Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen miehen sperma pimpissä

Viettelijä kk
24.08.2016 |

Nain usein toisen miehen naista. Nuolen mielelläni hänen pilluaan, mutta en halua suuhuni toisen miehen siemennesteitä. Mistä pystyn tietämään onko hänellä sisällään spermaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raottamalla häpyhuuliaM50+.

Vierailija
2/7 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mausta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jos saisit pestä horos p....n pulloharjalla ja kloritella, ennen kuin nuolet.

Vierailija
4/7 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toinen mies. Olen kertonut aviomiehelle hänestä ja olemme molemmat innoissamme. Yleensä ennenkuin menen tapaamaan häntä aviomieheni painaa spermansa syvälle sisälleni. Minua ja aviomiestäni kiihottaa tolkuttomasti ajatus tästä toisesta miehestä nuolemassa minua puhtaaksi aviomieheni tavaroista. Hän on välillä epäillyt makua, mutta kun usein maistun samalta niin hän on lopettanut epäilyt. Tiedän, että tämä on aika ilkeätä tuolle rakastajalleni, mutten mahda fetissilleni mitään.

Vierailija
5/7 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ongelmat taas.. voi vittu mitä spedejä ja friikkejä!! Tervetuloa valintojen maailmaan! Koita löytää joku suoraselkäinen ratkaisu asiaan eli päätä missä haluat olla ja rakastaa.

Vierailija
6/7 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen12345678901 kirjoitti:

Minulla on toinen mies. Olen kertonut aviomiehelle hänestä ja olemme molemmat innoissamme. Yleensä ennenkuin menen tapaamaan häntä aviomieheni painaa spermansa syvälle sisälleni. Minua ja aviomiestäni kiihottaa tolkuttomasti ajatus tästä toisesta miehestä nuolemassa minua puhtaaksi aviomieheni tavaroista. Hän on välillä epäillyt makua, mutta kun usein maistun samalta niin hän on lopettanut epäilyt. Tiedän, että tämä on aika ilkeätä tuolle rakastajalleni, mutten mahda fetissilleni mitään.

Tällaista juuri pelkään. Olen pyytänyt naista kertomaan, mutta kertoisiko hän jos hän nauttisi. En oikein tiedä mistä hajun erottaisi, mutta se ei kai liene ihme ellen innostu sperman litkimisestä?

Vierailija
7/7 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut myös varattujen naisten kanssa paljaaltaan. Kyllä siinä tietysti on nesteet voineet kohdata toisensa. Huh huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi