Ei jumalauta... Se Tukiainen on tehnyt comebackin!
https://www.stara.fi/2016/08/23/johanna-tukiainen-teki-paluun-lastenelo… ja mitähän mönmöjä tuokin vetää?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mä haluan samoja
Varo mitä toivot, Tuksuhan hurahti taannoin hihhuliuskovaiseksi.
Normikristitty. Rukoilkaa, sisaret ja veljet, hänen puolestaan. Ottakaa kotiinne vieraaksi.
Ai kauhea..Hävettää olla ihminen juuri nyt, tuollainen otus kuuluu samaan lajiin, todella pelottavaa.
Johanna on upea ja älykäs nainen. Olen aina ihaillut hänen kauneuttaan ja viisauttaan. Ei tule kyllä mieleenkään ostaa mitään kätyrihahmoja. Olisitte kiitollisia, että Johanna on kertonut teille totuuden noista!
Vierailija kirjoitti:
Johanna on upea ja älykäs nainen. Olen aina ihaillut hänen kauneuttaan ja viisauttaan. Ei tule kyllä mieleenkään ostaa mitään kätyrihahmoja. Olisitte kiitollisia, että Johanna on kertonut teille totuuden noista!
Kaunis? Kadotitko silmälasisi? oli ehkä joskus kauan sitten nätti...
Älykäs? Mielestäni ameeban tasoa, ainakin juttujen perusteella.
Normi uskovainen. Aina uskovaiset varoittelee milloin mistäkin.
Outoa uutisoida, että henkilö on tehnyt paluun. Kaikki nämä vuodethan hän on faceaan päivittänyt milloin minkäkinlaisilla törähdyksillä. Mutta ei niistä lehdet ole enää viitsineet juurikaan kirjoittaa.
No, tuollaista se uskovaisten touhu on, käykää jenkeissä, siellä tuota on joka paikassa.
Alkoholi,lääkkeet ja uskonto.Tuolla coktaililla mielenterveys alkaa horjumaan helposti.
Pari vuotta dokaamista ja kävelee vaipat housuissa rollaattorin avulla hoivakodin käytäviä. Nuorimmat aivonsa sileiksi dokanneet, joita mä olen nähnyt, ovat olleet vajaa nelikymppisiä.
Joku mamma sai taas orgasmin kun pääsee haukkumaan tuksua.
Olisiko deliriumin demoneja ne hänen helvetinkartanot, joista julistaa näkyjä nähneensä.
Vierailija kirjoitti:
Joku mamma sai taas orgasmin kun pääsee haukkumaan tuksua.
näköjään myös joku itsensäpeukuttaja tyydyttyi
Ihan yhtä arvokas ihminen se Johannakin on.
En tiedä mä haluan samoja