Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seinänaapurin koirat haukkuu ja ulvoo.

Vierailija
25.08.2016 |

Ollaan hyvissä väleissä, että voin asiasta sanoa, kun kotiutuvat. Kaksi koiraa haukkuu lähes tauotta ja yksi ulvoo sydämensä kyllyydestä.
Eikä ne koirat joka kerta mekkaloi, kun isäntäväki on poissa. Yhdellä kertaa jättivät radion päälle, kun olivat jostain lukeneet sen rauhoittavan koiria. Jättivät sitten niin kovalle, että se kuului meille selvästi. yhtä perkeleen jumputusta ja väliin säätietoja. Siitäkin sanoin, että jos seuraavalla kerralla pikkasen pienemmälle. Rouva siellä ajatteli, että laittaa ääntä, että vanhinkin koirista kuulee.

Mä olen arkivapaalla, siksi olen tähän aikaan palstalla ja koiria kuuntelemassa. ;) Pelkään vielä, että oma koira yhtyy tuohon kuoroon, kun lähden. Sekään ei yleensä ääntele, mutta toisinaan innostuu kavereiden mukana.

Sillä vaan, että toinen naapuri kolmen kämpän päästä laittoi mulle viestiä, että hän on kauheessa taudissa, eikä tosiaan jaksais meteliä nyt. On herkkä uninen, eikä saa nukuttua. Millä ne koirat saa hiljaiseksi? Muuta kuin toivomalla, että siellä lapsilla on torstait lyhyitä päiviä koulussa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi