Vaikuttaako tämä hyvältä hotellilta (Kreeta)?
Tuonne saisi kahden viikon matkan kolmehenkiselle perhelle alle 3000e, mitä olette mieltä tästä hotellista? Olisi 4 tähteä ja all inclusive mahdollisuus, tosin ai:n hintaa ei ole mainittu.
Kohdemaa Kreeta. En ole koskaan käynyt Kreikassa missään.
http://www.finnmatkat.fi/lomakohde/kreikka/kreeta/gerani/family-life-cr…
Kommentit (24)
Hyvältähän tuo näyttää. Vähän syrjässä, mutta tuossa kulkee käsittääkseni bussi aika tiuhaan.
Mulle noi isot perhehotellit olisi maanpäällisiä helvettejä, mutta taidatte olla lapsiperhe joten varmaan sopiva paikka teidän tarpeisiin. Itselle tärkeimmät kriteerit ovat sijainti lähellä ravintoloita ja kauppoja, ts. kävellen täytyy päästä ihmisten ilmoille, sekä siisteys. Niin ja ilmainen wifi huoneessa ratkaisee jos arvon kahden hotellin välillä. Katso tripadvisorin arvosteluja ko. hotlasta.
Vau :) Itse ollut Kreetalla kolmasti, en vielä Geranissa, mutta vaikuttaa hyvältä. Arvosteluissa miinusta tulee siitä että muita ravintoloita ei ole lähellä, mutta toisaalta juuri siksi on All Inclusive, jota kehutaan. Kannattaa katsoa muuten myös Tripadvisorin arvostelut (on muuten arvostelujen mukaan paras Geranin hotelleista :))
Jos ei syrjäinen sijainti haittaa, niin hyvältä vaikuttaa. Lähostöllä ei ole mitään palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei syrjäinen sijainti haittaa, niin hyvältä vaikuttaa. *Lähostöllä ei ole mitään palveluita.
*lähistöllä
Itse en Kreikassa tuollaiseen AI-majoitukseen sortuisi. Varatkaa vaikka lennot Finnmatkoilta ja vuokratkaa altaallinen huvila, ihan varmasti on halvempaa ja voitte käydä syömässä muutakin kuin buffettimättöä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle noi isot perhehotellit olisi maanpäällisiä helvettejä, mutta taidatte olla lapsiperhe joten varmaan sopiva paikka teidän tarpeisiin. Itselle tärkeimmät kriteerit ovat sijainti lähellä ravintoloita ja kauppoja, ts. kävellen täytyy päästä ihmisten ilmoille, sekä siisteys. Niin ja ilmainen wifi huoneessa ratkaisee jos arvon kahden hotellin välillä. Katso tripadvisorin arvosteluja ko. hotlasta.
Meillä on teini-ikäinen lapsi, onko tuo siis suunnattu perheille missä pieniä lapsia? Ärsyttää, kun hotelline kuvauksissa lukee vaan lapsiperheen suosikki vaikka pitäisi kyllä eritellä, että minkä ikäisiä lapsia.. Oma teinityttö kyllä varmaan ärsyyntyisi ympärillä mekastavista taaperoista kun on muutenkin aika introvertti lukutoukka. :P
Hintaa vaan tuossa katsoin, kun on aika huokea hotellin tasoon nähden.
Syrjässä on, itse haluan olla ravintoloiden lähellä kävelyetäisyydellä. Mutta jos se ole pointti, niin sitten vaan.
Kävin googlemapsilla tuossa Geranin kylässä, ja kyllä melko autiolta vaikuttaa. En tiedä miten sitä osaisi sitten nauttia puoliautiossa kylässä olevasta hotellikeskittymästä kaksi viikkoa.. Itse kyllästyin jo viikossa Teneriffalla kun paikat oli nähty viidessä päivässä. Autonvuokrausmahdollisuuttahan tuolla on, mutta Kreetan saarella on samannäköistä kaikkialla. Välimeri ja aurinko ja korkeita rinteitä ja sähkölinjoja pitkin poikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on teini-ikäinen lapsi, onko tuo siis suunnattu perheille missä pieniä lapsia? Ärsyttää, kun hotelline kuvauksissa lukee vaan lapsiperheen suosikki vaikka pitäisi kyllä eritellä, että minkä ikäisiä lapsia.. Oma teinityttö kyllä varmaan ärsyyntyisi ympärillä mekastavista taaperoista kun on muutenkin aika introvertti lukutoukka. :P
Se on se sijainti. Middle of nowhere, kahden kaktuksen ja joutomaan välimaastossa.
Vierailija kirjoitti:
Vau :) Itse ollut Kreetalla kolmasti, en vielä Geranissa, mutta vaikuttaa hyvältä. Arvosteluissa miinusta tulee siitä että muita ravintoloita ei ole lähellä, mutta toisaalta juuri siksi on All Inclusive, jota kehutaan. Kannattaa katsoa muuten myös Tripadvisorin arvostelut (on muuten arvostelujen mukaan paras Geranin hotelleista :))
Arvostelut hämää siinä mielessä, että ei tuonne varmasti mene kukaan joka haluaa lomallaan tehdä jotain muuta, kun makoilla altaalla ja syödä helpossa buffetissa koko loman. Uskon,että lapsiperheiden äideille tuo onkin lomaa, kun ei tarvitse kokata. :D
En näe tuota hotellia aikuisten matkakohteena... Instagramissa on videoita ko.hotellista, aika täyteen tupatulta näyttää sesonkiaikaan altaat ja karmea mekkala kun lapset kiljuu kilpaa. :D
Olemme olleet tuolla Geranissa, tuon hotellin vieressä. Kannattaa ehdottomasti ottaa all inclusive, jos tuohon päädytte, lähellä ei ole oikeastaan mitään.
Jos haluaa löhöloman hyvätasoisessa hotellissa eikä kaipaa joka päivä muuta menoa, voin suositella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se sijainti. Middle of nowhere, kahden kaktuksen ja joutomaan välimaastossa.
Mitkä on nuo tolkuttoman rumat voimalinjat tuolla Kreetalla?? Tulee ihan Turkki mieleen, tosi turvattoman näköisiä virityksiä.. en ihmettele, että oon lukenut matkakokemuksia Kreetalta kun sähköt olleet poikki hotellista puolet lomasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse valitsen hotellin jossa ei ole lastenallasta, näin minimoi riskit mekastavista lapsiperheistä. Kyllähän tuo "lapsiperheille suunnattu" tarkoittaa pieniä lapsia. Teinä valitsisin toisen kohteen, jos lapsi on jo teini-ikäinen.
Terv. 4
Kreetalla on paljon ihania pikkukyliä, joista saa hyvän majoituksen pikkurahalla. Buukata voi vaikka trivagosta. Finnmatkat myy pelkkiä lentojakin, eli jos ne saisi kohtuuhinnalla, kannattaa varmasti hankkia majoitus itse.
Jos muuten kiinnostaa Playa De Las Americas Teneriffalla eikä hotellin tason tarvitse olla viittä tähteä, niin suosittelen Americaksen keskustassa sijaitsevaa Compostela Beachia ja huonetta altaiden suuntaan, niin ei kuulu liikenteen melu. Aivan loistava hinta-laatusuhde ja koska sijainti keskustassa rannan puolelle, niin vieressä on ihania ruokapaikkoja ja rantabulevardilla on turvallista kävellä.Myös hotellin kaksi omaa ravintolaa ovat hyviä ja hotellissa voi ottaa ai:n, mutta itse en ottaisi koska lähellä on niin paljon hyviä ruokapaikkoja.
Siivooja kävi viisi kertaa viikossa ja hotellihuone oli siisti, meillä oli kaksio keittiöllä ja parvekkeella.
Ranta kyseisen hotellin kohdalla on Americaksen paras ja sen ja hotellin välissä on vaan rantabulevardi missä ei ajeta autolla.
Maksettiin viikon matkasta 680e per hlö lokakuussa, jolloin etelä-Teneriffalla on vielä todella kuuma.
Americas on rakennettu turismia varten pitkälti, joten lapset voivat vaikka paljain jaloin kipittää kun kaikkialla on siistiä ja kadunpesijöitä näkee pitkin päivää. Autot väistävät jalankulkijoita ja ovat kohteliaita, kaikkialla on hyvä palvelu. Me käytiin kilsan päässä sijaitsevasta supermarketin tuoretiskialtaasta aina leivoksia jotka maksoi 80 senttiä kappale ja herkuteltiin hotellihuoneessa, lisäksi kokattiin pekonia ja munia huoneistossa aamuapalaksi ja syötiin parvekkeella.
Menisin uudestaankin ko.hotelliin, koska siellä itse huoneessa ei minusta tarvitse olla mitään ihmeellisyyksiä mutta hotellin allasalue on tosi kiva ja aina löytyi vapaita aurinkotuoleja. Suomalaisia oli meidän lisäksi kaksi perhettä, muuten oli paljon brittiperheitä lapsineen ja ruotsalaisia oli tosi paljon. Yöt oli rauhallisia kun baari meni siellä hotellissa kiinni puolilta öin.
Hotellissa on ainakin Tjäreborgin oma opastoiminta ja lasten kerho, ja kaikissa Americaksen yhtään tasokkaammissa hotelleissa päivystää uimavalvoja, niin myös tässä meidän hotellissa.
Americaksessa on myös upea vesipuisto Siam Park, siellä vuorenrinteillä ja sinne on ilmainen bussikuljetus koko päivän, bussi lähti kilsan päästä meidän hotellilta. Käykää googlemapsilla Americaksessa, näette miten siistiä. :)
Toisin kuin Turkissa ja Kreikassa, Americaksessa ei ole sellaista slummialuetta keskustan vieressä vaan pitkälle vuoristoon koko paikka on siisti ja kaunis.
En tiedä tuosta Kreetasta, mulle tulee siitä kuitenkin vähän mieleen Turkki....
Mikäli haluaa etupäässä löhöillä altaalla ja syödä hotellin all inclusivessa, tuo on ihan hyvä vaihtoehto. Etenkin pienempien lasten kanssa helppoa. Siellä on sitten niitä lapsiperheitä paljon muitakin ja meno sen mukaista. Ihan mukavaa lomaa siellä voi viettää jos sellaista hakee.
Hotelli sijaitsee vähän keskellä ei mitään, eikä rantakaan ole mikään hiekkaranta, vaan pikkukiviranta. Sijainnin takia all inclusive on melko pakollinen, ellei halua matkustaa syömään muualle kilometrikaupalla.
18 lisää, että hotellista löytyy muuten myös pieni ruokapaikka josta saa tuoreita vihanneksia jne. sekä myös toinen kauppa, josta saa hygieniatarvikkeita. Hotellirakennuksen kivijalassa on myös apteekki ja ihan vastapäätä kadun toisella puolella on ostoskeskus joka rakennettu niin, että liikkeisiin on käynti ulkopuolelta. Oli ihanaa, kun oikeasti pystyi lasten kanssa kävelemään kaikkialle ja kertaakaan ei kuulunut, että ei jaksa kävellä.
En kyllä ehkä kuitenkaan lähtisi keskelle ei mitään lasten kanssa lomalle, koska tiedän, että muksut kyllästyisi nopeasti. Tuo Gerani taitaa olla kyllä aika keskellä ei mitään...:/
2615e tarkalleen olisi kolmehenkisen perheen matkakustannukset kahdelta viikolta, halvimmillaan. Sis. aamiaisen.