Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko eronnut lyhyestä avioliitosta?

Vierailija
26.08.2016 |

Lyhyellä avioliitolla tarkoitan alle 10v avioliittoa. Miksi erosit?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, 2 avioliittovuoden jälkeen. Erosin kun mies "muutti mielensä" eikä halunnutkaan olla naimisissa. Minkäs teet.

Vierailija
2/3 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, avioliittoa kesti 7 vuotta. Yritin erota jo 4 vuoden jälkeen, mutta mies sai puhuttua ympäri. Eroon oli monta syytä. Olimme varmaan monen mielestä aika unelmaperhe, mutta oikeasti kaikkea muuta. Ei ollut mitään fyysistä väkivaltaa, alkoholismia tms. mutta meillä ei miehen kanssa ollut mitään yhteistä, kuin kaksi lasta.

Miehellä mielenterveysongelmia, oli loppuaikana kuin riivattu. Oli rakenteilla oleva omakotitalo, jonka mies välttämättä halusi ja johon minä puolipakotettuna suostuin. Miehellä oli muutenkin ihan käsittämättömiä suunnitelmia, myös työasioiden suhteen. Suhteellisuudentaju täysin mennyt. Tosiasiassa työtön. Yritti perustaa yritystä, mutta ei saanut rahottajaa, kun heti olisi pitänyt valloittaa maailma. Mikään tavallinen ei kelvannut. Se oli ihan mielipuolista. En taida edes kaikkea muistaa, erosta on 10 vuotta. Eron jälkeen miehen todellinen luonne vasta tulikin esille. Ainoa harmi oli, etten eronnut silloin kun ensi kerran yritin. Lapset olisi tod näk kärsineet vähemmän, olivat niin pieniä.

Nyt olen ollut uusissa naimisissa kohta 7 vuotta, eikä ero ole käynyt mielessänikään ikinä. Vaihtamalla parani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti ja lähti 3 vuoden jälkeen. Mikä siinä sitten auttoi. Olimme kyllä olleet yksissä jo kauan ennen avioliittoa, että olisi voinut päättää kyllä ennen sitä liiton solmimista, ettei halua kanssani elää. Avioliitto solmittiin miehen aloitteesta, hän siis kosi. Merkit viittaavat siihen, että kai se oli löytänyt paremman.