Treffiseuralainen pyysi bensarahaa
Pohjatietona siis, että asumme syrjäseudulla ja treffimahdollisuudet vähän heikonlaiset täällä päin. Mies ehdotti minulle että menisimme paikkaan x viettämään iltaa. Minun hakemiseni ja viemiseni teki hänelle yhteensä 300 km ajoa.
Treffit menivät kivasti, meillä tuntui menevän huumorintaju yksiin ja tuntui että hän on aidosti kiinnostunut minusta. Hän oli hyvä kuuntelija ja luonnetta löytyi, mikä on itselleni ehdoton vaatimus. Kun lähestyimme autolla kotiamme, alkoi mies puhua siitä paljonko laski bensojen maksavan. Ei ollut vielä puhunut mitään toisista treffeistä edes, enkä edes voinut tietää halusiko hän sellaisia. Olin ihan äimän käkenä kun tyyppi alkoi höpöttää siitä, mitä bensat tekevät euroissa ja kyseli onko minulla käteistä. Vastasin vain että "onhan mulla jotain" ja olin koko loppumatkan hiljaa. Kun hän jätti minut kotiovelle, annoni rahat kouraan ja lähdin vain kävelemään sanomatta mitään.
Kommentit (51)
Treffien osapuolilla on oletuksia ja odotuksia. Se, että he eivät osaa puhua niistä toisilleen kertonee jotain heidän yhteensopivuudesta. Puhumalla voisi laajentaa yhteensopivien kumppanien joukkoa, mutta siihen ei helposti löydy rohkeutta -- minulla ainakaan. Vähintään kerran vuodessa pitäisi lukea Pekka Saurin "Toisen kanssa", niin ei pääsisi minultakaan unohtumaan.
Totta helkkarissa ap:n pitää osallistua bensakuluihin. Tai sit maksaa ruuat tms. Se, että on auto, ei tarkoita että ilmaiseksi ketään kuskaillaan.
Ehkä mies luuli että ap tarjoaa ruaat tms ja sitä alkoi paluumatkalla ärsyttää.
Miehelle ei ole hävettävää, ap sen sijaan voisi vilkaista peiliin
Jos mies ei maksa, joku toinen maksaa. Älkää iniskö köyhät miehet. Vain tyhjätaskut on närkästyneitä lompakkoloisisita. "Ai, eikö pillu olekaan ilmaista rumille ja köyhille".
Kyllähän tuo juttu menee niin, että se joka ehdottaa se maksaa.. Ja nykyään kannatan kyllä tasapuolisuutta, vaikka sitten tulot olisivatkin eri luokkaa. Näin meilläkin on menty. Vaikka mies tienaa tuplaten sen mitä minä. Mutta jos mies ehdottaa illanviettoa huisnevadassa ja sinne pitää toisen vielä ajaa, niin sitten hän kyllä maksaa ja matka taittuu hänen autollaan, mutta minä ajan.
Toimii meillä, mutta meillä nyt puhutaankin kaikista asioista, rahasta, uskonnosta, politiikasta ja seksistäkin..myös entiset partneritkin on läpikäyty.. Olisko tuo vain kommunikointi vika..
Vierailija kirjoitti:
Minä ajoin ensitreffeillä miehen luo 200 kilometriä suuntaansa työttömänä, 400 km siis yhteensä. Ei olisi tullut mieleenkään pyytää mieheltä bensarahaa. Mies ei myöskään tarjoutunut maksamaan mitään, mikä oli mielestäni ok. Itse asiassa en osannut ennen tätä ketjua edes ajatella, että hän olisi voinut tarjoutua. No, me olemme nyt naimisissa ja esikoinen tulossa, että oli varsin kannattavat 400'km minun mielestäni, vaikka olenkin koko ajan tienannut miestä enemmän.
Siinä on aika iso ero, että tuleeko toinen sun luokse vai menettekö yhdessä johonkin. Olenhan mäkin käynyt jotain kaveria moikkaamassa ulkomailla asti ja täysin idioottimaistahan se olisi pyytää rahaa lentolipusta, mutta jos me oltais taas lähdetty yhdessä autolla kiertämään Eurooppaa niin...
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei maksa, joku toinen maksaa. Älkää iniskö köyhät miehet. Vain tyhjätaskut on närkästyneitä lompakkoloisisita. "Ai, eikö pillu olekaan ilmaista rumille ja köyhille".
Vain vesakeskis-tyypin urpot ovat valmiita lahjomaan naista tässä maassa. Miehet, joilla menee elämässä hyvin löytävät kyllä ihan riittävästi naisia, jotka ovat valmiita maksamaan oman osansa. Sun kannattaa muuttaa johonkin kehitysmaahan, jos haluat elää jotain prinsessaelämää jossa mies maksaa.
Minä en edes olisi lähtenyt treffeille 300 km päähän vieläpä jonkun tuntomattoman miehen kyydissä. Joku roti tässäkin touhussa :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo juttu menee niin, että se joka ehdottaa se maksaa.. Ja nykyään kannatan kyllä tasapuolisuutta, vaikka sitten tulot olisivatkin eri luokkaa. Näin meilläkin on menty. Vaikka mies tienaa tuplaten sen mitä minä. Mutta jos mies ehdottaa illanviettoa huisnevadassa ja sinne pitää toisen vielä ajaa, niin sitten hän kyllä maksaa ja matka taittuu hänen autollaan, mutta minä ajan.
Toimii meillä, mutta meillä nyt puhutaankin kaikista asioista, rahasta, uskonnosta, politiikasta ja seksistäkin..myös entiset partneritkin on läpikäyty.. Olisko tuo vain kommunikointi vika..
Niin no teillä se perustuukin vastavuoroisuuteen ja lisäksi olette parisuhteessa. Ensimmäiset treffit voivat olla myös viimeiset treffit, jolloin mihinkään vastavuoroisuuteen ei ole edes mahdollisuutta. Toisekseen jos vastavuoroisuutta voisi odottaa tulevaisuudessa, niin eikö silloin olisi jo sitouduttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies? Tietenkin maksat tuollaisessa tilanteessa.
Suosittelen, että tapaat jatkossa lähempänä asuvia miehiä.
Miksi minulle tuli tunne, että aloitus oli palsta"miehen" eli lompakkoloishokijan kirjoittama?
Eli töissä käyvä mies saa maksaa kaiken?
Ja suomalainen nainen ei tietenkään lompakkoloisi, ihan puhdasta urbaanilegendaa? Yeah right.
Kirjoitinko, että töissä käyvä mies saa maksaa kaiken?
Olen pahoillani, ettei yksikään nainen koskaan kiinnostu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni perusongelma on se että lähditte liian kauas liian kalliin matkan päähän treffeille, jos ette nyt ihan Lapissa asu jossa etäisyydet on hirveän pitkiä, varsinkin kun mies on työttömänä.Kuinka paljon tekee 300 km:n bensarahat?
Omalla autollani tekisi vajaa kolmekymppiä, jos matka on ihan suoraa 80-100-maantieajoa.Lasken aina bensoja kaavalla kymppi sataa kilometriä kohden, aikalailla on pitänyt paikkaansa.
Miksi kukaan kuluttaa noin paljon kilometrejä treffeihin :D Olisi parempi olla elämäni mies sillon.
Toi oli lompakkoloistesti ja sä niin reputit.