Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi! Mitenkäs voinko pakottaa mieheni sp-tautitesteihin?

daaya
24.08.2016 |

Mieheni ei suostu menee sukupuolitautitesteihin. Hiv-testiin sain hänet pakotettua ja oli negatiivinen, mutta terkkari samaten suositteli hänelle sukupuolitautien testaamista. Mulle tää mieheni on ollut ainoa seksikumppani ja itse oon gynellä ollut monesti. Viimeeksi vuosi sitten. Nyt mulla on alapää viikon kutissut, mutta mitään näkyvää ei ole. Saattaa olla vain atopiaa tai bakteerivaginoosi tms..

Mies väittää käyttäneensä aina kondomia edellisten seksikavereiden kanssa ennen mua, mutta kuitenkin hän sanoo, että ei tunne mitään jos käyttää kondomia? Liekö tässä ristiriita.

Oon koittanut patistaa tätä myöntämään onko mahdollisesti pannut joskus paljaalla ja nyt nää oireet ilmenee sitten mulla. Voi olla että kuvittelen vain. Itselleni tilasin jo tautipaketin, mutta millä saisi vielä mies kokeisiin. Mua vaan ärsyttää, että mies ei ota vastuuta mistään vaikka ite on edellisessä elämässään tuuppinut.

Vieraissakäyntiin en usko, eikä väitä sellaista tapahtuneen. 2 ja puoli vuotta ollaan oltu yhdessä. Mies mennyt ihan lukkoon, kun jauhan tästä asiasta päivittäin. Ärsyttää

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä lottoot, voitko pakottaa?

Oikea vastaus: Et voi.

Onko tämä lausahdus nyt nuorison keskuudessa in? Tuntuu kuuluvan joka tuutista.

En tiedä, mulla ei ole teini-ikäisiä lapsia, ja itse olen 37-vuotias, joten ihan nuorisoksi en itseäni laskisi. Kyllä minä olen kuullut kyseisen lauseen jo omassa nuoruudessani.

Ja ap:lle; hiivatulehdus sulla luultavimmin on.

En väittänyt sitä uudeksi, vaan onko se nyt in nuorison keskuudessa?

Kuten sanoin, en tiedä. Perhepiirissä ei ole teinejä, enkä töissäkään tms. tapaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme