Voisitko sinä 35v nainen olla 23v miehen kanssa
Kommentit (29)
'Ikiskö' taas? ...ja vaihteeksi nyt tällä kertaa näin päin,kun toisin päin on jo kyllästytty
No ihan sillai ja tällai olen ollut jo kohta 20 vuotta. Tosin tietysti nyt ollaan jo vähän vanhempia molemmat.
Mikä ettei. Nuorempana testasin vanhemmat, joten nyt voisi kokeilla toisinpäin.
Kyllä olisin 35-vuotiaana voinut olla sillai ja nyt 39-vuotiaana olen erään 24-vuotiaan kanssa sillai.
No voisin. Seksi käy, suhde ei. T. N35
Ehkä. Riippuu kenen kanssa. On mulla ystävä, joka meni naimisiinkin tuollaisella ikäerolla ja hyvin heillä menee.
Voisin. Voisin myös seurustella. n33
En oo kehdon ryöstäjä eli en. Oon ollu 5 vuotta nuoremman kanssa ja silloinkin tuntui että olen äiti killille.
Vierailija kirjoitti:
En oo kehdon ryöstäjä eli en. Oon ollu 5 vuotta nuoremman kanssa ja silloinkin tuntui että olen äiti killille.
Täällä on taas tosi "aikuinen" tyyppi paikalla. :D Ite seukkasin nuorena pariinkin otteeseen kolmekymppisten miesten kanssa. Olivat lapsellisempia kuin ikätoverini (n. 25v), että ei se fyysinen ikä aina kerro koko totuutta kypsyydestä, tai ihmisestä muutenkaan.
35-vuotiaana naisena 23-vuotiaan miehen kanssa - seksisuhteenakaan en edes suostuisi; tuntisin itseni harjoitusvärkiksi jolta saisi seksiopetusta ja suhteessa olisi tosi noloa esitellä kenellekään 23-vuotiasta miestäni..hänellä EHKÄ ( toivottavasti) koulut vielä kesken ja itse menestynyt työelämässä; elämänkokemus, koulutus - eroavaisuuksia olisi liian paljon ja tuntisin itseni todella noloksi monella eri tavoin ja todennäköistä myös on että kun tämä 23-vuotias ikääntyy/valmistuu työelämään niin vaihtaa vanhan naisen nuorempaan, ehkä itseään huomattavasti nuorempaan naiseen.
On toimivia ihmissuhteita joissa ikä-eroa on ja ne toimivat erinomaisesti mutta kun kerran mielipidettä kysytään niin tässäpä tämä :)
En voisi. Tosin pidän muutenkin vanhemmista miehistä.
Kyllä minua kiinnostaisi mennä sänkyyn, mutta seurusteleminen olisi vaikeaa. Minä olen jo omat lapset tehnyt, enkä haluaisi riistää keneltäkään mahdollisuutta saada oma lapsi. Olisi myös kamalampaa vanheta, jos olisi niin nuori mies.
Voisin, ja olispa saanut jo silloin nuorta miestä. Kelpaa ne tosin nyt vanhempanakin.
Eikö 35-vuotiaan naisen värkki haise jo vähän turhan wanhalle?
Olen nainen ja en todellakaan olisi itseäni noin paljon nuoremman kanssa, tuohon pari ikävuotta pojalle lisää niin voisi olla oma lapseni jos olisin teininä pyöräyttänyt. Myös se jos kysyttäisi toisinpäin niin kaikki tuomitsisi miehen pervoksi lasteensekaantujiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja en todellakaan olisi itseäni noin paljon nuoremman kanssa, tuohon pari ikävuotta pojalle lisää niin voisi olla oma lapseni jos olisin teininä pyöräyttänyt. Myös se jos kysyttäisi toisinpäin niin kaikki tuomitsisi miehen pervoksi lasteensekaantujiksi.
*pari ikä _ero_ vuotta siis
En, mutta oon 26-vuotiaan kanssa sillai ja muutenki.