Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelen yliopistossa ja voi luoja, että inhoan noita fukseja.

Vierailija
25.08.2016 |

Kaikki 20-vuotiaat ovat ilmeisesti rasittavia ja mölyäviä pissiksiä. Tuon ikäiset ei näköjään yhtään osaa käyttäytyä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen yliopistossa ja inhoan näitä kaikesta valittavia ja stressaavia negatiivisia opiskelijoita 😩

Vierailija
22/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ammattikorkeassa myös fuksit teinin näköisiä ja pissismäisesti mölyäviä häiriköitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää että töissä on parikin ihmistä tullut sanomaan minulle (siis yhdelle esimiehistä), että "minä en sitten halua opettaa tuolle juuri töissä aloittaneelle mitään, minä en ole mikään lapsenvahti".

Vierailija
24/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala? Kauppis? :D

t. Humanisti, jolla ei ole tota ongelmaa, koska jopa meidän fuksit on fiksuja

Kauppis = kauppaoppilaitos. Siellä ei ole fukseja.

Kyllä Oulun yliopiston kauppiksessa ainakin on fukseja.

Vierailija
25/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas on ihanaa, kun ne on niin innoissaan vielä kaikesta! Toisin kuin vaikka maisterivaiheen opiskelijat, jotka laahustavat ympäriinsä tummat renkaat silmien ympärillä ja viettävät luennot läppärillä Iltistä lukien.

Vierailija
26/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala? Kauppis? :D

t. Humanisti, jolla ei ole tota ongelmaa, koska jopa meidän fuksit on fiksuja

Tuotanoinniii...

Ehkäpä vika ei edes ole niissä fukseissa. Onko tämä käynyt mielessä? Jotkut on vaan sellasia et tarvii aina jonkun inhottavan kohteen voidakseen purkaa omaa pahaa oloaan.

Vierailija
27/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi vitussa hengaat siellä fuksien orientaatioviikolla? Tietysti ne pyörii siellä eksyneinä ja innokkaina ja kaikki on syömässä samaan aikaan. Itse meen sen fuksiruuhkan vuoksi lipastolle vasta, kun luennot alkaa viikon päästä.

No just siks et sais valittaa ja inhota sydämensä pohjasta! Eihän ap:n elämä olis mitään ilman sitä.

Vierailija
28/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi vitussa hengaat siellä fuksien orientaatioviikolla? Tietysti ne pyörii siellä eksyneinä ja innokkaina ja kaikki on syömässä samaan aikaan. Itse meen sen fuksiruuhkan vuoksi lipastolle vasta, kun luennot alkaa viikon päästä.

No just siks et sais valittaa ja inhota sydämensä pohjasta! Eihän ap:n elämä olis mitään ilman sitä.

Tekee kesäopintoja tai gradua?

Vierailija
29/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis on kyllä saanut viime aikoina hyvää vaihtelua pakkomielteelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi