Jere lopettaa uransa. Keksitääs me av:laiset hänelle uusi ammatti.
Mitä ehdotetaan? Nanna kuitenkin palstaa lukevana voi hänelle sitten kertoa ehdottamiamme ammatteja/duuneja, jos Jere ei itse täällä vieraile.
Mun ehdotukseni on päiväkodin setä.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Tai telkkariin. Palander on aika kulunut jo. Oma show, Jeren kanssa vieraissa.
"Meidän Jere on parempi kuin teidän isä"
"Jörö-Jere Show"
"Jeren exät rannalla"
"Kauniit ja Jeret"
"Salatut Jeret"
"Jere uutiset viittomakielellä"
Personal trainer, kiinteistönvälittäjä, valmentaja..onhan näitä.
Kiinteistönvälittäjä Jere Karalahti, sen mä haluaisin nähdä.
Koti-isä. Onhan Jerelle niitä "siunaantunut".
Kyllä Nanna elättää. Jeren on nyt hyvä aika aloittaa suvunjatkon kasvattaminen.
Yleensä tällaiset tapaukset päätyy kiinteistövälittäjäksi tai kirjoittaa elämänkerran. KOhta alkaa Nanna tunkea itseään lehtiin, uskokaa pois vaan;) Jaxuhalit kaikille ja muistakaa, ett' elämä on ihmisen parasta aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Jere tekee tällä hetkellä työkseen, kun palkka on kuitenkin 4000 e/kk? Lätkäähän se ei enää pelaa.
Ihan vaan veikkaan, että on jossain vaiheessa uraansa ymmärtänyt rahastoida peljaajapalkkioitaan ja on alkanut nyt nostaa niitä.
Ei ole palkkaa, eikä todellakaan ole tajunnut rahastoida mihinkään, puhdasta sponssirahaa se 4000 on. Mutta kuinka pitkään?
Personal trainer, kiinteistövälittäjä tai tuote-esittelijä. Eikös kaikki Seiska-turhakkeet ole jotakin noista? Hunksit puolisoineen, ex-urheilijat, mopojengiläiset jne.
Korvamerkitty kantakirjasonni.
Suomessa pitäisi sada tuo väkiluku kasvuun. Tässähän olisi yksi ratkaisu ongelmaan.
Luulen, että perustavat vaimonsa kanssa oman kuntosaliyrityksen. Ja se voisi olla ihan hyväkin idea.
PT
kiinteistönvälittäjä
portsari
talk show -isäntä
kolumnisti
Kummolaksi Kalen paikalle
Hjallis 2.0
nyrkkeilyvalmentaja
rötösherra
Willy Loman kirjoitti:
Persupoliitikko.
Helsingin persujen pelastava enkeli 2019 vaaleissa. Vai lähteekö jo kuntavaaleihin ehdolle?
Koe-eläin laboratorioon.
Onhan se jo ittensä viinalla ja huumeilla aiemmin kyllästyttänyt... Renttu mikä renttu!
Vierailija kirjoitti:
Jere lopettaa uransa. Keksitääs me av:laiset hänelle uusi ammatti.
No ei vittu keksitä! Miten teitä jaksaa kiinnostaa näin paljon tää saakelin Karalahti, joka päivä jotain paskaa siitä!?!! Ja kiitos, enää en Karalahtea koskevia ketjuja avaa, joku kuitenkin kohta neuvoo mua että "älä avaa jos ei kiinnosta".
Pirilahti sopii hyvin uusien erien koenokittajaksi. Noinhan ne testaavat onko tuote sitä mitä myyjä lupasi.
Tai telkkariin. Palander on aika kulunut jo. Oma show, Jeren kanssa vieraissa.