Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä tää bomber-takki villitys on?? XD

Vierailija
26.08.2016 |

https://www.google.fi/search?q=pink+bomber+jacket&client=ms-android-son…

Siis häh, toihan on ihan kauhee. Yhessä fb ryhmässä kaikki teinit kuolaa tollasta, just vaaleenpunasena.

Mun mummilla on ihan ton tyylinen vanha rutku, onks se siis nyt muotitietoinen? :'D

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Mulla on näköjään musta bomber, ostin sen yli 2v sitten H&M:ltä, siitä asti ollut mun lempparitakki keväisin ja kesäisin. Silloin niitä ei ollut oikein kellään, nyt oon huomannut itsekin että niitä alkaa näkyä katukuvassa.

Olen 22v, enkä tiennyt että kyseessä on joku ysäriaikainen muotijuttu. :D Olen kyllä ihmetellyt, kun oon siitä saanut osakseni piikittelyä perheenjäseniltä ihan alusta saakka. Selkispä nyt sekin juttu. Pitää vissiin lähteä takkiostoksille?!

Vierailija
42/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Yhtäkkiä kaikki nettikaupat täynnä noita, hyvä jos muita onkaan. Voiks tällanen vajaa 40vee vetästä tollasen niskaan? Oon tullut tulokseen että ei oikein voi. Itse ainakin tuntisin itseni yläasteaikojen koulun "uusnatsijengiin" kuuluvaksi sellasessa. Vai käyköhän tässä vielä niin kuin pillifarkkujen kanssa, että parin vuoden kuluttua kaikki vauvasta mummoon kulkee pilotissa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetteko olevanne jotenkin parempia te, jotka "ette mene massan mukana"? Heheh, no jos se on keino pönkittää itseään muiden avujen puuttuessa, niin miksipäs ei.

Vierailija
44/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut koko ajan noita vastaan kunnes törmäsin näihin: 

https://www.zalando.fi/topshop-girlie-bombertakki-lightpink-tp721g039-j…

https://www.zalando.fi/miss-selfridge-bombertakki-black-mf921g00r-q11.h…

Ihania! Tai sit ne on vaan noi kuviot mitkä iskee ja lujaa :D

Vierailija
45/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pomppia oli silloin pari-kolmekymmentä vuotta sitten varsinkin peräkylän "muotitietoisilla" miehillä, niin nuorilla kuin vanhoillakin. Suosikkiväri oli viininpunainen, silkkitakki made in China. Olihan se tuttu ja turvallinen, sillä malli muistutti niitä iänikuisia tuulitakkeja ja verkkapuseroita, joita miehet ovat käyttäneet. Muut veivät palttoonsa jo ajat sitten vintille tai kierrätykseen, mutta on yksi kansanryhmä, joka käyttää näitä edelleen, mustia ja valkoisia, enkä nyt tarkoita skinejä, vaan kansallista vähemmistöä.

Vierailija
46/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan vielä pilottilasit päähän ja Top Gun pyörimään

Vierailija
47/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaahan tuo enteillee. Maastokuosit, militarian harmaat ja vihreät sekä ww2:n aikaa henkivät, skarpit hiustyylit on nyt muotia. Sattumaltako lehdissä on vinkkejä kotivaran muodostamiseen?

Vierailija
48/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mene massan mukana vaan pukeudun miten haluan, aivan sama mulle mitä muut ajattelee.... Itse ko takista pidän mustana, ei vaan minulle sovi jostain syystä noi bomber takit mutta hienoja minun mielestä jotku. Maku asia.

Vierailija
49/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei pysty. Näyttäisin uusnatsilta.

Vaaleanpunaisessa bomberissa?

Ehkä se tarkotti jotain uusuusnatsia, tai uusnatsi 2.0.

Vierailija
50/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bomberit oli kovaa muotia 15v sittwn kun kaikki halusivat matkia keula pystyssä ajavia prätkäjätkiä.

Taasko se tulee?

Vierailija
51/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella karvapilotti pinkillä karvahupulla ja hello Kitty -merkillä?

Vierailija
52/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommittaja evp. kirjoitti:

Bomberit oli kovaa muotia 15v sittwn kun kaikki halusivat matkia keula pystyssä ajavia prätkäjätkiä.

Taasko se tulee?

Pilottirotsi tuolla on eikä bomber-takki.

Vierailija
53/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsea! Muutenkin toivon että koko bomber-villitys menee kohta ohi. Ei näytä hyvältä melkein kenenkään päällä. Biker-takkikin on parempi, vaikka olen niihinkin todella kyllästynyt. Miksi aina pitää olla vain 1-2 takkimallia kerrallaan muotia…? On niin tylsää kun ihmiset ovat toistensa klooneja.

Minä odotan sitä kun 70-lukuhenkiset, istuvat vakosamettibleiserit tulevat takaisin muotiin. Sellainen takkimalli näyttää mielestäni hyvältä melkein kaikilla. Käytin niitä aina 2000-luvun alussa ja viimeiseen kymmeneen vuoteen niitä ei ole saanut mistään.

No minkä helvetin takia sinä odotat että joku asia tulee muotiin? Miksi et yksinkertaisesti pidä niitä vaatteita mitä tykkäät käyttää? Hävettääkö jos et olekaan muodin huipulla oleva kopio? Sinä kyllä löydät tuollaisen takin jos osaat käyttää internetiä, on olemassa erilaisia hakukoneita joista on suuri apu etsittäessä jotain.

Vierailija
54/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan vielä pilottilasit päähän ja Top Gun pyörimään

Pilottilasit (tunnetaan myös nimellä alistajat) ovat törkeydessään tyylikkäät ja Top Gun on helvetin hyvä leffa!

Vierailija
55/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se on jo monella sopulilla, kuten Annika O:lla. 

Uinoa näin Stadissa pilotti päällä ja en tuntenut aluksi. Ajattelin että onpa siinä skini-tytöllä vahva meikki:) Sitten luin blogia ja tajusin että se olikin UinoAino. 

Annika O on EDELLÄKÄVIJÄ! Ei todellakaan mikään sopuli.

Vierailija
56/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotaahan tuo enteillee. Maastokuosit, militarian harmaat ja vihreät sekä ww2:n aikaa henkivät, skarpit hiustyylit on nyt muotia. Sattumaltako lehdissä on vinkkejä kotivaran muodostamiseen?

Miksi muuten tuota skarppia hiustyyliä sanotaan ananastukaksi? Kyseessähän on oikeasti Hitler-Jugendin nuorukaisten suosima hiustyyli. Puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä, eikä keksitä tuollaisia naurettavia kiertoilmaisuja.

Vierailija
57/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten vielä naureskeltiin pilottitakeille, nyt sopulit on ihan innoissaan.

Vierailija
58/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä. Muistuttaa pilottitakin ja vanhojen äijien ja kansallispukumiesten silkkipusakoiden risteytystä. Sori, mutta ei uppoa entiselle ysäriteinille. Ysärillä yläasteella takapenkin pahispojilla sekä uusnatseilla oli satiinipintaisia pilottitakkeja. Ja vanhoilla äijillä sekä kotimaisella vähemmistökansallisuudella oli noita myös.

Vierailija
59/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananastukka on eri asia.

Vierailija
60/77 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli pilotti 7.luokalla eli 20 vuotta sitten.