Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moi! Mitenkäs voinko pakottaa mieheni sp-tautitesteihin?

daaya
24.08.2016 |

Mieheni ei suostu menee sukupuolitautitesteihin. Hiv-testiin sain hänet pakotettua ja oli negatiivinen, mutta terkkari samaten suositteli hänelle sukupuolitautien testaamista. Mulle tää mieheni on ollut ainoa seksikumppani ja itse oon gynellä ollut monesti. Viimeeksi vuosi sitten. Nyt mulla on alapää viikon kutissut, mutta mitään näkyvää ei ole. Saattaa olla vain atopiaa tai bakteerivaginoosi tms..

Mies väittää käyttäneensä aina kondomia edellisten seksikavereiden kanssa ennen mua, mutta kuitenkin hän sanoo, että ei tunne mitään jos käyttää kondomia? Liekö tässä ristiriita.

Oon koittanut patistaa tätä myöntämään onko mahdollisesti pannut joskus paljaalla ja nyt nää oireet ilmenee sitten mulla. Voi olla että kuvittelen vain. Itselleni tilasin jo tautipaketin, mutta millä saisi vielä mies kokeisiin. Mua vaan ärsyttää, että mies ei ota vastuuta mistään vaikka ite on edellisessä elämässään tuuppinut.

Vieraissakäyntiin en usko, eikä väitä sellaista tapahtuneen. 2 ja puoli vuotta ollaan oltu yhdessä. Mies mennyt ihan lukkoon, kun jauhan tästä asiasta päivittäin. Ärsyttää

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä lottoot, voitko pakottaa?

Oikea vastaus: Et voi.

Vierailija
2/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy itse testeissä, siitäpähän selviää.

Vierailija
4/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään voi pakottaa miestäsi testeihin. Potilaalla on itsemääräämisoikeus, ellei kyse ole pakkohoitotilanteesta. Ap, etkö ole tietoinen potilaan oikeuksista.

Vierailija
5/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin toki vastauksen, lähinnä se oli retorinen kysymys. Ja olen menossa. Korpeaa vaan, että ite tässä naisena saa olla "päävastuunottajana". Jos miehellä ois oireita, varmasti ois pakottamassa mua. Teen testin loppuviikosta. TUlokset saan viikon kuluttua. Toivon tän tosissaan olevan ihottumaa

Vierailija
6/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperänen kirjoitti:

Tiesin toki vastauksen, lähinnä se oli retorinen kysymys. Ja olen menossa. Korpeaa vaan, että ite tässä naisena saa olla "päävastuunottajana". Jos miehellä ois oireita, varmasti ois pakottamassa mua. Teen testin loppuviikosta. TUlokset saan viikon kuluttua. Toivon tän tosissaan olevan ihottumaa

Millä se mies sua pakottaisi?

Vierailija
7/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä lausahdus nyt nuorison keskuudessa in? Tuntuu kuuluvan joka tuutista.

Vierailija
8/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis HIV:hän katsotaan verestä. Miksei samalla katsottu muita verestä näkyviä sp-tauteja? Miehesi vaikuttaa tomppelilta, miksi hän ei suostu menemään testeihin? Pelkääkö kuitenkin, että jotain ikävää löytyy? Sinuna en enää harrastaisi seksiä miehen kanssa tai korkeintaan kondomin kanssa. Itse asiassa äijän asenne rasittaisi niin paljon, että pistäisin koko suhteen poikki.

Vierailija
9/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 v ootte jo olleet yhessä joten kai ne taudit suhun jo aikasemmin olis tarttuneet kuin vasta nyt. Ellei siis ole käynyt vieraissa.

Vierailija
10/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperänen kirjoitti:

Hienoa miten olet jo etukäteen päättänyt miehesi olevan syyllinen. Kyse kun voi olla muustakin kun sukupuolitaudista.

Toki hänenkin olisi hyvä käydä, mutta se ei riitä. Jos oireet on sinulla, niin totta kai myös sinut pitää testata. Ja jos sinulla todetaan tauti, varmaan miehesikin menee testeihin. Sillä nyt taas ei ole mitään väliä kumpi testataan ensin.

Vierailija
11/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi olla käynyt vieraissa, mutta tahdon luottaa kun ei ennenkään oo luottamusta rikkonut. Enkä ole syyttänyt, kysyin vain ja sanoi ettei ole. Mitä muutakaan siinä voi kun sana sanaa vastaan. En voi vahtia aikuista 24 7

Vierailija
12/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperänen kirjoitti:

Jos sinulla ei olisi oireita ja tietäisit aina käyttäneesi kumia, niin olisitko itse menossa testeihin, koska oireileva puolisosi "tietää" saaneen tautinsa sinulta vaikka ei vielä edes tiedä mitä sairastaa?

Vierailija
13/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tää voi olla. Ap vähä kutiaa, mutta ei näppyjä. Punottaa vain. Myös aristaa. Pissaaminen ei satu

Vierailija
14/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mulla ei ole teini-ikäisiä lapsia, ja itse olen 37-vuotias, joten ihan nuorisoksi en itseäni laskisi. Kyllä minä olen kuullut kyseisen lauseen jo omassa nuoruudessani.

Ja ap:lle; hiivatulehdus sulla luultavimmin on.

Vierailija
15/21 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei katon löydänkö hiivatuubin vai haenko uuden

Vierailija
16/21 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiin vaan mieskin. Jos suhteessa olette, niin en nää kuin yhden ikåvän syyn kieltäytymiseen...

Vierailija
17/21 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi pakottaa. Kyse on terveydestä. Pelkästä suutelustakin ja huonosta ruuasta voi saada maksasairauden yms. Sukupuolitauti hoitamattomana saattaa aiheuttaa lapsettomuutta tai aivovaurion. Näin isoista asioista ei toinen voi luistaa.

Vierailija
18/21 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi pakottaa. Kyse on terveydestä. Pelkästä suutelustakin ja huonosta ruuasta voi saada maksasairauden yms. Sukupuolitauti hoitamattomana saattaa aiheuttaa lapsettomuutta tai aivovaurion. Näin isoista asioista ei toinen voi luistaa.

Vain yksi kysymys; Miten?

Vierailija
19/21 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mulla ei ole teini-ikäisiä lapsia, ja itse olen 37-vuotias, joten ihan nuorisoksi en itseäni laskisi. Kyllä minä olen kuullut kyseisen lauseen jo omassa nuoruudessani.

Ja ap:lle; hiivatulehdus sulla luultavimmin on.

En väittänyt sitä uudeksi, vaan onko se nyt in nuorison keskuudessa?

Vierailija
20/21 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostut seksiin, kondomin kanssa tietenkin, vasta kun on käynyt testeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi