Voisitko sinä 35v nainen olla 23v miehen kanssa
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Eikö 35-vuotiaan naisen värkki haise jo vähän turhan wanhalle?
No ei todellakaan. Naisen maku paranee vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja en todellakaan olisi itseäni noin paljon nuoremman kanssa, tuohon pari ikävuotta pojalle lisää niin voisi olla oma lapseni jos olisin teininä pyöräyttänyt. Myös se jos kysyttäisi toisinpäin niin kaikki tuomitsisi miehen pervoksi lasteensekaantujiksi.
Höpön höpön. Ärsyttää kun 23-vuotiasta pidetään lapsena/vauvana ("kehdonryöstäjä") vielä. Jos itse olette olleet lapsentasoisia siinä iässä, niin minkäs teet, ja totta kai ihminen tuosta vielä kypsyy ja kehittyy, mutta onhan se nyt kuitenkin jo aikuinen ihminen. En pitäisi mitenkään vääränä sitäkään, jos 35-vuotias mies seurustelisi/"olisi silleen" 23-vuotiaan kanssa, en myöskään asetelman ollessa toisinpäin.
Niin no tässä ei nyt kysytty muutakun että voisitko harrastaa seksii tolla asetelmalla. No, voihan sitä kerran testata😇😋
Toki, ja olen ollutkin. Tosin täytän vasta lokakuussa 35, joten en tiedä lasketaanko mua :D
Ihana mies, fiksu ja hauska, ystäviä ollaan edelleen, itse seurustelen toisen kanssa, meidän ja 23-veen juttu jäi pariin viikkoon. Hyvä pano se oli, ja jaksava ;)
Vierailija kirjoitti:
Parhaimman makuinen ja tuntuinen on ollut juuri tuon ikäisellä naisella. Seksi oli myös aivan mahtavaa. Ehdottomasti paras seksisuhde mikä on ollut. m21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimman makuinen ja tuntuinen on ollut juuri tuon ikäisellä naisella. Seksi oli myös aivan mahtavaa. Ehdottomasti paras seksisuhde mikä on ollut. m21
Mikä saa 21v nuorta miestä haluamaan 35 vuotiasta naista?
Aiemmin olisin sanonut, että ei kiinnosta. Mutta riippuu näköjään ihan ihmisestä. Olen tavannut yhden reilusti itseäni nuoremman mukavan miehen ja hän kiinnostaa. On ikäistään vanhemmman oloinen ja näköinen. Tietysti mietin paljon ikäeroa, voisiko mitenkään toimia, lyhyistä jutuista en ole kiinnostunut. Voi siis olla, että jää ajatuksen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa 21v nuorta miestä haluamaan 35 vuotiasta naista?
Hyvä ulkonäkö ja mukava persoona? Jotkut näyttävät jopa paremmilta vanhempana kuin nuorempana.
Näin ei niin tosissaan seurustelevana vuoroviikko äitinä tullut kyllä kokeiltua 15 vuottakin nuorempaa.