Siis mikä tää bomber-takki villitys on?? XD
https://www.google.fi/search?q=pink+bomber+jacket&client=ms-android-son…
Siis häh, toihan on ihan kauhee. Yhessä fb ryhmässä kaikki teinit kuolaa tollasta, just vaaleenpunasena.
Mun mummilla on ihan ton tyylinen vanha rutku, onks se siis nyt muotitietoinen? :'D
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei pysty. Näyttäisin uusnatsilta.
Vaaleanpunaisessa bomberissa?
Ehkä se tarkotti jotain uusuusnatsia, tai uusnatsi 2.0.
Syksyn kuumin trendityyli, pastel nazi.
No, onhan pastel goth olemassa myös ;)
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Yhtäkkiä kaikki nettikaupat täynnä noita, hyvä jos muita onkaan. Voiks tällanen vajaa 40vee vetästä tollasen niskaan? Oon tullut tulokseen että ei oikein voi. Itse ainakin tuntisin itseni yläasteaikojen koulun "uusnatsijengiin" kuuluvaksi sellasessa. Vai käyköhän tässä vielä niin kuin pillifarkkujen kanssa, että parin vuoden kuluttua kaikki vauvasta mummoon kulkee pilotissa :)
No, kestääkö keskivartalo kylmettymisen (lyhyt pommittajaversio) tai kaipaatko omenan tai päärynän muotoa vartaloosi (pidempi pommittajaversio)? Tässähän on valinnanvaraa, kuules! 👭👭👭 👭. 🍎🍐
Vierailija kirjoitti:
Romaneilla on noita
Tämä! Pitää vaan yhdistellä oikein eli matalat pitkävartiset saappaat kera pussihousujen. Avot, sie.
Just kattelin uutta takkia ja kauhistelin pilottitakkien maihinnousua. Jäi pilotit ostamatta eli sijoitin rahani armeijakaupan asialliseen parkatakkiin. Pilottitakki oli ja on edelleen takarivin uusnatsien/kovisten vaatekappale :D
Vierailija kirjoitti:
Miehen silmää hivelee kyllä.
Mies
Oih, täällä on Mies käynyt palstailemassa. No, jos kerran miehen silmää hivelee, niin pakko se on sitten vissiin taipua bomberiin.
Itse asiassa ostin jo viime kevaana bomberin, tosin khakivihrean, jossa kullanvariset vetoketjut ja hyvat taskut. Maksoi perati kympin! Pidan sita pillifarkkujen kaverina.
Nyt juuri nain jossain kaupassa tuollaisen kiiltavan lohenpunaisen bomberin, jossa oli selassa hyvin nakyvat kirjailut. Jatan suosiolla teineille.
Voi ei, tästä takista on meillä nyt viikko huudettu teinin johdosta. En millään haluaisi ostaa, ainakaan vihreää tai mustaa ja vihreän juuri haluaisi. Koko viikko pilalla tällaisen takin takia.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, tästä takista on meillä nyt viikko huudettu teinin johdosta. En millään haluaisi ostaa, ainakaan vihreää tai mustaa ja vihreän juuri haluaisi. Koko viikko pilalla tällaisen takin takia.
Mahtaa olla rankka elämä jos koko viikko menee pilalle takin takia.
Itsellä on mustana. Sain kaverilta pari vuotta sitten ja olen kyllä sitä käyttänyt. Harmi että jokaisella on nykyään sellainen.
N19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teininä olisin varmaan itsekin hankkinut. En nyt enää.
Itseasiassa mä olen itsekin teini, 19v ja mielestäni toi on vaan ihan kamala. En vaan mee muun massan mukana.:D
Ap
uuuh sexivau,,, kuuma kostea kuppuravittu,,, uh sexi munan pilluun ja siement perään,,, uuh sexi kuuma hieron isolla terskalla pillusi kosteaksi,,, uuuh sexi
mikäs noissa, omaan mekko/hameilutyyliin vaan ei sopis :) trenssi taas käy kaiken kanssa, on ajaton
Romaneilla on noita