Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffiseuralainen pyysi bensarahaa

Vierailija
26.08.2016 |

Pohjatietona siis, että asumme syrjäseudulla ja treffimahdollisuudet vähän heikonlaiset täällä päin. Mies ehdotti minulle että menisimme paikkaan x viettämään iltaa. Minun hakemiseni ja viemiseni teki hänelle yhteensä 300 km ajoa.

Treffit menivät kivasti, meillä tuntui menevän huumorintaju yksiin ja tuntui että hän on aidosti kiinnostunut minusta. Hän oli hyvä kuuntelija ja luonnetta löytyi, mikä on itselleni ehdoton vaatimus. Kun lähestyimme autolla kotiamme, alkoi mies puhua siitä paljonko laski bensojen maksavan. Ei ollut vielä puhunut mitään toisista treffeistä edes, enkä edes voinut tietää halusiko hän sellaisia. Olin ihan äimän käkenä kun tyyppi alkoi höpöttää siitä, mitä bensat tekevät euroissa ja kyseli onko minulla käteistä. Vastasin vain että "onhan mulla jotain" ja olin koko loppumatkan hiljaa. Kun hän jätti minut kotiovelle, annoni rahat kouraan ja lähdin vain kävelemään sanomatta mitään.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee taas mammojen asenteen miehiin, kun katsoo aloituksen yläpeukkuja (tällä hetkellä 13 ylös ja 1 alas). Siis että mitähän vittua? Teidän mielestänne miehen vain kuuluu maksaa ja nainen saa olla vapaamatkustaja? Ei missään kavereiden keskenkään ole ok, että toinen kuskaa satoja kilometrejä ilmaiseksi. Miksi treffit olisivat eri asia? Ei nainen nyt ole jotenkin miestä parempi, että ansaitsisi jotain ilmaisia palveluksia. Ihme hyväksikäyttävä asenne täällä.

Joo ja itse asiassa sitä suuremmalla syyllä pitäisi olla tarjoamassa rahaa toiselle ihan avokätisesti, jos ei kunnolla edes tunneta toisia. Kavereiden kanssa voi olla vähän rennommin, vaikka toki oma osansa pitää maksaa pidemmistä reissuista ainakin.

Vierailija
22/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt ihan kohteliasta itse tarjoutua maksamaan puolet bensarahoista, jos yhteistä matkaa taitetaan ja itse pääsee ilmaiseksi autolla. mutta minä olenkin mies.

Tämähän se olisi. Mies ilmeisesti odotti loppuun asti (samalla näkee, että ollaanko vain rahan perässä ja löytyykö yleisiä käytöstapoja), että ap itse ottaisi bensarahojen maksun puheeksi ja kun sitä ei tapahtunut, niin piti itse muistuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etikettivirhe molemmilta. Naisen olisi alunperin pitänyt tarjoutua maksamaan osa bensoista, miehen ei olisi pitänyt ottaa asiaa puheeksi. No jos mies ei ollut kiinnostunut jatkosta, niin sitten oli toki ihan ok veto kinuta rahat.

Vierailija
24/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ehdotti ajamista sinne paikkaan X? Ja kuinka paljon ylimääräistä ajoa sinun kuskaamisesi toi? Ylimääräiset 300 km vai oliko koko matka sen 300 km?

Olen itse nainen ja ei kyllä olisi tullut mieleenikään kysyä treffikumppanilta (tai vaikkapa kaverilta) kyytirahaa jos itse ehdotan reissua noin kauas. Tai ainakin sopisimme asian etukäteen.

Vierailija
25/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee taas mammojen asenteen miehiin, kun katsoo aloituksen yläpeukkuja (tällä hetkellä 13 ylös ja 1 alas). Siis että mitähän vittua? Teidän mielestänne miehen vain kuuluu maksaa ja nainen saa olla vapaamatkustaja? Ei missään kavereiden keskenkään ole ok, että toinen kuskaa satoja kilometrejä ilmaiseksi. Miksi treffit olisivat eri asia? Ei nainen nyt ole jotenkin miestä parempi, että ansaitsisi jotain ilmaisia palveluksia. Ihme hyväksikäyttävä asenne täällä.

Mä yläpeukutin sitä, että Ap maksoi ja käveli sen jälkeen vain pois.

Ap oli typerä, kun ei tarjonnut rahaa, mutta oli treffiseuralainenkin tökerö, parasta on vaan kävelläkin pois.

Missäköhän piireissä sä liikut kun ei ole ok pyytää bensarahaa tuollaisesta matkasta? Mistä sitten ON mielestäsi ok pyytää rahaa vai onko mistään?

Vierailija
26/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt ihan kohteliasta itse tarjoutua maksamaan puolet bensarahoista, jos yhteistä matkaa taitetaan ja itse pääsee ilmaiseksi autolla. mutta minä olenkin mies.

Tämähän se olisi. Mies ilmeisesti odotti loppuun asti (samalla näkee, että ollaanko vain rahan perässä ja löytyykö yleisiä käytöstapoja), että ap itse ottaisi bensarahojen maksun puheeksi ja kun sitä ei tapahtunut, niin piti itse muistuttaa.

Miehen näkökulmasta katsottuna voisi kirjoittaa viestin siihen nälkävuoden pituiseen "törkeimmät hyötyjät" -ketjuun, että ap luuli, että häntä kyyditetään 300 kilometriä ihan ilimatteeksi ja suuttui kun niin ei ollutkaan

Vierailija
27/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oli typerä, kun ei tarjonnut rahaa, mutta oli treffiseuralainenkin tökerö, parasta on vaan kävelläkin pois.

Missäköhän piireissä sä liikut kun ei ole ok pyytää bensarahaa tuollaisesta matkasta? Mistä sitten ON mielestäsi ok pyytää rahaa vai onko mistään?

Pitää vain antaa käyttää itseään hyväksi ja hyväksyä se kaikessa hiljaisuudessa

Vierailija
28/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Jos itse pyytäisin miestä autollani jonnekin huitsin nevadaan, puhuisin rahasta jo etukäteen.

Ihme tyyppi, pyydä tilinumero, sano että laskit väärin ja laita sille vielä parikymppiä lisää.

Vierailija
29/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut ettei ole ok pyytää bensarahaa vaan, että tilanne oli tökerö.

Iso ero.

Molemmat mokasivat. Tuollainen asia olisi pitänyt sopia etukäteen eikä vasta jälkikäteen olla käsi ojossa/olettaa saavansa ilmaiseksi.

Vierailija
30/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mammat, tarjoaisitteko toista treffiä miehelle, joka on niin tökerö ettei tajua itse tarjota bensarahaa? Eipä ihme että mies meni lopussa pyytämään, tuskin on mitään kiinnostusta enää nähdä ap:ta. Vaikuttaa totaalisen ajattelemattomalta ihmiseltä, etenkin kun vielä tietää että ap on ollut pitkään työttömänä.

Vierailija
31/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millanen vitun itsekeskeinen tomppeli ei tarjoudu maksamaan osaansa tuollaisesta matkasta? Kuljen itse töihin ja harrastuksiin kimppakyydeillä ja ei koskaan ole tullut vastaan ihmistä, joka ei tarjoaisi ihan oma-aloitteisesti jotain yli 100 km matkasta. Ja aivan yhdentekevää että kuka tekemistä on ehdottanut. Itse asiassa jo 40 km matkasta ollaan usein tunkemassa rahaa kouraan.

Täh? Siis miehen nyt vaan kuuluu tehdä näitä tulonsiirtoja naisille, jos romanttisesti jotain tapailee. Jos mies ei tähän rooliin suostu, niin kuolkoon sitten yksinäisenä.

T. mammat

Vierailija
32/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni perusongelma on se että lähditte liian kauas liian kalliin matkan päähän treffeille, jos ette nyt ihan Lapissa asu jossa etäisyydet on hirveän pitkiä, varsinkin kun mies on työttömänä.Kuinka paljon tekee 300 km:n bensarahat?

Vierailija
33/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee taas samaan kastiin sen jutun kanssa, jossa äitylin piti saada kesken miehen opiskelujen väkisin kakara, ja sitten itki kun mies ei tienaakaan äitylille rahaa ja tekee graduaan.

Tässä tiivistyy palstamammojen lompakkoloisiminen yhtä hienosti.

Vierailija
34/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kyllä ikinä nähdä uudestaan naista, jolle ei ole tuon vertaa opetettu käytöstapoja. Oma äitini kyllä häpeäisi jos minä tai siskoni ei tuollaista tajuttaisi. No tietysti monenlaista porukkaa mahtuu tähän maahan. Ehkä löydät kaltaisesi, jonkun tyypin joka valittaa kaikesta ravintolassa ja etuilee kassajonoissa.

Vierailija
35/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin puolisoni kanssa ensitreffeillä vastaavassa tilanteessa, ja maksoin treffeillä pääsyliput ja ruuat, koska laskeskelin että ollaan sitten suunnilleen tasoissa, kun miehelle jää bensakulut. 

On ehkä tökeröä pyytää bensarahaa vasta jälkikäteen, mutta mieskin varmaan pitää aloittajaa tökerönä, kun ei itse aikaisemmin tarjoutunut maksamaan osuuttaan...?

Vierailija
36/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
37/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut ettei ole ok pyytää bensarahaa vaan, että tilanne oli tökerö.

Iso ero.

Molemmat mokasivat. Tuollainen asia olisi pitänyt sopia etukäteen eikä vasta jälkikäteen olla käsi ojossa/olettaa saavansa ilmaiseksi.

Ei, vaan sitä käsi ojossa tilannetta ei pitäisi koskaan tulla, koska aikuiset ihmiset olettavat, että toinen tarjoutuu itse maksamaan. Tai no, meillä on kaveriporukassa tapana, että kun käydään jossain bilettämässä toisessa kaupungissa (ajoa taitaa tulla 300-350 km), niin kuski itse laittaa laskettuaan facessa viestinä, että paljonko maksettavaa tulee ja mikä on tilinumero. Kukaan ei ole loukkaantunut. No mutta me ollaankin kaikki sellaisia, että ei haluta hyväksikäyttää toisia.

Vierailija
38/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies? Tietenkin maksat tuollaisessa tilanteessa.

Suosittelen, että tapaat jatkossa lähempänä asuvia miehiä.

Miksi minulle tuli tunne, että aloitus oli palsta"miehen" eli lompakkoloishokijan kirjoittama?

Vierailija
39/51 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin ensitreffeillä miehen luo 200 kilometriä suuntaansa työttömänä, 400 km siis yhteensä. Ei olisi tullut mieleenkään pyytää mieheltä bensarahaa. Mies ei myöskään tarjoutunut maksamaan mitään, mikä oli mielestäni ok. Itse asiassa en osannut ennen tätä ketjua edes ajatella, että hän olisi voinut tarjoutua. No, me olemme nyt naimisissa ja esikoinen tulossa, että oli varsin kannattavat 400'km minun mielestäni, vaikka olenkin koko ajan tienannut miestä enemmän.

Vierailija
40/51 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön mies? Tietenkin maksat tuollaisessa tilanteessa.

Suosittelen, että tapaat jatkossa lähempänä asuvia miehiä.

Miksi minulle tuli tunne, että aloitus oli palsta"miehen" eli lompakkoloishokijan kirjoittama?

Eli töissä käyvä mies saa maksaa kaiken?

Ja suomalainen nainen ei tietenkään lompakkoloisi, ihan puhdasta urbaanilegendaa? Yeah right.