Mitä meinaat ostaa Lidlestä tällä viikolla?
Mainos tuli. Ulkoiluvaatteeita saisi nyt halvalla. Ajattelin käydä hakemassa.
Kommentit (76)
Lidleri ja Tokmannin verkkokauppa: kaksi onnettominta ja laaduttominta putiikkia mitä maa päällään kantaa. Enin osa myytävästä tavarasta roskaluokkaa!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne vaelluskengät ihan ok?
Please, ole järkevä,älä tuhlaa rahasi käyttökelvttomaan roinaan. Osta laatua!
Ostin karkkia ensimmäistä kertaa kuukausiin, niitä sellasia vihreitä rinkuloita 400g pussissa. Söin n. neljänneksen pussista. Hyviä oli, mut tuli tunnin päästä huono olo ja piti nukkua päikkärit. Nyt ne kummittelee tuolla kaapissa.
Lidl on tarkoitettu niille, jotka eivät ymmärrä laadusta mitään tai joilla ei ole varaa laatuun. Niistä voit valita iahn itse, kumpaan ryhmään kuulut!
Ruokaa. Tykkään Lidlin Saksalaisista makkaroista. Saa hyvän pastan aikaan. Perhe ainakin mielissään.
Vierailija kirjoitti:
Ostin karkkia ensimmäistä kertaa kuukausiin, niitä sellasia vihreitä rinkuloita 400g pussissa. Söin n. neljänneksen pussista. Hyviä oli, mut tuli tunnin päästä huono olo ja piti nukkua päikkärit. Nyt ne kummittelee tuolla kaapissa.
Sama juttu, ostin jotain juustoa sieltä ja tuli aivan kamala olo, sen koommin en ole mokomaan murjuun kurkannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taiotko mulle jostain 100 euroa? Sata euroa tai enemmän maksaa vaelluskengät urheiluliikkeessä. Jos noilla Lidlin kengillä pari talvea kävelyttää koiraa varpaat kastumatta niin riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, ostin jotain juustoa sieltä ja tuli aivan kamala olo, sen koommin en ole mokomaan murjuun kurkannut.
Mulla tää johtu ihan täysin verensokerin romahtamisesta, kun en oo tottunu syömään mitään sokerisia juttuja.
Ainut tuote mihin Lidlissä en oo toistaiseks ollu tyytyväinen, on ollu ne tuorejuustot.
Vierailija kirjoitti:
Lidl on tarkoitettu niille, jotka eivät ymmärrä laadusta mitään tai joilla ei ole varaa laatuun. Niistä voit valita iahn itse, kumpaan ryhmään kuulut!
Maistapa lidlen suklaita ;-)
Vierailija kirjoitti:
Kuvailemasi mukaan, sinä olet selvästi sitten Lidlin tuote. Otan osaa ihmisten puolesta jotka joutuvat kanssasi viettämään aikaa, noin kapeakatseinen ihminen on varmasti raskasta seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En meinaa vaeltaa. Ihan pieniä metsä/puistoretkiä vain harrastaa, joten vähän kehnompikin laatu välttää oikein hyvin minulle.
Kasviksia, maitotuotteita, pastaa. En mitään roinaa just nyt tartte.
Vierailija kirjoitti:
Aina hauskaa te suomalaiset muka-niin-laadun-tuntijat jotka pidätte Lidliä jonain pikkuketjuna joka yrittää tuputtaa vaan paskaa. Todellisuudessahan Lidli ei ole pikkuketjua nähnytkään, Suomessa ainoastaan ajatellaan näin kun "Kesko perkele!!1" tai "S-ryhmä on rautaa" kansa kalkattaa... mutta onneksi teidän ei siellä pidä käydä, se pulju ei siihen kaadu :)
Ps. Itse käyn kaikissa mainitsemissani, jos en yhdestä löydä haluamaani.
Edellisen tarjouksen Kania ketsuppi juuri sopivasti loppu, joten sitä pari tötsää. Emmental juustoraastetta pari pussukkaa ja sipulia ainakin kilon verran. Ehkä myös jäätelötuutteja yks lotja.
Superviikonlopusta vielä pussendaali rinkeleitä ja loota suklaabanaaneja. Siihen päälle tietysti normiostokset. Näillä mennään :)
Ostin eilen kolme pussia emmentalraastetta ja purkin aurinkokuivattuja tomaatteja, yhteensä 4 € tehdään tänään pizzaa.
Tuota juustoraastetta taidan ottaa vielä pari pussia, kun käyn kaupassa viikonloppuna. Emmental on tosi kallista ja toi raaste on tosi hyvää.
Lisäksi ostin 3 pulloa suihkugeeliä, jotka sattuivatkin olemaan tarjouksessa 0,99. Ei noi kyllä normaalistikaan maksa kuin jotain 1,20 ja ovat hyväntuoksuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina hauskaa te suomalaiset muka-niin-laadun-tuntijat jotka pidätte Lidliä jonain pikkuketjuna joka yrittää tuputtaa vaan paskaa. Todellisuudessahan Lidli ei ole pikkuketjua nähnytkään, Suomessa ainoastaan ajatellaan näin kun "Kesko perkele!!1" tai "S-ryhmä on rautaa" kansa kalkattaa... mutta onneksi teidän ei siellä pidä käydä, se pulju ei siihen kaadu :)
Ps. Itse käyn kaikissa mainitsemissani, jos en yhdestä löydä haluamaani.
Hengittele silti vaan ihan tasaisesti, vaikka et laadusta tuon taivaallista ymmärtäisikään ;)
En mitään. Inhoan Lidliä, koska siellä on niin huono valikoima. Lihatuotteita, juustoja, herkkuja ym. käyttäville varmaan ihan ok kauppa, mutta gluteeniton kasvissyöjä on siellä lirissä.
Mitä meinaat ostaa Lidlestä tällä viikolla? Vastaus: en mitään. Onneksi on rahaa ja älyä ostaa muualta :), lisäksi siellä on niin huono valikoima ettei mitään rajaa. Ymmärrän toki että kaikilla ei voi olla yhtä hyvä tilanne kuin minulla, mutta elämä on ;). Kaikkien meidän ei onneksi tarvitse juosta huono laatuisten alennus tennarien perässä.
Koska oikeasti kenelläkään etelä/keski -Eurooppalaisella naisella ei ole jalan numero 41!
Jos valmistettaisiin, jäisivät myymättä, siksi.
Suomalaisilla naisilla sitten on mutta, meitä on niin vähän, ettei kannata.