20-vuotiaana alkaneet seurustelusuhteet eivät ikinä kestä.
Parikymppinen on yksinkertaisesti liian nuori sitoutumaan vakavaan suhteeseen.
Kommentit (34)
Huh, nyt liippaa läheltä! Itse olin 18-vuotias ja mies oli täyttänyt muutamaa päivää aikaisemmin 21 vuotta, kun aloitimme seurustelun. Viikkokin aikaisemmin, niin olisimme eronneet... Tuosta on aikaa jo 34 vuotta.
No minä aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa 17 vuotiaana. Nyt ollaan oltu 23 vuotta yhdessä niistä 20 vuotta onnelisesti naimisissa ja lapsiakin on muutama siunaantunut.
Joten kyllä ne joskus kestää.
Väitn että jos kaksi 40 vuotiasta jotka on asunut 20 vuotta sinkkuina lyö hynttyyt yhteen niin ei tuu kestämään. Kumpikin on oppinut liian itsenäiseksi
Entä 18-vuotiaana alkaneet serurustelusuhteet? Nyt olemme nelikymppinen pariskunta. Milloin arvelet meidän eroavan?
Alle 20 vuotiaina mekin aloitimme. Avioliittokin kestänyt jo lähemmäs 40 vuotta. Tylsää ei ole vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
No minä aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa 17 vuotiaana. Nyt ollaan oltu 23 vuotta yhdessä niistä 20 vuotta onnelisesti naimisissa ja lapsiakin on muutama siunaantunut.
Joten kyllä ne joskus kestää.
Väitn että jos kaksi 40 vuotiasta jotka on asunut 20 vuotta sinkkuina lyö hynttyyt yhteen niin ei tuu kestämään. Kumpikin on oppinut liian itsenäiseksi
Kuinka kauan veikkaat että kestää? Nyt oltu 6 vuotta yhdessä, hyvin menee. Minä 45 ja mies 54.
Minä tapasin ensimmäisen aviomieheni 20-vuotiaana. Mies vaihtoi minut lennosta toiseen 20 aviovuoden jälkeen. Yhdessä olimme reilut 21 vuotta.
Kestikö suhde vai ei? Mikä on kestävän suhteen mittari? Jos se on kuolemaan asti, niin kaikki vastaajat ovat väärässä ketjussa.
Ei todellakaan kestä, onneksi alettiin seurustelemaan 15 ja 14 vuotiaina niin ei tarvitse erota. T. N42
Vierailija kirjoitti:
Olen sitten vissiin poikkeus. Olen päälle 40v. Nyt ja saman miehen kanssa naimisissa kun alettiin seurustelemaan taisin olla sillo 19v. Että kyllä ne voi kestää😀 ja tiedän muitakin ei olla ainuita.
Eikös neljäkymppiset vasta kovia eroamaan ole? Tuossa iässä teidän "uusi" elämä alkaa, lapset lentävät pesästä, uusi kumppani löytyy ym. Jos olette yhdessä vielä viisikymppisenä, sitten olette poikkeuksia.
Jepjep. Kohta tulloo 10 vuotta täyteen, ja oltiin viientoist vanhoi molemmat ku alotettiin seurustelu.
Minun äitini oli 20-vuotias kun meni naimisiin isäni kanssa, joka oli tuolloin 28 v.
Meitä lapsia syntyi 10 ja ovat vieläkin yhdessä.
Isä nyt 61 v ja äiti 53 v.
Ja kaikki isovanhempani menivät yhteen parikymppisinä ja olivat yhdessä hautaan saakka.
Alettiin seurustelemaan kun oltiin 15 molemmat. Naimisiin mentiin parikymppisinä.
Ero tuli 41-vuotiaana. 26 vuoden parisuhdetta voisi kyllä joku väittää aika kestäväksikin. Ennen muinoin harva parisuhde kesti niin kauan, kun jompi kumpi yleensä kuoli...
Ehkä ei, mutta onneksi 19v alkaneet kestää! Poikani ja miniäni ovat olleet yhdessä jo 16v, kaveripariskunnat (4 lähintä) 30-40v. Oma 1. liitto kesti vain 14v joten olet oikeassa, ainakin 1/6
Harvojen kakskymppisten suhteet kestää enää nykypäivänä, ihan totta.
Koska arvelet että eroamme?
Yhdessä 41 v.
Minä olin 20 mies 19 kun tapasimme