Riina-Maija Palander menetti rakkauden mutta piti miehen
Kommentit (109)
Vastenmielinen pariskunta!!!! Kivikovia kylmiä joilta ei liikene ajatustakaan lapsilleen kun on niin kiire olla koko saatanan ajan peilin edessä, kuvaannollisesti ja kirjaimellisesti, sekä leipäläpi päälaella huutamassa kuunnelkaa mua mua mua ja mun erityäin (epä)kiinnostavaa ajatuspierentää! Eikö sekunniksikaan tule mieleen mitä tuollainen totaalisen epäkypsä käytös tekee lapsille?? Jossain ohjelmassa tosin olivatkin jo Kallen tapaisia huomionkerjääjiä ja mölyäjiä, joten huono kasvatus näkyy jo nyt. Jaiks mikä sortinsakki. 😒
Pisti silmään että kalle ei koskaan itke eilä halaa. Me naisissa. Kaameaa.
Kait tuo joskus itkee, mut ne kohtaukset on leikattu pois. Ja itjihän tuo Supertähdissäkin kun puhu veljensä kuolemasta.
Riina-Maija valittaa koko ajan jostain: uskottomuudesta, Kallen tunnekylmyydestä ja ettei ole yhteisiä harrastuksia. Ei taida olla kovin hyvissä kantimissa tuo liitto.
Viron verotoimisto uhkasi sulkea koko puljun. Rahaa palaa ja Itä-Virossa liikkuu vähän turisteja. Ainoa viihdyke on hevosenpasksn haju ja viina.
Onko tällä Palanderin pariskunnalla rahat vähissä? Ei kiinnosta yhtään heidän mielipiteensä yms ja häiritsee katsella heitä uutisotsikoissa.