Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emättimen tyhjennys seksin jälkeen

Vierailija
25.08.2016 |

Mietin tässä, että miten tyhjennätte emättimen mällistä seksin jälkeen? Leffoissa aina vaan makoillaan suoraan seksin jälkeen vierekkäin, eli nainen ei käy tyhjennyksellä! Valuttaako ne vain lakanoille vai mitä ihmettä?

Kommentit (206)

Vierailija
81/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen pesulle aika äkkiä. Varsinkin jos valuminen alkaa, silloin on kiirus, ettei jalatkin ole mällissä.

Yritän pursottaa kaiken ulos suihkussa. Silti toisinaan tulee valua seuraavat 12 tuntia. Hyhmää tuntuu jäävän jonnekin perukoille.. pikkuhousun suojat on pop.

Vierailija
82/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan valua...onhan se pyykkikone keksitty :) Ei siitä heti halua vessaan hilpaista, kun on kiva olla toista lähellä "jälkimainingeissa" <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn vessassa seksin jälkeen ja pyyhin pahimmat paperilla, en kyllä näe ongelmaa likaisissa lakanoissakaan ja saatan joskus vain jäädä sänkyyn

Vierailija
84/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei mies tule koskaan sisälle. Ei siis ongelmaa. Maha/selkä on paljon helpompi pestä! ;)

Ja se kuka sääli miestä joka ei saa koskaan tulla sisään, mun mies tykkää kun saa "sotkea" ja tulla ulos. 

Meilläkin näin. Jo ihan siitäkin syystä, että oma alapään raivostuu jos sinne päästelee nuo mömmöt.

Vierailija
85/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta nämä!

Ei kai kukaan oikeasti millään paineella vettä suihkuta pilluunsa, mutta ei kai kukaan jätä niitä sisällekään.

Kumppani antaa mulle paperin, painan sillä kevyesti ettei roina valu matkalla ulos. Sitten pytylle ja pinnistän enimmät pönttöön. Samalla pissahommat jos tulee ettei tule tulehduksia yms. Sitten nousen lavuaarin eteen seisomaan ja pesen kädet. Työnnän PUHTAAT sormet vaginaan siten, että kämmenpuoli jää siihen eteen tavallaa "kupiksi" johon mälli valuu. Pari sormivetoa ja pimppi on tyhjä. Sitten pesen vaan kädet vielä kunnolla. Ei mitään että vedellä kuurataan kaikki omat hyvätki bakteerit pois. Ei sieltä nyt kaikki lähde, mutta spermaa jää niin minimaalisen vähän, ettei se mihkään valu.

En ymmärrä tuota uusavuttomuutta että tehdään köykänen alapesu ja sitte valutellaa mälliä pikkuhousuun seuraavat 12 tuntia ja ärsyynnytään. Niinku ei osais sormia omaan vaginaan tunkea. Älytöntä.

En ollu ennen tullu ajatelleeks, että jolleki tämä ois jotenki ongelma :) kaikkea sitä oppii!

Vierailija
86/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsin jalat tiukasti kiinni toisissaan veskiin ja yritän olla valumatta matolle matkan varrella. Pissalla käydessä suurin osa mälleistä valuu ulos, sitten vaan pyyhin alakerran kuivaksi. Sisäosia en suihkuttele.

Vierailija
87/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen, että eikös kaiken logiikan mukaan se tavara valu ennemminki tiukasta pillusta ulos. Emättimen rakenne on sellainen, ettö kun on tiukka, vaginan seinämät pyrkii puristumaan toisiaan vasten. Eikös silloin emätin tyhjene osittain ainaki?

Vai miten se sellaisessa, joissa on jo se vaginan kimmoisuus parhaat päivänsä nähny, niin eikös niissä silloin se puristusvoimaki ole heikentyny. Luulis, että sellaseen jää sperma sisään poikkeuksellisen hyvin ja voi jäädä seksin jälkeen nukkumaan, niinku nämä jotkut naiset on kertonu täällä..

Off topic, mutta aloin sitte pohtimaan tätäkin :'D

Vai tiiä sitte näistäki miten se menee.. kai se on yksilöllistä ja riippuu monen tekijän summasta holahtaako se mälli heti ulos vai ei..

Vierailija
88/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti millään paineella vettä suihkuta pilluunsa, mutta ei kai kukaan jätä niitä sisällekään.

Kumppani antaa mulle paperin, painan sillä kevyesti ettei roina valu matkalla ulos. Sitten pytylle ja pinnistän enimmät pönttöön. Samalla pissahommat jos tulee ettei tule tulehduksia yms. Sitten nousen lavuaarin eteen seisomaan ja pesen kädet. Työnnän PUHTAAT sormet vaginaan siten, että kämmenpuoli jää siihen eteen tavallaa "kupiksi" johon mälli valuu. Pari sormivetoa ja pimppi on tyhjä. Sitten pesen vaan kädet vielä kunnolla. Ei mitään että vedellä kuurataan kaikki omat hyvätki bakteerit pois. Ei sieltä nyt kaikki lähde, mutta spermaa jää niin minimaalisen vähän, ettei se mihkään valu.

En ymmärrä tuota uusavuttomuutta että tehdään köykänen alapesu ja sitte valutellaa mälliä pikkuhousuun seuraavat 12 tuntia ja ärsyynnytään. Niinku ei osais sormia omaan vaginaan tunkea. Älytöntä.

En ollu ennen tullu ajatelleeks, että jolleki tämä ois jotenki ongelma :) kaikkea sitä oppii!

No ei kai kukaan nyt painepesua alapäähänsä tee! Voi sinne kevyellä suihkulla vettä suihkuttaa samalla kun sormin putsaa paikat. Samalla tavalla putsaan emättimen ennen seksiä jos mulla on menkat, onpahan puhtaampaa kuin että mies törkkäis peniksensä johonkin verihyytymään. 

Vierailija
89/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai kukaan nyt painepesua alapäähänsä tee! Voi sinne kevyellä suihkulla vettä suihkuttaa samalla kun sormin putsaa paikat. Samalla tavalla putsaan emättimen ennen seksiä jos mulla on menkat, onpahan puhtaampaa kuin että mies törkkäis peniksensä johonkin verihyytymään. 

No kyllä se, että vettä ylipäätään sinne sisälle suihkuttaa, ei ole ihan hyväksi. Oli painetta tai ei. Just oli se tutkimus, että vaginan sisäpesua suorittavat sairastuu genitaalielimien syöpiin muita useammin. Ei alapää kaipaa emättimen seinien pesua, tai edes huuhtelua. Onneksi olkoon, huuhdot itsesi kohti synkempää tulevaisuutta. On sille menkkaseksille muitankin ratkaisuja olemassa.

Alapesu on asia erikseen, siinä ei vettä mene pimpsan sisään..

Vierailija
90/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavia juttuja. Itse lopetin seksin antamisen miehelleni jo vuosia sitten. Vetäköön mies käteensä!

Vierailija
91/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavia juttuja. Itse lopetin seksin antamisen miehelleni jo vuosia sitten. Vetäköön mies käteensä!

Teillä on varmaan toimiva ja antoisa parisuhde.

Vierailija
92/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka peräsuoli tyhjennetään yhdynnän jälkeen kunnolla? Osa tulee purskahduksina pierujen mukana, mutta loput valuu ruskehtavana pikkuhousuille.

Vierailija
93/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iästäni huolimatta, kokemukseni ei riitä vastaamaan tähän vakavaan ongelmaan.

Harmillista.

Neitsyydessä ei ole mitään häpeällistä, eli älä turhaan murehdi tilannettasi.

Eihän kirjoittaja välttämättä tarkoittanut, että siinä olisi jotain häpeällistä vaan on voinut tarkoittaa myös sitä, että panettaa niin sairaasti ja jatkuva jomotus pimpissä ja lantion alueella, että se on TUSKAA kun joutuu elämään ilman miehen penistä. t. naisiakin panettaa ja kovaa

Vierailija
94/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, mulle ei oo tullu mieleenkään kaivella spermoja emättimestä ulos, normaali alapesu saa riittää. Sängyn vieressä meillä on pyyhe, mies pyyhkäsee ittensä siihe ja sit mä voin laittaa sen jalkoväliin. Pissalla pitäs kyl käydä vähän nopsemmin seksin jälkeen, taas kärsitään virtsatietulehduksesta. :( Mut kun siihen toisen viereen on niin kiva jäädä makoilemaan hommien jälkeen...

95/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kuuraan vaginan sisältäkin ihan puhtaaksi, suihkuttelemalla ja sormilla kaivelemalla. Ei ole kiva ajatus että mällit jää pimppaan haisemaan.

Jos limakalvot tuntuu kuivilta, kaavin pimpan kookosöljyyn kastetulla vanulapulla. Sillä saa hyvin freesattua paikat, eikä limakalvot kuivu. Hätätapauksessa myös vauvan peppupyyhkeet ajavat asian.

Miehiltä olen kuullut juttuja, että aika monilla naisilla pillu haisee niin kamalle, ettei suuseksiä voi antaa. Mietin, onko ne just näitä naisia, jotka eivät käy alapesulla. Haiseeko siellä omat eritteet, vai oman miehen eiliset mällit. Kiva varmaan arvailla sitten.

Kuulemma joskus on näkynyt kakkaa naisen pepussakin takaapäin lykkiessä. Nauti siinä seksistä sitten. Eräs mies kertoi, että ennen seksiä nainen kävi vessassa ja hän kuuli ohuen seinän läpi, miten pökäleet putoili, nainen veti vaan vessan, ei pessyt käsiään edes. Saati sitä persettään.

Eli miettikäähän nyt vähän, siskot!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
96/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se, että vettä ylipäätään sinne sisälle suihkuttaa, ei ole ihan hyväksi. Oli painetta tai ei. Just oli se tutkimus, että vaginan sisäpesua suorittavat sairastuu genitaalielimien syöpiin muita useammin. Ei alapää kaipaa emättimen seinien pesua, tai edes huuhtelua. Onneksi olkoon, huuhdot itsesi kohti synkempää tulevaisuutta. On sille menkkaseksille muitankin ratkaisuja olemassa.

Alapesu on asia erikseen, siinä ei vettä mene pimpsan sisään..

Maalaisjärki hoi! Tuskinpa siitä syöpää saa jos seksin jälkeen tai ennen pesee emättimen vedellä, vettä menee sinne muutaman sekunnin ajan! Siis puhdasta vettä! Eiköhän tässä maailmassa ole emättimelle vaarallisempiakin asioita, kuten irtosuhteet, huono hygienia, toistuvat tulehdukset..meneehän sinne vettä uidessakin! Eihän sitä nyt päivittäin litratolkulla huuhdella! On varmasti turvallisempaa huuhdella äkkiä koko alapää ja emätin vedellä, kuin jättää sperma sinne bakteeripesäksi. Ihmisen eritteet ovat sellainen kasvualusta bakteereille ettei toista, vaikka tavara olisi ulostullessaan kuinka steriiliä. 

Vierailija
97/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
98/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei mies tule koskaan sisälle. Ei siis ongelmaa. Maha/selkä on paljon helpompi pestä! ;)

Ja se kuka sääli miestä joka ei saa koskaan tulla sisään, mun mies tykkää kun saa "sotkea" ja tulla ulos. 

Ja mies ihmettelee miksei muija tule raskaaksi.

Vierailija
99/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan OIKEASTI kuuraa itseään sisäpuolelta..? Älkää nyt hyvänen aika. Olenkin ihmetellyt miksi ihmiset niitä hiivatulehduksia sun muita oikein saa.

Ihan vaan vinkkinä: seksi on paljon mukavampaa ja siistimpää kondomin kanssa. Kokeile vaikka. Ei tarvitse valutella mitään töhkää sisuksistaan, hyi että. Problem solved.

Mulla toosaa haise sata kertaa pahemmalle jos käytetään kondomia. Se lateksin haju ei lähe ikinä pois.

Minä pyyhkäsen aktin jälkeen nopeasti valuvat pois ja sitten käyn kyykkyvatkaamassa. En pese sisältä. Minulla ei alapää ala haista vaikka spermaa sisälle hieman jääkin. Loput tulee valovuodon mukana pois. Ei sinne paljoa tosin jää.

Vierailija
100/206 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan OIKEASTI kuuraa itseään sisäpuolelta..? Älkää nyt hyvänen aika. Olenkin ihmetellyt miksi ihmiset niitä hiivatulehduksia sun muita oikein saa.

Ihan vaan vinkkinä: seksi on paljon mukavampaa ja siistimpää kondomin kanssa. Kokeile vaikka. Ei tarvitse valutella mitään töhkää sisuksistaan, hyi että. Problem solved.

Mulla toosaa haise sata kertaa pahemmalle jos käytetään kondomia. Se lateksin haju ei lähe ikinä pois.

Minä pyyhkäsen aktin jälkeen nopeasti valuvat pois ja sitten käyn kyykkyvatkaamassa. En pese sisältä. Minulla ei alapää ala haista vaikka spermaa sisälle hieman jääkin. Loput tulee valovuodon mukana pois. Ei sinne paljoa tosin jää.

Jopas on taas ihmeellisiä pilluja. Että oikein valovuotoa...