuva siitä, että Virpi on vahvasti piirittänyt miestä ja halunnut tämän itselleen. Oli pitkään toinen nainen ja sit lopulta Tauski erosi ja meni naimisiin Virpin kanssa. Mut eihän miehen vonkaaminen oikeuta miestä hakkaamaan naista ja ne osuudet ainakin tuon Iltalehden uutisen mukaan tuntuu Tauskilta unohtuvan.

Mut joo. Eivät varmasti ole järjen jättiläisiä kumpikaan enkä osaa sanoa, kumpi on tyhmempi. Ehkä ei ainakaan julkisuudessa kannattaisi pyöriä näitä asioita ruotimassa.

Vierailija
11/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaiset bestsellerit nämä Tauskin ja Eerikäisen elämäkerrat. Huomaa ettei kumpikaan ole saavuttaneet elämässään mitään, joten pakko öhistä kaikesta turhasta.

Vierailija
12/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep. Muistakaa ettette lainaa tätä tai Eerikäisen kirjaa kirjastosta. Kilahtaa tekijänoikeuksien kautta rahaa niiden tilille.

Vierailija
13/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan tyyli näyttää olevan alentava ja härski. Epätoivoinen yritys kääntää musta valkoiseksi.

Vierailija
14/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin aikoihin kun Tauski oli hakannut Hennan hän esiintyi jossain talk showssa. Silmät kirkkaina puhui imeliä asioita Hennasta, ei vähäisintäkään katumusta, häpeää, vaivaannusta, katumusta. Psykopaatti vai narsisti?

Mun mielestä Tauski on ihan selkeä narsisti. Minä vain...

Vierailija
15/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asiat on pyöräytetty väärinpäin." (Virpi kertoo)

Ja usean naisen kaltoinkohtelu. Kun on monta samanlaista kaltoinkohtelua, keissi on ihan selvä.

= Ihan selvät todisteet, että Taukki on narsu.

Molemmat puhuu totta niin hyvin kuin osaa, mutta mun mielestä Virpi paremmin, siksi uskon Virpiä. Lisäksi Virpi on selvästi oppinut tapauksesta jotain, Taukki ei.

Vierailija
16/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimon suku ei hyväksynyt Tauskia jostakin syystä ihmisenä eikä miehenä."

Jostakin syystä...

Vierailija
17/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla aika tyhmä se bimbo, joka vielä tolle miehelle lovee antaa. Niin monesti jo on julkisuudessakin varoitettu ja nyt tällainen naisia halveksuva kirjantekele.

Vierailija
18/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Tauno linjoilla...

Vierailija
19/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Tauski on ihan selkeä narsisti. Minä vain...

Toisaalta mutta toisaalta. Narsismin puolesta puhuu se että Hennan pahoipitelyn tultua julki ja Tauskin maineen koettua suuren kolauksen, mitä tekee Tauski? No muuttaa Afrikkaan... Siellä voi taas olla kuninkaana ja parikymppistä kihlattua lööppeihin jne. Just oikein narsistin toimintaa. Toisaalta eikö aito narsisti olisi aloittanut välittömästä Hennan mustamaalauksen kun Henba teki pahoinpitelystään julkisen? Sen sijaan Tauski oikein liversi Hennasta silloin telkkarissa vaikka just oli hakannut sen.

Vierailija
20/23 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kammottava ukko, mutta on kammottavan huonoa kieltäkin alentuvan ja loukkaavan tyylin lisäksi noissa pätkissä... että tällaisia "kirjailijoita" Suomessa... toivottavasti kukaan ei osta, ei lainaa. Eniten olisi varmaan hyötyä energiajätteenä tai paperikeräyksessä tällaisella tekeleellä.