Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetkö tänään vai huomenna baariin?

Vierailija
26.08.2016 |

Parille, seuranhakuun, juomaan, kaverin kanssa...?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähteä jonkun yksinäisen kanssa Helsingin keskustaan. Itse olen avoin, suvaitsevainen ja ihan sosiaalinen 25v nuori nainen. Harmi vaan kun me yksinäiset, tai ajoittain yksinäiset, ei oikein kohdata ja täällä varsinkin on vaikea sopia mitään.

Vierailija
22/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen yksin vaikka hammasta purren. Siellä saa juttuseuraa jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna.

Vierailija
24/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin lähteä jonkun yksinäisen kanssa Helsingin keskustaan. Itse olen avoin, suvaitsevainen ja ihan sosiaalinen 25v nuori nainen. Harmi vaan kun me yksinäiset, tai ajoittain yksinäiset, ei oikein kohdata ja täällä varsinkin on vaikea sopia mitään.

No voi, olen puolet vanhempi sinua mutta jos joukolla voisi tavata stadissa, olisin mukana? Eikö täällä voisi sopia "sinkkutreffejä" halukkaille???

Vierailija
25/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen ihan poikki töiden jälkeen, mutta huomenna laitan väriä huuleen.

Vierailija
26/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi, olen puolet vanhempi sinua mutta jos joukolla voisi tavata stadissa, olisin mukana? Eikö täällä voisi sopia "sinkkutreffejä" halukkaille???

Mua ei haittaa ikäero, mutta ymmärrän, että olis luontevampaa jos oltais samaa ikäluokkaa. :) Jos joku lähtee itsekseen johonkin, ilmoitelkaa ihmeessä! Asun lähellä keskustaa, joten mulla ei menis matkassakaan kauan.

Vierailija
27/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Yksin kuten aina. Mulla vaan pari kaveria. Ehkä kerran puoles vuodes saan seuraa baariin 😧😢

Vierailija
28/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta menee palsta kiinni, mutta jos joku kaipaa seuraa, voin rekisteröityä. Vai lähtisköhän sitä itsekin yksin lasilliselle?

21 & 26

Vierailija
29/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös puolta vanhempi😁 huomenna?

Vierailija
30/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös puolta vanhempi😁 huomenna?

Oletteko te miehiä vai naisia?

Vierailija
31/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te teette iltaisin?

Notkutaan täällä ja tylsistytään.

Vierailija
32/39 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tunnus luotu. Juon yhden rohkaisusiiderin kotona ennen kuin suuntaan keskustaan viinilasilliselle. Edelleen saa ilmoitella jos seuralle on tarvetta.

Vierailija
33/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä fiilikset tänään menijöillä?

Vierailija
34/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun olen kipeä enkä pääse tänään. Toisaalta huomenna on aamuvuorokin. Mutta huomenna töiden jälkeen lähden baanalle vaikka räkää valuisi perseestäkin.

Vierailija
35/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-anonyymi kirjoitti:

Nyt on tunnus luotu. Juon yhden rohkaisusiiderin kotona ennen kuin suuntaan keskustaan viinilasilliselle. Edelleen saa ilmoitella jos seuralle on tarvetta.

Miten meni?

Vierailija
36/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-anonyymi kirjoitti:

Miten meni?

Matkalla keskustaan oli vähän luuserifiilis, mutta aika äkkiä se hälveni. Harva kiinnittää huomiota kenen kanssa kukakin on, tai varsinkaan miettii minkä takia joku on yksin. Keskusta oli melko täynnä, varsinkin nuoria opiskelijaporukoita riitti haalareissaan. Melko erikoista porukkaa oli myös liikenteessä.

Ensimmäisen baarin kulmilla tarjosin paria vuotta itseäni nuoremmalle naiselle tulta ja jäätiin juttelemaan. Hänelle joku mies oli tehnyt oharit, joten lyötiin hynttyyt yhteen ja mentiin yhdessä baariin. Juotiin yhdet ja juteltiin niitä näitä, välillä ympärillä pyöri seuraa hakevia miehiä. Tuo nainen törmäsi jossain välissä kuitenkin tuttuun kaveriporukkaan, joten väistyin takavasemmalle ja vaihdoin hiljaisempaan baariin. Samaa aikaa tiskillä ollut keski-ikäinen nainen aloitti jutun ja tovi juteltiinkin ihan mukavia. Lasin viiniä juotuani suuntasin kuitenkin kotiin. Kun itse olin suht selvänä, ei huvittanut jäädä katselemaan muiden örveltämistä.

Loput kontaktit olivatkin lähinnä epätoivoisia miehiä. Ulkona, ennen ja jälkeen baaria, miehiä kävi pysäyttelemässä ja jututtelemassa. Yhdellä, joka olisi ikänsä puolesta voinut olla isäni, tais viirata päässä. Sammakon lailla pomppi mut kiinni, jatkoi pomppimista, hoki miten ihana tyttö olen ja kysyi oisko mulla tarjota hänelle jotain. Ei ollut. Yksi heikosti suomea puhuva tummaihoinen mies seuraili aikansa perässäni ja lopulta kysyi "haluatko olla frendi". No en halunnut, joten äijä lähti muiden naisten perään. Yksi miesporukka ois halunnut mut mukaan baariin. Seuraavassa kulmassa ikäiseni mies pysähtyi kyselemään illastani parilla lauseella ja pyysi kotiinsa. Skippasin molemmat tarjoukset. Kotimatkalla tuli vielä pari puolituttua vastaan. Pyysivät mukaansa jatkoille, mutta sovittiin, että ens kerralla. :)

Kovin paljon illasta ei jäänyt käteen. Joo, oli ihan kiva päästä ihmisten ilmoille ihmettelemään menoa, mutta arvostaisin aidompia ihmiskontakteja. Harmittaa myös joidenkin naisten suhtautuminen toisiin naisiin. Katsellaan muita naisia nenän vartta pitkin, eikä tulis kuuloonkaan jutella edes ohi mennen, saati sitten tutustua muihin naisiin. Miehet taas ovat usein seksiseuraa vailla tai örveltävät umpijurrissa.

Vierailija
37/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja yhden av-mamman näin Manskulla liikennevaloissa! Joku ainakin selaili palstaa puhelimella valojen vaihtumista odotellessa. En kehdannut kommentoida mitenkään. Tunnistaako joku itsensä?

Vierailija
38/39 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja aiemmin tänään näytti vahvasti siltä, että tulee selvä viikonloppu - joka on ollut viimeksi joskus 2015 alussa - koska ei ollut rahaa, mutta tuli pari muuttujaa ja sainki kaljaa. Kohta lähden kaverin luokse, ja tod. näk. päädytään johonkin kuppilaan ellei hänkin ole rutiköyhä. 

Vierailija
39/39 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tota yksin baariin menemistä, mutta täällä vähän vaihtoehtoja. 2 yökerhoo teiniluola ja Ilona sekä muutama kuppila. Jäisinkö sitten vaan johonkin nurkkaan istumaan enkä uskaltais mennä juttelemaan kellekään. Mulle nyt kukaan tulis juttelemaan se on selvä.

Onko toi Av-anonyymin tarina tyypillinen yksinäisen naisen viihdeilta? Eli juttuseuraa saa tarvittaessa.