Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni lähtee Tallinnaan polttareihinsa ja jättää minut vauvan kanssa yksin.

Vierailija
03.03.2006 |

Syytä huoleen? Onko Tallinna ' turvallinen' paikka?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos täällä joku sanoo, että oletpa hirveä av-mamma niin sittenhän olen. Onneksi mun miehellä oli ikää ja elämänkokemusta kun tapasimme saati sitten kun perhettä perustimme. Tuo on ihan teinien hommaa! Olen pahoillani ap!

Vierailija
22/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun polttarit vietettiin tallinnassa, eikä kyllä matkaan sisältynyt mieshuoraa. En usko että kellekkään tuli edes mieleen moista harkita.

Syyt Tallinnan valintaan olivat halvat hinnat, piti tehä jotain ei jokapäiväistä ja matka ulkomaille kuullosti tosi kivalta :)

Ja niitä huoria saa kyllä joka kaupungista täälläkin, ei niitä tarvii mennä muualta hakemaan, jos sellasen haluu.

Miehen polttarit myös Tallinnassa. Kaverit kyllä sen verran fiksuja, että kysyivät multa lupaa ennen kun matkan varasivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä halpa viina kai sinne vetää polttarien viettoon. Kyllä vauva pärjää pelkän äidi tai isän kanssa vähän aikaa. Ei tästä kannata itkua alkaa tuhertaa. Kun meidän tyttö oli 4 kk, minäkin olin yön poissa.

Vierailija
24/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin viime kesänä olemaan samassa yökerhossa yhden suomalaisen työporukan kanssa ja jo oli suomalaisilla miehillä haku päällä!! En olisi koskaan uskonut minkälaista se meno on ellen olisi omin silmin nähnyt! Harva mies sieltä yksin lähti. :( Ja lähinnä ukkomiehiä kaikki.

Vierailija
25/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt Tallinnassa voi bailata yhtä lailla kuin Helsingissäkin, ilman että siihen liittyy huoria. Siellä on halvempaa ja ollaan kuitenkin ulkomailla, vaikkakin lähellä.

Olen myös itse ollut miespuolisten työtovereitteni kanssa Tallinnassa yökerhossa, eikä kukaan heistä lähtenyt kenenkään naisen kanssa mihinkään. Että kyllä se on ihan ihmisestä kiinni, jos niin käy.

Tosi juntteja äijiä teillä on, jos ainoa mahdollinen syy lähteä Tallinnaan on huorat tai sitten kun siellä jostain syystä ollaan, niin pakkohan se ilolintu sieltä on hankkia. En voi ymmärtää.

Vierailija
26/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään ei pitäisi päästää toista sinne missään porukassa ryyppyreissulle. Sinne ollaan menossa kaikenkarvaisille tekosyyreissuille teillä varmaan myöhemminkin. Tekisikö se jotain sellaista, kun on häätkin tulossa. Enemmän huolestuisin, jos se ei olisi se sulhanen, vaan joku niistä kavereista. Yritä jutella niiden kavereiden puolisoiden kanssa. Yhteisvoimin matka peruutukseen.

Vierailija
27/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se joka haukku vainoharhaseks. On tullu niissä yökerhoissa käytyä. Ja totta osassa on paljon huoria mm. Viru hotellin yökerho, joisssain ei yhtään, riippuu missä käy. Siellä on ihan ilotalojakin, jos ette tienneet.

Jos epäilisin mieheni pettävän minua heti kun silmä välttää, en olisi hänen kanssaan. Luottamus on rakkauden pohja. Eli en epäile, että pettäisi vaikka kunnolla tyrkytettäis.

Kamalaahan se olis epäillä pahinta kun kulman taakse katoais. Millä sellasta miestä vois edes kauppaan päästää yksin.

Vierailija
28/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Porvoossa silloin.

Vierailija
29/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte luulla vähän liikoja niistä teidän miehistänne.

Vierailija
30/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tarkoita, että kaikki niin tekisivät. Eivät myöskään kaikki miehet.

Vierailija
31/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olette hankkineet yhteisen lapsen on suurempi sitoumus kuin avioliitto.

Vierailija
32/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 % tilaisuuden tullen.

Vierailija
33/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos edes epäilyttää ja pelottaa jotku polttarit niin ei todellakaan kannata mennä naimisiin.. huh mitä jengiä taas liikenteessä...

Vierailija
34/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee mitään sellaista, mikä saa toisen epävarmaksi. Muistakaa se, että tilaisuus tekee varkaan.

Vierailija
35/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annat miehen nauttia reissusta.

Vierailija
36/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavammin on harmiton reissu tiedossa! :D nauti sinä yksinolosta ja rentoudu. ota lasi punkkua ja vaikka sukella kylpyyn!

Vierailija
37/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on monenlaisia niin kun naisiakin. Ehkäpä ajattelivat pistää kaks kärpästä samalla iskulla ja tuoda isot lastit juomaa tuomisina. Muista pyytää suklaata itsellesi.

Vierailija
38/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saisi sitä tietää tietenkään, mitä on tapahtunut.

Vierailija
39/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin teillä on häät tulossa. Toisaalta onko se este.

Vierailija
40/71 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni teistä on ollut esim. Viru-hotellin yökerhossa? Oletteko nähneet miten ne naiset pyörittää just näitä Suomalaismiehiä jotka kännipäissään on imarreltuja kun sellainen barbi-nukke lähestyy???

Olin työmatkalla 2vkoa sitten siellä. Siellä jos missä tilaisuus tekee varkaan. Meidän seurueessa oli 33v. perheenisä mikä jäi sille tielle kun me muut lähdimme huoneisiin. Aamulla selvisi että mieheltä oli viety rahat,kello,kännykkä ja kortit. Mies ei muistanut mitään. Ei kertakaikkiaan mitään. Hän hätäpäissään yritti kysellä ympäriinsä mitä on tapahtunut. Selvisi vain sen kun kaunis nainen oli pyytänyt tulta..