Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa, millaisessa tilanteessa aikuisena olette hävenneet omia vanhempianne

Vierailija
25.08.2016 |

Ei tarvitse kertoa, jos ette ole koskaan aikuisena hävenneet vanhempianne (isää/äitiä/molempia). Ei tarvitse myöskään tulla kertomaan, että omien vanhempien häpeäminen on väärin/rumaa/inhottavaa/tyhmää tms.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni, 54 vuotta, pyyteli aina kavereideni numeroita ja kysyi, ovatko he sinkkuja. Olen itse 22-vuotias. Emme ole väleissä enää.

Vierailija
22/28 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän usein vanhempieni sivistymättömyyttä ja kielitaidottomuutta. He ovat kouluttamattomia ja minä korkeasti koulutettu. Minua kiinnostavat politiikka, kulttuuri, kielet ja taide. He eivät ymmärrä niistä mitään. Kadehdin jo lapsena ystäviäni, joiden kotona oli kunnollista kirjallisuutta ja ruokapöydässä keskusteltiin lasten kanssa fiksusti asioista. Tämän voin onneksi tarjota omille lapsilleni nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häpesin nyt jo edesmenneitä vanhempiani, lähinnä äitiä, koska he olivat kovin vanhoja. Kun synnyin, äitini oli 47 v. Eli vamhempani olivat kavereiden isovanhempien ikäisiä ja myös näyttivät vanhuksilta.

Vierailija
24/28 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin köyhyyttä ja sen myötä äidin kuluneita vaatteita sekä hänen harvaa, hiirenhäntämäistä tukkaansa.

Vierailija
25/28 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti äänesti kerran vihreitä. Onneksi järkiintyi sitten.

Vierailija
26/28 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja :D

Vierailija
27/28 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti vanhempi ihminen saattaa kovaan ääneen kommentoida vaikka "onpa siinä lihava nainen" tai "miten ruma koira, näitkö"

Ihan vaikka kohdillaan ollessa.

Onko aina tehnyt noin? Jos ei, niin saattaa olla alkavan muistisairauden oire.

Vierailija
28/28 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti vanhempi ihminen saattaa kovaan ääneen kommentoida vaikka "onpa siinä lihava nainen" tai "miten ruma koira, näitkö"

Ihan vaikka kohdillaan ollessa.

Onko aina tehnyt noin? Jos ei, niin saattaa olla alkavan muistisairauden oire.

Oma vanhempani on jo nuorena ja terveenä laukonut ihmisille suoraan päin kasvoja kommenttejaan tyyliin "oot ihan possun näköinen". Hän ei tunne mitään rajoja, joten hävettävää on ollut paljon muutakin.