Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä tää bomber-takki villitys on?? XD

Vierailija
26.08.2016 |

https://www.google.fi/search?q=pink+bomber+jacket&client=ms-android-son…

Siis häh, toihan on ihan kauhee. Yhessä fb ryhmässä kaikki teinit kuolaa tollasta, just vaaleenpunasena.

Mun mummilla on ihan ton tyylinen vanha rutku, onks se siis nyt muotitietoinen? :'D

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaneilla on noita

Vierailija
62/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei pysty. Näyttäisin uusnatsilta.

Vaaleanpunaisessa bomberissa?

Ehkä se tarkotti jotain uusuusnatsia, tai uusnatsi 2.0.

Syksyn kuumin trendityyli, pastel nazi.

No, onhan pastel goth olemassa myös ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärioikeistolaisuus on nykyään muotia.

Vierailija
64/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena jo teini osti itselleen :)

Vierailija
65/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen silmää hivelee kyllä.

Mies

Vierailija
66/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Yhtäkkiä kaikki nettikaupat täynnä noita, hyvä jos muita onkaan. Voiks tällanen vajaa 40vee vetästä tollasen niskaan? Oon tullut tulokseen että ei oikein voi. Itse ainakin tuntisin itseni yläasteaikojen koulun "uusnatsijengiin" kuuluvaksi sellasessa. Vai käyköhän tässä vielä niin kuin pillifarkkujen kanssa, että parin vuoden kuluttua kaikki vauvasta mummoon kulkee pilotissa :)

No, kestääkö keskivartalo kylmettymisen (lyhyt pommittajaversio) tai kaipaatko omenan tai päärynän muotoa vartaloosi (pidempi pommittajaversio)? Tässähän on valinnanvaraa, kuules! 👭👭👭 👭. 🍎🍐

Vierailija
67/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romaneilla on noita

Tämä! Pitää vaan yhdistellä oikein eli matalat pitkävartiset saappaat kera pussihousujen. Avot, sie.

Vierailija
68/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla muodin edellä kävijä ja ostaa nyt jo pinkki huppari.

Vierailija
69/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kattelin uutta takkia ja kauhistelin pilottitakkien maihinnousua. Jäi pilotit ostamatta eli sijoitin rahani armeijakaupan asialliseen parkatakkiin. Pilottitakki oli ja on edelleen takarivin uusnatsien/kovisten vaatekappale :D

Vierailija
70/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen silmää hivelee kyllä.

Mies

Oih, täällä on Mies käynyt palstailemassa. No, jos kerran miehen silmää hivelee, niin pakko se on sitten vissiin taipua bomberiin.

Vierailija
71/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustana. En mielestäni näytä natsilta :D

Vierailija
72/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on army vihree bomber ja mun jätkäl kans :D

Vierailija
73/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ostin jo viime kevaana bomberin, tosin khakivihrean, jossa kullanvariset vetoketjut ja hyvat taskut. Maksoi perati kympin! Pidan sita pillifarkkujen kaverina.

Nyt juuri nain jossain kaupassa tuollaisen kiiltavan lohenpunaisen bomberin, jossa oli selassa hyvin nakyvat kirjailut. Jatan suosiolla teineille.

Vierailija
74/77 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tästä takista on meillä nyt viikko huudettu teinin johdosta. En millään haluaisi ostaa, ainakaan vihreää tai mustaa ja vihreän juuri haluaisi. Koko viikko pilalla tällaisen takin takia. 

Vierailija
75/77 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, tästä takista on meillä nyt viikko huudettu teinin johdosta. En millään haluaisi ostaa, ainakaan vihreää tai mustaa ja vihreän juuri haluaisi. Koko viikko pilalla tällaisen takin takia. 

Mahtaa olla rankka elämä jos koko viikko menee pilalle takin takia.

Itsellä on mustana. Sain kaverilta pari vuotta sitten ja olen kyllä sitä käyttänyt. Harmi että jokaisella on nykyään sellainen.

N19

Vierailija
76/77 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä olisin varmaan itsekin hankkinut. En nyt enää.

Itseasiassa mä olen itsekin teini, 19v ja mielestäni toi on vaan ihan kamala. En vaan mee muun massan mukana.:D

Ap

uuuh sexivau,,, kuuma kostea kuppuravittu,,, uh sexi munan pilluun ja siement perään,,, uuh sexi kuuma hieron isolla terskalla pillusi kosteaksi,,, uuuh sexi

Vierailija
77/77 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs noissa, omaan mekko/hameilutyyliin vaan ei sopis :) trenssi taas käy kaiken kanssa, on ajaton