Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko sinä 35v nainen olla 23v miehen kanssa

Vierailija
25.08.2016 |

Sillai?😄

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ei niin tosissaan seurustelevana vuoroviikko äitinä tullut kyllä kokeiltua 15 vuottakin nuorempaa.

Vierailija
22/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 35-vuotiaan naisen värkki haise jo vähän turhan wanhalle?

No ei todellakaan. Naisen maku paranee vanhetessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja en todellakaan olisi itseäni noin paljon nuoremman kanssa, tuohon pari ikävuotta pojalle lisää niin voisi olla oma lapseni jos olisin teininä pyöräyttänyt. Myös se jos kysyttäisi toisinpäin niin kaikki tuomitsisi miehen pervoksi lasteensekaantujiksi.

Höpön höpön. Ärsyttää kun 23-vuotiasta pidetään lapsena/vauvana ("kehdonryöstäjä") vielä. Jos itse olette olleet lapsentasoisia siinä iässä, niin minkäs teet, ja totta kai ihminen tuosta vielä kypsyy ja kehittyy, mutta onhan se nyt kuitenkin jo aikuinen ihminen. En pitäisi mitenkään vääränä sitäkään, jos 35-vuotias mies seurustelisi/"olisi silleen" 23-vuotiaan kanssa, en myöskään asetelman ollessa toisinpäin.

Vierailija
24/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tässä ei nyt kysytty muutakun että voisitko harrastaa seksii tolla asetelmalla. No, voihan sitä kerran testata😇😋

Vierailija
25/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, ja olen ollutkin. Tosin täytän vasta lokakuussa 35, joten en tiedä lasketaanko mua :D

Ihana mies, fiksu ja hauska, ystäviä ollaan edelleen, itse seurustelen toisen kanssa, meidän ja 23-veen juttu jäi pariin viikkoon. Hyvä pano se oli, ja jaksava ;)

Vierailija
26/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimman makuinen ja tuntuinen on ollut juuri tuon ikäisellä naisella. Seksi oli myös aivan mahtavaa. Ehdottomasti paras seksisuhde mikä on ollut. m21

Vierailija
27/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaimman makuinen ja tuntuinen on ollut juuri tuon ikäisellä naisella. Seksi oli myös aivan mahtavaa. Ehdottomasti paras seksisuhde mikä on ollut. m21

Mikä saa 21v nuorta miestä haluamaan 35 vuotiasta naista?

Vierailija
28/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olisin sanonut, että ei kiinnosta. Mutta riippuu näköjään ihan ihmisestä. Olen tavannut yhden reilusti itseäni nuoremman mukavan miehen ja hän kiinnostaa. On ikäistään vanhemmman oloinen ja näköinen. Tietysti mietin paljon ikäeroa, voisiko mitenkään toimia, lyhyistä jutuista en ole kiinnostunut. Voi siis olla, että jää ajatuksen tasolle.

Vierailija
29/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa 21v nuorta miestä haluamaan 35 vuotiasta naista?

Hyvä ulkonäkö ja mukava persoona? Jotkut näyttävät jopa paremmilta vanhempana kuin nuorempana.