Kertokaa terveellinen pahanmakuinen ruoka
Nyt kun olen flunssassa ja makuaisti lähtenyt, kertokaa terveellisiä ruokia joita ei makuaistin kanssa mielellään söisi :D
Kommentit (38)
Banaani?
Itse en ainakaan voi sietää.
Monet tässä ketjussa mainitut on mun lempiruokia :D tai muuten vaan hyviä. Paitsi lipeäkala, silli, maksakastike, veriletut ja kalanmaksaöljy.
Vuohenjuusto, se maistuu aivan perseiselle kullille enkä voi syödä mitään, missä on vähänkään vuohenjuustoa.
Vuohenjuusto nyt itsessään ei tietenkään ole terveellistä jos pelkkää sitä mättää, mutta esim. vuohenjuustoa sisältävät salaatit ym. on kauheita.
Tattaripuuro
Puolukat sellaisenaan ilman sokeria
Retiisin syöminen alkaa olla aika tuskallista noin viidennen retiisin jälkeen.. karvauden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee kypsennetty kaali, mutta raaka on liian aromikasta. Ehdotan siis perus kaaliraastesalaattia. Siihen voi tunkea muita pahoja voimakkaan makuisia kasveja (lanttu, retiisi?), niin saa kunnon kouluruokatunnelman.
Eikös maksassa ollut kivasti jotain vitamiinia? Ainakin se haisee pahalle metrien päähän. Maksalaatikko siis kaalille kaveriksi. :)
Tuli erittäin eläviä muistikuvia mieleen kouluruokailusta ja siitä lantturaasteesta, mitä jonkun valopääkeittäjän mielestä oli hyvä sotkea porkkanaraasteen joukkoon ja tarjota salaattina. En voi vain käsittää, että millainen perseaivo on edes keksinyt alunperinkään raastaa raakaa, kitkerää lanttua ja tarjota sitä sellaisenaan salaattina. En ole sen jälkeen koskenut lanttuun pitkällä tikullakaan.
Koivunmahlajuoma... onkohan siinä jotain terveellistä?
Tuore varsiselleri. Minusta ihanaa :)
Vihermehut, ei maistu kaikille. Mielestäni veden jälkeen paras juoma :)
Nyhtökaura. Olipa iso melu todella kammottavasta tuotteesta.
Luomu- ja kasvisruuat