Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka ridellessä nimittelee joka ikinen kerta

Vierailija
24.08.2016 |

hulluksi, sairaaksi ja mielipuoleksi ym. Riidan jälkeen ei muista edes nimitelleen ja sanoo että jos näin sanoin niin unohda ne, sillä tiedäthän että riidan aikana yrittää satuttaa toista mahdollisimman pahasti. Ja että älä jää miettimään noita, sillä en tarkottanut. Emme siis asu yhdessä, mutta olemme seurustelleet etäsuhteessa muutaman vuoden. Itse en vaan tahdo päästä noista yli vaan menee pitkän aikaa noita pohtiessa. Ja selvennykseksi siis etten ole mikään riehuja, tavaroiden heittelijä, uhkailija tmv. mutta vaadin aika tiukkaan sävyyn vastauksia kysymyksiini, en mielelläni tyydy siihen että "no kaikkeen nyt vaan ei ole vastausta" ja helposti sanon asioista jotka minua ärsyttävät kuten saamattomuus, koheltaminen, muiden asioihin puuttuminen määräillen jne. Kannattaako tuollaisen miehen kanssa jatkaa, vaikka muuten olisi mukava ja suhteessa todellista rakkautta, mutta en jaksa tuota silmitöntä raivoa ja joka kertaista huutoa ettei meillä ole mitään yhteistä, olet hullu jne.....

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on mielestään "oikeus" nimitellä, on luultavasti muutenkin "oikeutettu" ihminen, hankala kumppani ja pershäiriöpiirteitä, jos ei edes muista tolkuttomuuksiaan, pahempaa, lohkoja. Älä vaan muuta yhteen äläkä syvennä suhdetta.

Näin tämä on.

Puin asiaa parhaillaan mieheni kanssa, joka kokee olevansa oikeutettu mitätöimään mut ihmisenä täysin, jos itse kokee olonsa vihaiseksi. Enkä saisi loukkaantua tai puuttua asiaan mitenkään. Ja hänelle pitää aina puhua kunnioittavasti. Kyse on alistamisesta eikä riitelystä.

Vierailija
22/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset omaksuvat kotioloistaan tavan riidellä omassa aikuisiän parisuhteessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minäkin suhteessa sekopään kanssa joka sai tehdä omasta mielestään juuri niinkuin itseä huvitti. Jos oli selityksen velkaa niin sain kuulla olevani mielisairas mitä sitten loppuvaiheessa varmaan olinkin kun pidin kiusallisesti puoleni enkä saanut " rakkaudeltani" katkaistua koko typerää juttua. Sanoi hän kyllä pärpätyksensä jälkeen että "älä ota henkilökohtaisesti". Mites sitten?

No, ainakin kusipäätutkani sai runsain mitoin harjoitusta ja ajattelen asian näin että mieluummin keskityn kokonaan muihin asioihin ja ehkäpä joskus sitten viitsin alkaa etsiä herra Oikeaa:)

Huonoa kohtelua ei missään nimessä pidä sietää, energiat vain valuu kaivoon. Oli kyseessä perheenjäsen, koulu- tai työkaveri tai vaikka oma koira...

Vierailija
24/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikipäivinä en olisi tuollaisen ihmisen kanssa. Yksikin nimittely tai hillitön raivari niin tervemenoa. 

Omakaan psyyke ei kestäisi. Missään olosuhteessa, varsinkaan toistuvana. Puolisollasi ei ole kaikki hyvin. Jollei edes yritä korjata tilannetta, korjaa sinä se ja poistu ajoissa. Ennenkuin olet ihan romuna ja terve itsetunto mennyttä.

Vierailija
25/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä että olette etäsuhteessa, näin suhteen lopettaminen on helpompaa. Haet tavarasi toisen luota ja palautat sen tavarat ja sanot että kiitti riitti. Sitten esto  luuriin ja Faceen ja silleen.

Miksi pitää estää kaikki mahdollisuus yhteydenpitoon? Ei tässä varmaan mistään huumeparonista olla eroon pyrkimässä.

Luepas se aloitus ajatuksella uudelleen. Normaali  ihminen ei  hauku kumppaniaan mielisairaaksi edes kiukkuisena  yms. muut aloituksessa olleet jutut. Siksi  kannattaa estää ettei se ala lirkuttelemaan takaisin jonka jälkeen vasta alkaakin hupi (miehen).

Ilmeisesti sinä et ole ollut tämänkaltaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Minä olen ollut, siksi  ohje.

Vierailija
26/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en minäkään mikään ihan helppo luonne ole vaan aika periksiantamaton (kuten olemme molemmat), mutta tuota nimittelyä en jotenkin ymmärrä yhtään, enkä sitä että kun tulee riitaa niin heti huudetaan että meillä ei ole mitään yhteistä ja parin minuutin päästä on suunnittelemassa yhteistä matkaa tmv. En ole itse tottunut puhumaan mitä sylki suuhun tuo, vaan yleensä kyllä tarkoitan mitä sanon ja aina en osaa muotoilla sanomisiani korulauseisiin etenkin jos olen vihainen tai loukattu eli sanon asioita aika suoraan. En tiedä, mutta jotenkin tuntuu ettei nelikymppisenä jaksa kastella tuollaisia raivareita lähes kuuskymppiseltä mieheltä, kun tuntuu että omat teinitkin ovat helpompia. Hei eivät ainakaan nimittele eivätkä riehu :)

ap

Vanhat ukot voi olla äksyjä. Yksinäisiä, kivulloisia ja turhautuneita. Itse en ottaisi vaivoikseni. Turha syyllistää tai selitellä että "kun minä olen tällainen".

Olen minäkin todella kiukkuinen kaksi viikkoa ennen kuukautisia, oikeuttaisiko se yhtään mihinkään ilkeyteen tai pahempaankin? 

Vierailija
27/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies nimittelee mua joka kerta huoraksi, läskiksi, kusipääksi ja ämmittelee riidellessämme. Itse en häntä nimittele. Tulee joka kerta paha mieli.

Vierailija
28/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä katselis, ei tuo ole tasapainossa itsensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme