Oletko käynyt hyvällä selvänäkijällä? Ja käynnistä jäi oikeasti positiivinen tunne. Kuka hän oli?
En ole mikään hihhuli tai hörhö, oikeastaan todella skeptinen kaiken ylimaallisen ja yliluonnollisen suhteen. Jalat maassa. Nyt elämässäni on kuitenkin tapahtunut ja tapahtumassa sellaisia asioita, että koen tarvetta henkisyydelle. Ja haluaisin konkreettista "kädestä pitäen" ohjausta. Mietin, että löytäisinköhän oikeaa selvänäkijää, joka ihan todella tietää mitä tekee. Onko täällä kenelläkään kokemusta? Ja jos suosituksia saisi, niin olisin todella kiitollinen <3
Kommentit (87)
Onko Ramsun povaukset toteutuneet?
Vierailija kirjoitti:
Tamara oli Vilho Raatikainen hyviä. Eivät toimi enää. Kumpikin löysi kadonneita ym.
Vilho Raatikaisella kävin 2000-luvun alussa. Hänellä oli vastaanotto Hietaniemen hautausmaan vieressä. Hän meni ihmeelliseen tilaan, silmistä näkyi vain valkuaiset, kun ennusti.
Siitä on kaksikymmentä viisi vuotta. Itse asiassa aika hyvin on pitänyt kutinsa. Vaikka epäilin.
Lopuksi hän tuli halaamaan minua, ja kehui ihanaksi naiseksi. Siitä halauksesta en pitänyt, kun olin nuori opiskelijanainen ja olimme kahdestaan. Jotain toivoa elämään sain kuitenkin.
Ei ole! Aino Kassinen tiesi kyllä! Sanoi älkää myykö taloanne!! Meni kyllä niin pieleen, kun äiti myi, ja muutti kanssamme maalle,perusti yrityksen, pieleen meni kaikki!
Ei sattumaa, välttämättä! Itselläkin on etukäteis aavistuksia aina joskus!
En. Ei ole tapana vetää rahaa vessanpöntöstä.
Olen soittanut Ramsulle kolmesti 6 vuoden aikana. Joka kerta jää tunne, jotta kertoo jonkun toisen elämästä. Koukuttavaa on kuitenkin se, että joka kerta hän on suuret tapahtumat ja henkilön kuvannut samalla tapaa. Hän ei voi millään muistaa, mitä on kellekin povannut. Totuus on kuitenkin se, että mikään ennustetuista asioista ei ole uskottavalla tapaa toteutunut, mutta kuka tietää, josko joskus kenties....