Kondomi jäi emättimeen
Tämä tapahtui viime yönä. Minä olin päällä ja kumpikaan ei huomannut mitään. Pieni paniikki siitä tietenkin tuli. Yritin pitkään kaivaa sitä ulos, mutta en onnistunut. Pakko oli lähteä päivystykseen. Nyt en tiedä uskallanko käyttää enää kondomeja. Ei oikein huvittaisi enää maksaa 40 euron päivystysmaksua. Onko muille käynyt näin ja jäikö mitään pelkoa?
Kommentit (18)
On käynyt. En vaan huomannut asiaa. Päivä tai pari meni panemisesta ja huomasin jotain housuissa.. Sehän se, kumi tuli itsestään pois. Nakkaan roskiin ja kävin suihkussa.
Öööm... Miehellä on aika pikkukikkeli jos kortsu ei puysy paikoillaan? Tai naisella sellainen 50 litran lortto jos ei kortsu löydy sisuksista ihan sormipelillä?
Vierailija kirjoitti:
Öööm... Miehellä on aika pikkukikkeli jos kortsu ei puysy paikoillaan? Tai naisella sellainen 50 litran lortto jos ei kortsu löydy sisuksista ihan sormipelillä?
Onhan täälläkin ollut keskustelua siitä kun kaupan kondomit ovat liian pieniä! Sitten miehet tilaa netistä, joitain XXXXLLL kortsuja jotka on tarkoitettu hevosten siemennesteen keräämiseen.
No tottakai semmoinen kumisäkki ei pysy sen hepin päällä vaan luiskahtaa pois.
Tuli parin päivän päästä pois. En kännissä edes huomannut että oli jäänyt sisälle. Ihmettelin et mikä mato toosasta tursuaa.
Miksi ette kaivanut sitä spärdäriä itse pois?
Jos näin käy vielä, täällä on setämies valmiina auttamaan.
T.pillutieteentohtori
On mullekin käynyt niin. Ihan sai sormin kaiveltua sen ulos.
Kalenterista laskeskelin että pitäisi olla varmat päivät, joten en hakenut jälkiehkäisyä.
Tuolla se nyt pelaa omassa huoneessaan, se karannut kumi.
On käynyt mullekin... Sekstailtiin, ei ihan selvinpäin, ja parin päivän päästä tuli ulos....
Miehenä ihmettelen mitä kaikkea teidän emättimeen voi jäädä?
1. Tampooni
2. kondomi
3. ilmaa
4. kääpiö?
Vierailija kirjoitti:
On mullekin käynyt niin. Ihan sai sormin kaiveltua sen ulos.
Kalenterista laskeskelin että pitäisi olla varmat päivät, joten en hakenut jälkiehkäisyä.
Tuolla se nyt pelaa omassa huoneessaan, se karannut kumi.
Öh? Miksi ihmeessä sinä olet säilyttänyt kondomin? Ja mitä tarkoitat " tuolla se nyt pelaa .... " ?
Hieman pelottava ihminen olet.
Mullakin on käynyt noin kerran, mies kaivoi sen ulos.
Miehellä ei ole mitään prinssinakkia. Kumi oli varmaan sitten liian pieni. Yritin itse kaivaa ulos. Mulla ei tunnu olevan emättimessä tuntoa, niin se teki etsimisestä vaikeaa. Jos näin käy uudestaan niin varmaan odottelen rauhassa sen pari päivää, jos kerran monella on tullut itsestään ulos. Kiitos vastauksista!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole mitään prinssinakkia. Kumi oli varmaan sitten liian pieni. Yritin itse kaivaa ulos. Mulla ei tunnu olevan emättimessä tuntoa, niin se teki etsimisestä vaikeaa. Jos näin käy uudestaan niin varmaan odottelen rauhassa sen pari päivää, jos kerran monella on tullut itsestään ulos. Kiitos vastauksista!
Ap
On käynyt mullekin eikä tosiaan kannata odotella ja hankkia tulehdusta. Mulla ei meinannut lääkärikään saada sitä pois, on ns. "takakohtu".
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kumi voi olla liian pieni. Se on liian iso jos pois luiskahtaa. Katso videoita missä ne vetää kortsuja pään yli. Ne ei todellakaan liian pieni ole. Miehelläsi vaan on katkarapu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOn käynyt mullekin eikä tosiaan kannata odotella ja hankkia tulehdusta. Mulla ei meinannut lääkärikään saada sitä pois, on ns. "takakohtu".
Ei se kohtuun se kumi mene :D
Käytettiin päiväysvanhaa kortsua. Ei olisi pitänyt, se hajosi ja jäi sisään. Sain sen sormin ulos. En hakenut jälkiehkäisyä, kun synnytyksen jälkeen ei ollut vielä kuukautisia tullut ja murehdin muutenkin että voiko pillerin jälkeen imettää. Onneksi en tullut raskaaksi.
Miten te aina onnistutte? Olisit lukenut täältä " Emättimen tyhjennyksestä seksin jälkeen"