Hoikkuus on tehnyt ainakin minut onnelliseksi!
Olen paljon iloisempi, energisempi ja itsevarmempi nyt, kun 15 kiloa lihavampana. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä hoikkuus tekee onnelliseksi!
t. nainen, 171cm/55kg
Kommentit (31)
Aika kova homma taitaa olla pitää itsensä noin laihana. Kokemusta on.
Vierailija:
Olen paljon iloisempi, energisempi ja itsevarmempi nyt, kun 15 kiloa lihavampana. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä hoikkuus tekee onnelliseksi!t. nainen, 171cm/55kg
Täällä yksi,joka laihdutti reilusti yli 20 kg.
Painan nyt n.57kg ja pituutta 173-174
Ongelmaksi muodostui se,että en tunne itseäni hoikaksi,enkä omasta mielestä edes näytä siltä!
Olo on sama kuin silloin yli 80 kiloisena.
Miten muuttaa oma käsitys itsestään?Haluaisin nauttia uudesta minästä,mutta miten?!
pidä yks " roskaruokaviikko" välissä! siis syöt esim. hamppareita ja pizzaa yms. " epäterveellistä" yhden viikon. mutta vain yksi viikko! sitten takaisin terveellisten elämäntapojen pariin!:) sen pitäisi jotenkin " ärsyttää" kroppaa niin,että jaksaa taas laihtua:) siis kun on pitkään ollut ns.terveellisellä ruokavaliolla,niin kroppa tottuu siihen,eikä enää laihdu. kun välissä vetää taas rasvaista ruokaa,niin se saa jotenkin taas laihtumaan... hassua,mutta tälläisen ohjeen sai eräs kaverini painonvartijoista:)
pysytellä laihana, jos yrittäisin tehdä sen samalla tavalla kuin vuosia sitten eli syömällä jatkuvasti liian vähän. Nyt olen kuitenkin omaksunut uudenlaisen elämäntavan, johon kuuluu olennaisena osana liikunta. Kun liikkuu tarpeeksi, voi syödäkin ihan kunnolla (vaikka isoja pasta-annoksia!) ilman pelkoa siitä, että lihoo.
Ap
Minä ainakin olen kaikinpuolin hyvin onnellinen vaikka lihava olenkin. En voisi kuvitella että olisin jotenkin vielä onnellisempi hoikempana..
Minä en välitä muitten ihmisten hyväksynnästä jne. Minulla on ystäväni, mieheni, perheeni, työni, kauneus, terveys jne. En keksi mitään mikä voisi tehdä minut tämän onnellisemmaksi!!
Et ollut lihava edes 15 kiloa painavampana. Oletko anorektikko, kun hyvä olo tulee alipainoisena olosta?
En ollut ylipainoinen kun puolisen vuotta elämästäni, mutta se on jäänyt hyväksi muistutukseksi lihavuudesta. Muistan vieläkin kuinka kurjaa se oli. Olin harrastanut nuorena telinevoimistelua ja edelleen tykkäsin tehdä kaikenlaisia " temppuja" . Lihavana olin niin kömpelä etten oikein pystynyt seisomaan käsilläni tms. Nimenomaan se fyysinen kömpelyys, jonka ylipaino toi elämään, vaivasi minua. Menetetty ketteryys oli kaikkein ikävintä. Kyllä oli ihana palata hoikaksi.
lisääntyy hoikkuuden myötä. Normaalipaino on normaali olotila, ylipaino ei. Siksi on luonnollista, että jokainen läski häpeää itseään. Onhan kyse laiskuudesta ja itsehillinnän puutteesta. Olen aina ollut hoikka ja onhan se mukava pukeutua kauniisti tyköistuviin vaatteisiin ja kulkea bikineissä rannalla ilman huolen häivää. Mittani ovat 164/49 ja kyllä vain herkuttelen useinkin. Perusruokavalioni on terveellinen ja liikun paljon. Elämä hymyilee.
Voi jestas, että olette tyhmiä. Oma indeksini on tasan 18, on aina ollut, enkä ole anoreksiaa nähnytkään. Olen vain todella hentorakenteinen. Olen synnyttänyt kaksi lasta ja kaikki arvoni ovat kohdallaan, joten turha tulla tarjoilemaan, että olen joku piiloanorektikko, joka ei vain tajua tilaansa.
Mä oon ihan down, kun perse on niin levinnyt ettei lempparifarkut mahu päälle =(.