Mitä otat hotellihuoneesta mukaasi/mitä saa ottaa??
Itse hamstraan aina pesuaineet ja kengänkiillotusjutut. Kylpytossut joskus.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan ottanut pyyheitä tai lamppua? onko tullut lasku perään?
Tuollaiset ajatukset selittää sen miksi hotellihuoneet ovat niin kalliita kuin ovat.
Olettko huomanneet että hotellihuoneissa on aina taidetta? Saisiko taulut pukupussiin?
[saatanan köyhät rosvot]
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan ottanut pyyheitä tai lamppua? onko tullut lasku perään?
Kerroshoitajana työskennellessäni en kyllä mitenkään reagoinut vaikka joskus (tai no ehkä ihan pari kertaa vaan) jostain puuttui pyyhe. Eli tuskin tulee ikinä laskua. Meillä ainakin kaikki kerrostyöntekijät niin vittuuntuneita työoloihinsa ettei varmaan ois kiinnostanu vaikka telkkarikin ois puuttunu :D
Keskustelussa on jo mainittu, mitä saa ottaa mukaan eikä niiden ottamisessa ole mitään kummeksuttavaa. Eli esim. pienet irralliset kph-tuotteet, kuten hoitoaine, kylpytossut, ilmaiset tarjolla olevat juomat, kuten tee, kynä, lehtiö... Ette varmaan tunne huonoa omaatuntoa huoneessa olevien fazerin suklaakarkkien syömisestäkään? Ja ei niistä joudu maksamaan, olisi hinnat ilmoitettu minibaarin hinnaston tapaan.
Olen vastaanottovirkailija ja ette voi kuvitella miten monesti siivoojat kiroilee, kun huoneista on hävinnyt milloin mitäkin. Tyypillisimmät on shampoot ja hoitotuotteet sekä valkoiset pyyhkeet. Myös hienot, trendikkäät lakanat on monesti hävinnyt. Muistan, että pari kertaa on viety myös kylpytakki :D
Vierailija kirjoitti:
Kai te urpot tajuatte että maksatte niistä pikku shampoo yms purtiloista joiden mukaanottaminen teidän mukaanne on varastamista?? Jotenkin tämä suomalainen sinisilmäinen hölmöys välillä saavuttaa lakipisteensä. Luulin että matutus on se mutta ei. Olemme idioottikansa.
Joo'o
Saksalaist olivat aikoinaan tunettuja siitä että veivät jopa puuroa hotellin aamupalapöydästä. Nykyään kiinalaiset vievät jopa kuumaa vettä.
Suomalaisten sinisilmäisyys näkyy siinä että suomalaisissa hotelleissa esmimerkiksi hedelmät ovat tarjolla kokonaisina, eli helposti varastettavissa, ulkomailla ne on pilkottu pieniksi. Harva viitsii tunkea kuorittua ja pilkottua banaania taskuihinsa.
Itse pidän enemän tästä suomalaisesta idioottirehelllisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Olen vastaanottovirkailija ja ette voi kuvitella miten monesti siivoojat kiroilee, kun huoneista on hävinnyt milloin mitäkin. Tyypillisimmät on shampoot ja hoitotuotteet sekä valkoiset pyyhkeet. Myös hienot, trendikkäät lakanat on monesti hävinnyt. Muistan, että pari kertaa on viety myös kylpytakki :D
Ettekö yritä laskuttaa niitä edelliseltä asiakkaalta?!?
Vierailija kirjoitti:
Keskustelussa on jo mainittu, mitä saa ottaa mukaan eikä niiden ottamisessa ole mitään kummeksuttavaa. Eli esim. pienet irralliset kph-tuotteet, kuten hoitoaine, kylpytossut, ilmaiset tarjolla olevat juomat, kuten tee, kynä, lehtiö... Ette varmaan tunne huonoa omaatuntoa huoneessa olevien fazerin suklaakarkkien syömisestäkään? Ja ei niistä joudu maksamaan, olisi hinnat ilmoitettu minibaarin hinnaston tapaan.
Mitä ihmettä teet sillä paskalla mainoskynällä ja hotellin lehtiöllä? Ei voi ymmärtää :)
Oma tätini, joka oli hotellisiivoojana aikoinaan, varasti itse isot pimennysverhot hotellista. Onhan ne pitkät ja ulottuu seinästä seinään - ei ihan halpaa ostaa itselle. Ja kerskui vielä sillä. Näin oli kuulemma ihan ok toimia, sillä palkka oli niin paska.
Kunpa Suomessa olisi erillinen asuinalue näille ihmisille, ja toinen rehellisille ja suurpiirteisille, jotka ei aina kuppaa muita.
Shampoot, hoitoaineet, saippuat, pienet ompelusetit ja kengänkiillotusliinat yms. jotka kuuluvat hotellihuoneen hintaan ja ovat tarkoitettu asiakkaan käytettäväksi. Pyyhkeitä, lakanoita, tohveleita yms. taas olisi väärin ottaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te urpot tajuatte että maksatte niistä pikku shampoo yms purtiloista joiden mukaanottaminen teidän mukaanne on varastamista?? Jotenkin tämä suomalainen sinisilmäinen hölmöys välillä saavuttaa lakipisteensä. Luulin että matutus on se mutta ei. Olemme idioottikansa.
Joo'o
Saksalaist olivat aikoinaan tunettuja siitä että veivät jopa puuroa hotellin aamupalapöydästä. Nykyään kiinalaiset vievät jopa kuumaa vettä.
Suomalaisten sinisilmäisyys näkyy siinä että suomalaisissa hotelleissa esmimerkiksi hedelmät ovat tarjolla kokonaisina, eli helposti varastettavissa, ulkomailla ne on pilkottu pieniksi. Harva viitsii tunkea kuorittua ja pilkottua banaania taskuihinsa.
Itse pidän enemän tästä suomalaisesta idioottirehelllisyydestä.
En ole tuo, jota lainasit, mutta sina puhut aamupalalta extrojen ottamisesta (laukkuun/taskuu?) ja lainaamasi puhuu huoneen hintaan sisaltyvista jutuista. Jos huoneessa on esim. mini shampoo, teepusseja ja kertakayttoiset aamutossut, jokainen tekee niilla ihan niinkuin parhaaksi nakee. Mukaan ottaminen ei ole silloin varastamista.
Ihmeellista touhua... Eihan joku pieni shampoo ja vaikka kylpytakki ole mitenkaan verrattavissa! Ja huoneissa yleensa erikseen sanotaan kylla, etta kylpytakki on vain lainaksi... Ilmeisesti joillekin nama asiat eivat ole selvia, vaikka luulisi niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä teet sillä paskalla mainoskynällä ja hotellin lehtiöllä? Ei voi ymmärtää :)
Olen ottanut lentokenttähotellista kynän, kun olen tajunnut ettei laukussa ole kynää ja koneessa pitää täyttää maahantulokaavakkeet. Ja teen sillä paskalla mainoskynällä siinä tilanteessa just sitä, mihin se on tarkoitettu, eli kirjoitan. Lehtiön yhdellä paperilla taas teen sen, että kirjoitan majapaikan osoitteen jne. tarvittavat tiedot lentokoneeseen. Laitan sen lapun passin väliin, näppärää kirjoitella tiedot koneessa. Hammasharjan otan lentokenttähotellista joskus mukaan, jotta voin pestä koneessa hampaat (sopiva minihammastahna), samoin teen topstikuille, vanulapuille - tosin noi usein kyllä kuluu jo siinä yöpymisen aikaan. Olen joskus ottanut kylpytossut koneeseen ja heittänyt sitten pois.
Hyvin yksinkertaista:
Jos käytän jotain hintaan sisältyvää tuotetta, otan loput matkaan (miksi 1/3 shampoopullosta käytettyäni pitäisi heittää loput siivoojan menemään, typerää haaskausta).
Jos tarvitsen jotain kotona, voin ottaa matkaan esim. suihkumyssy tai tossut (hyvät mökillä!)
Kynät lähtevät aina, matkoilla on mukava piirrellä!
Onneksi on niin paljon rahaa, ettei tarvi varkaisiin alkaa.
Tunnustan pöllineeni muutaman kynän.
Jumalauta, nyt on ammattilainen asialla :D Mä olen sisimmissäni aivan pummi, enkä ole tätä keksinyt?!? Harmillista kyllä, että ne pesuaineet on aina ihan paskoja...