Onko sinulla jo turvasuihke?
Kommentit (62)
On. Hyvin hyvä suihke. Eikä siinä kaikki 😁
Mulla on semmonen hälytin, mut koska asun treen keskustassa niin ei varmaa kauheen turha ostos se suihkekkaan..
Ei ole eikä tarvi. Asun pienessä kunnassa joka ei vedä puoleensa pahantekijöitä.
On minulla ja täytyy varmaan ottaa entistä useammin mukaan, kun kerta Tampereen keskustassa voidaan yrittää raiskausta ilta-aikaan. En tajunnut että tilanne on mennyt näin sairaaksi.
Ei ole, minulla on pitbull.
Pitää kyllä tuollainen suihke hankkia, joskus olisi kiva käydä iltasella keskustassakin.
Mulla on sellainen että se huutaa ja suihkuttaa punaista. Ostin sen auto varaosa liikkeestä
Ei vielä, mutta olen aikeissa hankkia. Täällä pääkaupunkiseudulla riittää hörhöjä lähes joka kulmalle ja iltaisin ei uskalla lähteä esim. yksin lenkille.
Tuli hyvä mieli tuosta Tampereen jutusta kun turvasuihke pelasti naisen. :)
Turvahälytintä pidän laukussa ja toisen otan usein taskuun, riippuu taskuista. Suihketta ei ole vielä.
On sekä turvasumutin että koiraturva(sumutin). Itsellä iso, mutta siro koira, pidän sumutetta aina mukana koiralenkillä, koska kaikilla ei ole omat koirat hallussa. Hankin sumutteen, kun kerran koiranomistaja (mies) ei saanut tai uskaltanut koirani niskassa murisevaa bernhardilaistaan ottaa kiinni, onneksi tilanne laukesi.
Ei ole tarvinnut käyttää, toivon ettei tarvitsekaan.
On mutta kannattaisi varmaan olla joku pahaa ääntä pitävä hälytinkin vielä. Senhän saa nopeasti päälle ja varmaan ei aiheuta "hätävarjelun liioittelu" tilannetta jos napsauttaa jo hyvissä ajoin päälle.
Mistä olette ostaneet? Entä mistä hyvä hälytin?
Mihin ja miksi turvasuihketta tarvitaan nykyisin Suomessa. Ei tarvittu silloin kun siella asuin noin 20 vuotta sitten.
Onko kukaan ostanut turvasuihketta lapselleen? Lapsi 9v. kertoi, että joku ulkomaankieltä puhuva oli eilen seurannut ja huudellut jotain, kun oli tullut koulusta kavereiden kanssa. Oli peloissaan. ☹️
Kertokaa? kirjoitti:
Mihin ja miksi turvasuihketta tarvitaan nykyisin Suomessa. Ei tarvittu silloin kun siella asuin noin 20 vuotta sitten.
On turvasumute sekä turvahälytin. En luopuisi mistään hinnasta! Asun Espoossa. :)
Ostan tänään. Monta