Oletko käynyt hyvällä selvänäkijällä? Ja käynnistä jäi oikeasti positiivinen tunne. Kuka hän oli?
En ole mikään hihhuli tai hörhö, oikeastaan todella skeptinen kaiken ylimaallisen ja yliluonnollisen suhteen. Jalat maassa. Nyt elämässäni on kuitenkin tapahtunut ja tapahtumassa sellaisia asioita, että koen tarvetta henkisyydelle. Ja haluaisin konkreettista "kädestä pitäen" ohjausta. Mietin, että löytäisinköhän oikeaa selvänäkijää, joka ihan todella tietää mitä tekee. Onko täällä kenelläkään kokemusta? Ja jos suosituksia saisi, niin olisin todella kiitollinen <3
Kommentit (87)
Kävin vasta Harriet Piekkolalla (meedio).Tilanne oli kiusallinen.Hän ei saanut mitään yhteyttä mihinkään.Alkoi kuitenkin kertoa jostain mummosta ja vatsavaivoista ja siitä että minulla on kaunis aura.Tiedän,että muilla on ollut ihania kokemuksia ja paljon ovat saaneet vastauksia.
Mä olen käynyt selvännäkijällä joillain messuilla, nimeä en valitettavasti muista, mutta vaikuttaa Pohjois-Pohjanmaalla. Näki mm. kykyni ja joitain asioita tulevaisuudesta jopa kolmen vuoden päähän. Muistathan, että nuo ennustukset eivät kuitenkaan välttämättä aina toteudu? Meillä kun on vapaa tahto, ja selvännäkijät näkevät vain todennäköisimmät lopputulemat. Mä olen vissiin melko tiukasti tapoihini kangistunut, kun kaikki ennustukset toteutuivat. :D Ja tuon ykkösen pelotteluista ei kannata välittää, sillä hyvä selvännäkijä osaa kyllä pyytää Totuuden opastusta ja sivuuttaa "pahat henget", jotka muuten ovat vain omien pelkojemme luomuksia. Jeesuksellakin oli näitä samoja lahjoja. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt selvännäkijällä joillain messuilla, nimeä en valitettavasti muista, mutta vaikuttaa Pohjois-Pohjanmaalla. Näki mm. kykyni ja joitain asioita tulevaisuudesta jopa kolmen vuoden päähän. Muistathan, että nuo ennustukset eivät kuitenkaan välttämättä aina toteudu? Meillä kun on vapaa tahto, ja selvännäkijät näkevät vain todennäköisimmät lopputulemat. Mä olen vissiin melko tiukasti tapoihini kangistunut, kun kaikki ennustukset toteutuivat. :D Ja tuon ykkösen pelotteluista ei kannata välittää, sillä hyvä selvännäkijä osaa kyllä pyytää Totuuden opastusta ja sivuuttaa "pahat henget", jotka muuten ovat vain omien pelkojemme luomuksia. Jeesuksellakin oli näitä samoja lahjoja. ;)
Niin, valkeuden vaatteeseen pukeutuu vihollinen eksyttääkseen,, On hyviä ja pahoja voimia, eivät ole mielikuvituksen tuotteita.
Jeesus oli ja on Jumalan Poika ja toimi aina Pyhässä Hengessä, ei pidä sekoittaa muihin voimiin ja valtoihin. Kaikki selvänäkijät sun muut ovat tekemisissä pimeyden kanssa vaikka vilpittömästi muuta uskoisivat.
Ihan oikeassa on ykkönen, ei ole pelottelua vaan varottelua.
Ap:n väittämä skeptisyydestänsä on törkeää valehtelua. Tämä on läpinäkyvä huuhaanedistämisaloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, valkeuden vaatteeseen pukeutuu vihollinen eksyttääkseen,, On hyviä ja pahoja voimia, eivät ole mielikuvituksen tuotteita.
Jeesus oli ja on Jumalan Poika ja toimi aina Pyhässä Hengessä, ei pidä sekoittaa muihin voimiin ja valtoihin. Kaikki selvänäkijät sun muut ovat tekemisissä pimeyden kanssa vaikka vilpittömästi muuta uskoisivat.
Ihan oikeassa on ykkönen, ei ole pelottelua vaan varottelua.
Pimeyden voimat ovat meidän omia harhaisia luomuksiamme. Jumala on täydellinen, ja täydellinen voi luoda vain täydellistä. On meidän oma vikamme, että olemme antaneet erillisyyden ja pelkojen harhauttaa meidät tästä totuudesta. Kuten totesinkin, hyvä selvännäkijä tiedostaa kyllä nämä "pahat henget" sellaisiksi mitä ne ovat. Tiesitkö, että myös monet selvännäkijät pyytävät Pyhän Hengen opastusta ja osaavat karkottaa pimeyden Jeesuksen Kristuksen nimeen? Jeesuksella oli näitä ihan samoja "yliluonnollisia" kykyjä, mutta hänen missionsa oli suurempi, ja siksi hän ei tehnyt ihmetekoja todistaakseen mitään.
-3
Ihan turha käydä, sillä se mikä on tulossa, on jo tapahtunut, eikä siihen voi vaikuttaa mitenkään.
Eikä ole mitään todennäköisyyksiä, vaan on se yksi ja ainut tulevaisuus.
Jos näkijän "näkemä" tulevaisuus ei tule, on näkijä pelkkä huijari.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha käydä, sillä se mikä on tulossa, on jo tapahtunut, eikä siihen voi vaikuttaa mitenkään.
Vapaan tahdon takia tämä ei pidä paikkaansa. Tulevaisuutta voi muuttaa, mutta se on joissain tapauksissa hyvin vaikeaa ja vaatii ehkä korkeampia voimia, Pyhän Hengen ohjauksessa toimimista tms. Tosin myös siinä tapauksessa sekin tulevaisuus on jo "tapahtunut". Oman ja ihmiskunnan tulevaisuuden muuttaminen vaatisi itsensä ja oman asenteensa muuttamista, ja harva on siihen valmis...
Mitään näkijöitä tai ennustajia ei ole olemassa.
He kaikki ovat HUIJAREITA jotka haluavat vaan rahasi.
Moni on kyllä hyvä ihmistuntija ja he osaavat päätellä sinusta ja kertomistasi pikkujutuista vaikka mitä ja kertoa sitten sinulle mitä haluat -mutta tämä on tietty toinen juttu.
Pyhät Henget ja "Korkeammat Voimat" ovat täyttä huuhaapaskaa nekin joka ikinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaan tahdon takia tämä ei pidä paikkaansa. Tulevaisuutta voi muuttaa, mutta se on joissain tapauksissa hyvin vaikeaa ja vaatii ehkä korkeampia voimia, Pyhän Hengen ohjauksessa toimimista tms. Tosin myös siinä tapauksessa sekin tulevaisuus on jo "tapahtunut". Oman ja ihmiskunnan tulevaisuuden muuttaminen vaatisi itsensä ja oman asenteensa muuttamista, ja harva on siihen valmis...
Hihhuli huu!
On kun verkostomarkkinoinnin oppikirja olisi käännetty hihhulikielelle....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vapaata tahtoa, vaan kaikki mitä teet mielestäsi ihan vapaasti, johtaa juuri siihen tulevaisuuteen, joka on jo tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Moni on kyllä hyvä ihmistuntija ja he osaavat päätellä sinusta ja kertomistasi pikkujutuista vaikka mitä ja kertoa sitten sinulle mitä haluat -mutta tämä on tietty toinen juttu.Pyhät Henget ja "Korkeammat Voimat" ovat täyttä huuhaapaskaa nekin joka ikinen.
Ihan kaikki eivät ole huijareita, mutta rahaa haluavat ovat luultavasti huijareita ihan jokainen.
Itse näen tosiaan vain omia tilanteitani, eikä niistä ole juuri hyötyä edes itselleni.
teenytiny. kirjoitti:
En ole mikään hihhuli tai hörhö, oikeastaan todella skeptinen kaiken ylimaallisen ja yliluonnollisen suhteen. Jalat maassa. Nyt elämässäni on kuitenkin tapahtunut ja tapahtumassa sellaisia asioita, että koen tarvetta henkisyydelle. Ja haluaisin konkreettista "kädestä pitäen" ohjausta. Mietin, että löytäisinköhän oikeaa selvänäkijää, joka ihan todella tietää mitä tekee. Onko täällä kenelläkään kokemusta? Ja jos suosituksia saisi, niin olisin todella kiitollinen <3
Huonoja uutisia. Kyllä sä olet hihhuli sekä hörhö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on kyllä hyvä ihmistuntija ja he osaavat päätellä sinusta ja kertomistasi pikkujutuista vaikka mitä ja kertoa sitten sinulle mitä haluat -mutta tämä on tietty toinen juttu.Pyhät Henget ja "Korkeammat Voimat" ovat täyttä huuhaapaskaa nekin joka ikinen.
Ihan kaikki eivät ole huijareita, mutta rahaa haluavat ovat luultavasti huijareita ihan jokainen.
Itse näen tosiaan vain omia tilanteitani, eikä niistä ole juuri hyötyä edes itselleni.
Ei. Joka ikinen joka väittää näkevänsä tulevaisuuteen on huijari.
Joku voi toki elää harhoissaan ja luulla tosiaan olevansa oikeassa -siinä tapauksessa sana "huijari" on liian tyly.
Tunsin yhden todellisen näkijän pari vuosikymmentä sitten. Asui Tampereen lähellä.
Minun kokemukseni selvännäkijöistä on semmoinen että jos näkijä on "hyvä" niin tulee tunne että jotain menee oikein ja ne näyttävät jotakin pystyvän kertomaan elämästäni kuitenkin aina näkemys on värittynyt heidän henkilökohtaisella maailmankuvallaan ja asenteillaan joka on rasittavaa.
Myös kun silloinen mieheni kävi näillä samoilla niin he vähänniinkuin haukkuivat minua hänelle mutta sitten jos itse menen niin puhuvat minusta vain positiivisia asioita. Tämä ilmentää heidän kaksinaamaisuuttaan.
Mitään konkreettista apua heidän sepostuksistaan ei ole ikinä ollut siis minkäänlaisiin ongelmiin. Ainoa arvo mitä käynneistäni on ollut on ollut valitettavasti viihdearvo mikä sekin on pieni verrattuna niihin summiin mitä saa yleensä maksaa.
Siitä en tiedä onko heillä jotakin intuitiivisia kykyjä vai ovatko vain todella todella hyviä ihmistuntijoita mutta yhtä kaikki sillä ei ole väliä kun itse en ainakaan koe heistä hyötyä olevan, koska heidän kanssaan on kuin terapeuttejen ja jeesuksien kanssa: itse olet aina se joka voi loppupeleissä pelastaa itsesi, ei kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voi toki elää harhoissaan ja luulla tosiaan olevansa oikeassa -siinä tapauksessa sana "huijari" on liian tyly.
Kerroin yhden näkemäni kaverilleni noin vuotta ennen kuin se tapahtui ja sitten se tapahtui.
Usein minulla on myös ongelmia siinä, että olen jo nähnyt uudet ihmiset ennakolta ja minun pitää muistella onko uusi tuttavuus oikeasti uusi.
Tai sitten minulla on ihan hirmuisia harhoja :)
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä onko heillä jotakin intuitiivisia kykyjä vai ovatko vain todella todella hyviä ihmistuntijoita mutta yhtä kaikki sillä ei ole väliä kun itse en ainakaan koe heistä hyötyä olevan, koska heidän kanssaan on kuin terapeuttejen ja jeesuksien kanssa: itse olet aina se joka voi loppupeleissä pelastaa itsesi, ei kukaan muu.
Olethan sinä nyt kouluja käynyt hyvä ihminen!
Sinun pitää ymmärtää että heillä ei todellakaan ole mitään intuitiivisia kykyjä.
He ovat ihmistuntemuksen kanssa kuten taikuri omien temppujensa kanssa -silkkaa magiaa tietämättömälle mutta kuitenkin on selvää että kyseessä on pelkkä temppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku voi toki elää harhoissaan ja luulla tosiaan olevansa oikeassa -siinä tapauksessa sana "huijari" on liian tyly.Kerroin yhden näkemäni kaverilleni noin vuotta ennen kuin se tapahtui ja sitten se tapahtui.
Usein minulla on myös ongelmia siinä, että olen jo nähnyt uudet ihmiset ennakolta ja minun pitää muistella onko uusi tuttavuus oikeasti uusi.
Tai sitten minulla on ihan hirmuisia harhoja :)
Kyseessä oli pelkkä sattuma, kai nyt sen tajuat.
Ei ole ylilupnnollista. On asioita, joita ihminen ei puutteellisella älyllään ja aisteillaan tajua.
Googlaa sanoilla selvänäkijä + kokemuksia.
Älä mene. Jos ei ole huijari on kyseessä pimeyden henkimaailman voimat.
Löydät apua ja johdatusta muualta ( Raamattu ja Jeesuksen rukoileminen)jos tahdot, vaikket kenties niin kädestä pitäen kuin toivoisit.
Mutta tulos pidemmän päälle äärettömän paljon parempi.
Nimim aiemmin paljonkin kokemuksia selvänäkijöistä yms.