Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön, jolla lapset koulussa

Vierailija
25.08.2016 |

Mitä teet päivisin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka siivoan mutta oikeasti istun koneella ja syön.

Vierailija
2/10 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun paljon. Välillä pesen pyykkiä.

Siinähän se päivä menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun. Itken. Nukun lisää. Syön ehkä. Kerran kuussa saan ehkä haettua töitä mitä en kuitenkaan saa.. En jaksa enää edes käydä terveyskeskuksessa valittamassa masennusta koska apua en saa.

Vierailija
4/10 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun. Itken. Nukun lisää. Syön ehkä. Kerran kuussa saan ehkä haettua töitä mitä en kuitenkaan saa.. En jaksa enää edes käydä terveyskeskuksessa valittamassa masennusta koska apua en saa.

Hali sulle. Ymmärrän täysin.

Mä en aina edes syö ennen kuin lapset tulevat koulusta.

Vierailija
5/10 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen töitä. Työtön hakee aktiivisesti työtä. Muussa tapauksessa on jättäytynyt työmarkkinoiden ulkopuolelle, vaikka saisikin korvauksia.

Käytännössä tietysti myös täytän pesukonetta, siivoan, olen avlla, yritän motivoida itseäni suunnittelemalla ihania matkoja, käyn lenkillä, käyn lounaalla tai kahvilla ystävien tai äidin kanssa, olen kaikkien varaventtiili, joka voi mennä, hakea tai odottaa, kun on päivisin vapaana.

Vierailija
6/10 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ammattikoulussa

Vierailija
7/10 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilen, leivon, luen ja pidän kodin kunnossa. Kuskaan lapsia, palstailen.Ei kummempia, pitkästyttävää on.

Vierailija
8/10 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset on alakoulussa joten päivät on heillä lyhyitä. Yleensä käyn koiran kanssa lenkillä, pesen pyykkiä ja siivoilen. Joskus leivon, teen ruokaa, käyn salilla.

Vierailija
9/10 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön vain osan viikosta, työpäiviä viikossa 2-4. Ne päivät kun mulla ei ole töitä, menevät ihan tavallisten kotitöiden parissa, pyykinpesua, siivousta, ruoanlaittoa, leipomista, pihatöitä, lukemista. Ei kyllä tule koskaan aika pitkäksi, aina on jotakin tekemistä.

Vierailija
10/10 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla saattelen ekaluokkalaisen kouluun ja jatkan siitä kävelylenkille.  Haen töitä,  siivoan, opiskelen. Ekaluokkalaisella on lyhyet päivät, niin ei näille omille hommille liikaa jää aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi