Tein inhottavasti, koen syylllisyyttä, mitä teen nyt? Katoamistempun?
Tapasin netin kautta alkuvuodesta miehen, joka vastasi unelmiani; kiltti herrasmies,huomaava, ystävällinen,hyvä puhumaan,pitkäpinnainen, kertoiavoimesti elämästään. Rakastuin. Oli kivoja suunnitelmia tälle syksylle. Kävikin niin,että mies alkoi ottaa etäisyyttä ja lopulta myönsi,ettei halua jatkaa. No,näin voi käydä.Yritin unohtaa.
Sama mies edelleen nettisivulla ja minuun iski pieni paha. Aloin kirjoitella hänelle eri nimelläni ja mies ei tunnistanut minua. Tätä on jatkunut pari viikkoa ja mies kertoo olevansa täysin ihastunut ja haluaa tavata, tulee sanoja rakkausrunoina jne. Nyt minun vasta onkin paha olla. Piti tehdä vain pieni pila tai näpäytys, koen kuitenkin olevani suossa. Poistanko hänet kokonaan eli laitan eston vai mitä ihmettä teen? Väärinhän tämä on. Mies kirjoitaa samoja asioita kuin eka kierroksella, on vaan enempi tunnetta mukana.
Kommentit (90)
Se on ihan yhtä tosissaan kuin edelliselläkin kierroksella ja sua vedätetään jo toista kertaa.
Joo. Katoa tuosta roolista ja jatka hyvä ihminen omaa elämääsi!
Sanot miehelle hahmollasi ettei enää kiinnosta.
Niin, ehkä tuo on peliä miehellkin saalistaa noin. En vaan tiedä,miksi tuntuu näin pahalta itsestäni. En päässyt miehestä yli ja nyt väärällä tavalla olen ruokkinut tuntojani? ap
Tämä. Vaikka vähän väärin teitkin (olisin itse voinut tehdä saman) ota asia kokemuksena, ja ehkä harmistuksesi lievenee vähän, kun huomasit mikä sarjaihastuja mies on. Varmaan sillä on palvelussa useita muitakin, joille välittää samat runomittaiset viestit.
Kuvittele, että joku entinen poikaystäväsi (jonka sinä jätit) tekisi sulle saman tempun. Miten toivoisit itse siinä tilanteessa asian ratkeavan ja päättyvän?
Ei ainoatakaan viestiä enää. Ghost.
Olen tehnyt joskus samalla tavalla. Meille ei tullut miehen kanssa suhdetta mutta olemme edelleen hyviä kavereita. Olen joskus miettinyt, tuliko minulle "rangaistus" tuosta feikkaamisesta siinä muodossa, ettei suhde onnistunut. Eli sain mitä ansaitsin.
Mies rakastaa ihastumisen tunnetta ja ihailua. Naista, jota ei ole koskaan tavannutkaan. Johan se kertoo kaiken. Rakkauslurituksia ihmiselle, jota ei ole ede olemassa.
Laita,että sorry. Meillä on yhteinen tuttava ja sitten oikea nimesi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä tuo on peliä miehellkin saalistaa noin. En vaan tiedä,miksi tuntuu näin pahalta itsestäni. En päässyt miehestä yli ja nyt väärällä tavalla olen ruokkinut tuntojani? ap
No juuri näin sulle on nyt päässyt käymään. Nämä kostojutut kalahtaa lähes aina omaan nilkkaan.
Anna olla. Hanki elämääsi jotain muuta. Ei tämä ole niin tärkeää,mettei tätä pahanolontunnetta kohta peittäisi alleen joku toinen asia ja tunne. Tee jotain kivaa! Aloita harrastus, kun nyt on syksykin!
Kiitos teille vastauksista. Olen mennyt liikaa tunteella mukaan jo eka kierroksella ja tämä toinen överiksi. Väärinhän tuo oli tehdä. Poistan profiilini ja that`s it. Itken yhden päivän ja kyllä se siitä. Ja itken varmaankin juuri sitä pettymystä, joka tuli jätetyksi tulemisesta. Mies kyllä osaa kirjoittaa tunteella ja avoimesti ja kehua ymmärryksestäni ja hyväsydämisyydestäni. On osannut vedota. Ja hyvin avoimesti elämästään kertoi, se sai tunteeni valtaan. Aloin olla hukassa, kun en tiennyt, kuinka nyt tehdä. Kiitos. ap
Just joo. Palstan naiskirjoittelijoista tuollainen "kosto" ketkumiehelle on OK, mutta minä sain pelkkiä alapeukutuksia aiemmin kun kerroin kuinka deittisivustolla nainen ensin aloitti itse viestittelyn, ja sitten kun lähetin kuvan itseästäni (kummallakaan ei ollut kuvaa profiilissa, ja lähetin siis ihan kasvokuvan, ja ei minua ole ikinä rumaksi sanottu, mielestäni olen aika tavallisen näköinen) niin heti sen jälkeen hän lopetti viestittelyn, ja kostoksi tein toisen profiilin jonka yritin tarkoituksella tehdä juuri senlaiseksi johon hän ihastuisi yli kaiken, tarkoituksenani aloittaa keskustelu ja sitten lopettaa se heti kun hän on ihastunut feikkiprofiiliini.....
Ei näin, naiset.
T. Mies
Rakas ap, mies runoilee samat asiat 10 muullekin naiselle. Se että sinä häviät kuvioista ei hetkauta häntä millään tavalla. Joten älä turhaan pode huonoa omaatuntoa.
Näitä miehiä jotka ovat hyviä kirjoittamaan/puhumaan on deittipalstoilla vaikka kuinka paljon ja puheenlahjoilla saa naista. Mietipä miksi sinusta tuntuu siltä, että mies osaa sanoa juuri oikeat asiat? Nämä avoimesti itsestään kertovat kyllä tietävät mistä naiset tykkäävät, mitä nainen haluaa kuulla ja miten saa toisen luottamaan itseensä. Ehkä ensi kerralla olet oppinut jotain.
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Palstan naiskirjoittelijoista tuollainen "kosto" ketkumiehelle on OK, mutta minä sain pelkkiä alapeukutuksia aiemmin kun kerroin kuinka deittisivustolla nainen ensin aloitti itse viestittelyn, ja sitten kun lähetin kuvan itseästäni (kummallakaan ei ollut kuvaa profiilissa, ja lähetin siis ihan kasvokuvan, ja ei minua ole ikinä rumaksi sanottu, mielestäni olen aika tavallisen näköinen) niin heti sen jälkeen hän lopetti viestittelyn, ja kostoksi tein toisen profiilin jonka yritin tarkoituksella tehdä juuri senlaiseksi johon hän ihastuisi yli kaiken, tarkoituksenani aloittaa keskustelu ja sitten lopettaa se heti kun hän on ihastunut feikkiprofiiliini.....
Ei näin, naiset.
T. Mies
Ap oli ollut jo suhteessa miehen kanssa ja mies petti lupaukset. Aivan eri tilanne mielestäni.Kirjoittelutasolla eri asia lopettaa yhteydet kuin livena.
Onko sulla feikkikuva tossa uudessa profiilissa vai miksi se tykkää siitä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Rakas ap, mies runoilee samat asiat 10 muullekin naiselle. Se että sinä häviät kuvioista ei hetkauta häntä millään tavalla. Joten älä turhaan pode huonoa omaatuntoa.
Näitä miehiä jotka ovat hyviä kirjoittamaan/puhumaan on deittipalstoilla vaikka kuinka paljon ja puheenlahjoilla saa naista. Mietipä miksi sinusta tuntuu siltä, että mies osaa sanoa juuri oikeat asiat? Nämä avoimesti itsestään kertovat kyllä tietävät mistä naiset tykkäävät, mitä nainen haluaa kuulla ja miten saa toisen luottamaan itseensä. Ehkä ensi kerralla olet oppinut jotain.
Juurikin näin. Nainen saa tuntemaan itsensä luottamuksen arvoiseksi ja ymmärtäjäksi. Siksi oikeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla feikkikuva tossa uudessa profiilissa vai miksi se tykkää siitä enemmän?
Ei niihin kuvaa tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin, naiset.
T. Mies
Ap oli ollut jo suhteessa miehen kanssa ja mies petti lupaukset. Aivan eri tilanne mielestäni.Kirjoittelutasolla eri asia lopettaa yhteydet kuin livena.
Ei kai mies kuitenkaan mitään lupauksia ollut tehnyt aloituksen perusteella?
(Ei 'Mies')
Ghostaa se. Et vaan enää vastaa mihinkään. Sillä siitä pääsee.