Keittiöelämää MTV3:lla
Onpas kaikilla jotenkin idyllistä :(
Kadehdin.
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lasagnea tekevän miehen esittäminen oli niin uskomaton show :D
En pystynyt kyllä katsomaan enää kun syöminen alkoi. Se mässytys ja muut syömisen äänet *puistatus*
Samaa ajattelin. Ukko yritti esittää niin rempseää.
Oli tosi tutun näköinen. Mietin, onko joskus ollut jossain hesarin koti- ja asuminen osion jutussa tai jossain muussa lehdessä. Tai jossain toisessa tv-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Blondi yh laittoi valmiiksi marinoituja kanasuikaleita maustetulla ruokakermalla. Vanhempi tyttö vähän pullukka. Pitäisi kiinnittää huomio terveellisempään ruokaan. Olis tehnyt kanasalaatin ja maustanut myös itse kanan.
Tätä jäin myös miettimään. Tosi surkeaa ruokaa ja itse vielä kehui. No, ehkä hän ei niin ruuasta ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Hassu ohjelma. Lasagne-mies näyttää tosi tutulta.
Lasagne-mies näyttää Yön basistilta.
Missä mä olen nähnyt ton naisen ennen, sen jonka miehellä ponnarilla tukka ja punanenpait, paketoi jotain äsken.
Mistä se perhe oli?
Naisella musta mekko. Vähän pullukka.
Toi partajeppe, en jaksaisi kuunnella sen "tehää. Hyvää ruokaa samalla pahaa ruokaa blaa bla ablaa" päivääkään
Kuivalta vaikutti pariskunta jonka nainen urputti sokerin syönnistä, kuiva ukko sitten muistutti että ethän sä edes syö rakas niitä sokerijogurtteja. Haloo. Mikä tuota naista vaivaa? Öö, julkisuudenhalu?
Kuka se partajeppe, joka lähössä kalalle.
Jotenkin itseriittosen olonen. Nainen ei puhu
mitään. Mikähän siinäki taustalla
Vierailija kirjoitti:
Blondi yh laittoi valmiiksi marinoituja kanasuikaleita maustetulla ruokakermalla. Vanhempi tyttö vähän pullukka. Pitäisi kiinnittää huomio terveellisempään ruokaan. Olis tehnyt kanasalaatin ja maustanut myös itse kanan.
No ihan normaalia lapsenpyöreyttä vielä, ja ihan normaalia ruokaa. C'moon!
Mä luulin että toi ponnarijätkä oli ton naisen poika, se onkin sen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tietysti ihan normaalia ruokaa suomalaisten näkökulmasta :D:D:D
Ai että mulla hajoaisi pää jos joutuisin asumaan kommuunissa ja maistelemaan eri hunajalaatuja noiden naisten kanssa.
Onhan tuohon osunut yksi tavallista paremman näköinen mies, tumma ja komee. Lisäksi on rennosti lapsiensa kanssa. Poninhäntämies. Kerrottiinko tästä perheestä ovatko työelämässä.
Lettipää-äiti haluaa olla pullantuoksuinen äiti.
Perhe jossa pojan synttärit, voi kauheaa minkälainen kakku. Keittiö ihan pommin jäljiltä, ei voi käsittää miksi eivät ole siivonneet ennen juhlia tai siis muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tietysti ihan normaalia ruokaa suomalaisten näkökulmasta :D:D:D
Niin, nyt ollaan Suomessa.
Minusta lasagne mies oli ihana, oikea persoona.Sitä katsoin kun se yh nainen teki monta pakettia sitä kanaa, yhdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle ja kaksi purkkia ruokakermaa.En myöskään ymmärtänyt sitä "makkarasalaattia" kasvaville lapsille.
Seurataanko tässä samoja perheitä joka jaksossa vai vaihtuuko perheet jaksoittain?
Tosi tavallisia perheitä! Vähän liiankin tavallista. Ihan hassua katsoa joidenkin ruokailua. Aivan kuin katsoisi kökköä kotivideota.