Mitä meinaat ostaa Lidlestä tällä viikolla?
Mainos tuli. Ulkoiluvaatteeita saisi nyt halvalla. Ajattelin käydä hakemassa.
Kommentit (76)
Lidlessä tykkään paistopistden tuotteista, valmuskeitotkin on hyvii, juhurtit, Ja sit. Nää kiinalaiset valmisateriat, pakadteeessa semmonen neliönmuotoinen pakkaus. Aurinkokuivatut tomaatit, ja tuorepesto miii laik.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin maanantaina paperisilppurin 39.90€. Saattaa olla jopa sama vehje, jota Ohlson myy 69.90€, on niin saman näköinen, pieni ero muotoilussa, säiliö näyttää aivan samalta.
http://m.clasohlson.com/fi/Paperisilppuri-Cross-Cut-Exibel/44-1734
http://www.lidl.de/de/united-office-aktenvernichter/p114720
Eilen kävin ruokaostoksilla.Ja Power myy aivan samannäköistä kuin tuo Clas Ohlsonin vehje hintaan 49.90€.
https://www.power.fi/koti-ja-vapaa-aika/kotikonttori-ja-toimistotarvikk…
Ostin litistä pari vuokaa, tosin vain halvemmalla kuin Prismassa. En muista oliko eri merkki präntätty, mutta molemmat tehty ranskassa. Kait sitä Ortexia vai mitä lie. Kannetkin sopivat keskenään toisiin, eli ilmeisesti sama valmistaja, mutta niitä voi tilailla millä merkkinimikkeellä vain. Lidl vuoat olivat halvemmat ..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ne vaelluskengät ihan ok?
Taisi loppua kengät jo kun ei näkynyt paikallisessa Lidlissä.
Asiaan voi myös vaikuttaa se että ko. kengät tulee myyntiin vasta maanantaina..
Lidlin elintarvikkeet ovat monet hyviä, mutta ne vaatteet ovat ihan kauheaa kuraa, sekä ulkonäön että laadun puolesta. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Lidl on tarkoitettu niille, jotka eivät ymmärrä laadusta mitään tai joilla ei ole varaa laatuun. Niistä voit valita iahn itse, kumpaan ryhmään kuulut!
Ai sattanas, sigukin unehtu!
t. K-lähikauppias
Äsken ostin kesäkurpitsoja ja avomaankurkkuja. Haen vielä illemmalla aurinkokuivattuja tomaatteja ja punasipulia.
Ostin vain tarjoustuotteita, eli aurinkokuivattuja tomaatteja, kreikkalaista hedelmäjugurttia (tosi halpaa ja hyvää), ketsuppia, valkosipuliperunoita, juustoraastetta, kinkkukiusausta, tuutteja ja vaahtokarkkeja.
Tehdään siis pitsaa, yhtenä päivänä kinkkukiusausta salaatin kanssa ja yhtenä valkosipuliperunoita ja possua. Laitan valmiskiusaukseenkin vähän juustoraastetta kun lämmitän pannulla.
Vierailija kirjoitti:
Ostin vain tarjoustuotteita, eli aurinkokuivattuja tomaatteja, kreikkalaista hedelmäjugurttia (tosi halpaa ja hyvää), ketsuppia, valkosipuliperunoita, juustoraastetta, kinkkukiusausta, tuutteja ja vaahtokarkkeja.
Tehdään siis pitsaa, yhtenä päivänä kinkkukiusausta salaatin kanssa ja yhtenä valkosipuliperunoita ja possua. Laitan valmiskiusaukseenkin vähän juustoraastetta kun lämmitän pannulla.
Porsaan ohutleikkeetkin on tarjouksessa!
Mä en ikinä sanoisi Lidlestä vaan Lidlistä. Onko tässäkin paikallisia eroja? Itse olen pääkaupunkiseudulta.
Lidlestä en osta mitään mutta Lidlistä, tuttavien kesken Güntherin Valinnasta voisin hakea ihan normiostokset. Meillä ei jostain syystä jakaja osannut mainosta laittaa postilaatikkoon saakka joten tärpit pitää katsoa netistä - ei mitään mielenkiintoista tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl on tarkoitettu niille, jotka eivät ymmärrä laadusta mitään tai joilla ei ole varaa laatuun. Niistä voit valita iahn itse, kumpaan ryhmään kuulut!
Ai sattanas, sigukin unehtu!
t. K-lähikauppias
Rahaa on ja laatutietoakin, mutta se nyt vaan on tosi tyhmää maksaa Keskon riistohintoja. Kesko maksaa minulle koska olen osakkeenomistaja mutta kannan rahani muualle. Suosittelen muitakin tekemään samoin.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin elintarvikkeet ovat monet hyviä, mutta ne vaatteet ovat ihan kauheaa kuraa, sekä ulkonäön että laadun puolesta. Sori vaan.
Kumma sattuma kai, olen löytänyt hyvän näköisiä ja edullisia vaatteita sieltä.
Ei oo litliä, valitettavasti, joten en sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ikinä sanoisi Lidlestä vaan Lidlistä. Onko tässäkin paikallisia eroja? Itse olen pääkaupunkiseudulta.
Ei ole eroja, se on lidlistä. Varmaan typo, tai joku oma taivutus tuo lidle
Aika usein myydään ja oikeastaan se häiritseekin. Myisivät niitä melkein saksalaisia tuotteita vaan halvemmalla, kuin samoja mitä saa muista kaupoista.
Ostan lisäksi usein ulkomaanpäiviltä, jossa myydään parempaa laatua monesti kuin muissa kaupoissa yhteensä. Stokkan herkkua nyt lukuunottamatta.