Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein inhottavasti, koen syylllisyyttä, mitä teen nyt? Katoamistempun?

Vierailija
24.08.2016 |

Tapasin netin kautta alkuvuodesta miehen, joka vastasi unelmiani; kiltti herrasmies,huomaava, ystävällinen,hyvä puhumaan,pitkäpinnainen, kertoiavoimesti elämästään. Rakastuin. Oli kivoja suunnitelmia tälle syksylle. Kävikin niin,että mies alkoi ottaa etäisyyttä ja lopulta myönsi,ettei halua jatkaa. No,näin voi käydä.Yritin unohtaa.
Sama mies edelleen nettisivulla ja minuun iski pieni paha. Aloin kirjoitella hänelle eri nimelläni ja mies ei tunnistanut minua. Tätä on jatkunut pari viikkoa ja mies kertoo olevansa täysin ihastunut ja haluaa tavata, tulee sanoja rakkausrunoina jne. Nyt minun vasta onkin paha olla. Piti tehdä vain pieni pila tai näpäytys, koen kuitenkin olevani suossa. Poistanko hänet kokonaan eli laitan eston vai mitä ihmettä teen? Väärinhän tämä on. Mies kirjoitaa samoja asioita kuin eka kierroksella, on vaan enempi tunnetta mukana.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin pari kk miestä ja netistä sekin oli. Olin hullaantunut ja niin sanoi mieskin olevansa, kerrassaan hienoa aikaa. Kerran näin miehellä olevan hakuilmoitus yhdellä nettisivulla ja poisti sen heti, kun kysyin. Silloin alkoi vähän mietityttää.  Mies kuitenkin huomioi minua, aivan ihana. Vietimme upean viikonlopun kesäkuussa ja sunnutaina menin omaan kotiini. Vielä hempeitä viestejä. Aamulla mies ei laittanu tuttua toivotusta, päivälläkin nihkeä. Kiinnostus oli sitten loppunut minuun.

Tein feikkiprofiilin sivustolle, jossa mies oli ollut.Siellähän kuva ponnahti heti esiin ja kieltämättä aivan loistava kuvaus itsestään profiilissa. Tiesin miehen kiinnostukset tarkkaan ja sain hänet ihastumaan tai ainakin niin kirjoittamaan. Tapaamista ehdotti aika pian. Olin silloin just matkoilla :)  Ihastui enemmän  ja kertoi kaiken olevan niin ainutlaatuista ja tunteet vahvoja minuun.  "En voi elää ilman sinua,nähdään pian,jooko?"  Oli viimeinen viesti. Laitoin eston profiiliin. Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
82/90 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin pari kk miestä ja netistä sekin oli. Olin hullaantunut ja niin sanoi mieskin olevansa, kerrassaan hienoa aikaa. Kerran näin miehellä olevan hakuilmoitus yhdellä nettisivulla ja poisti sen heti, kun kysyin. Silloin alkoi vähän mietityttää.  Mies kuitenkin huomioi minua, aivan ihana. Vietimme upean viikonlopun kesäkuussa ja sunnutaina menin omaan kotiini. Vielä hempeitä viestejä. Aamulla mies ei laittanu tuttua toivotusta, päivälläkin nihkeä. Kiinnostus oli sitten loppunut minuun.

Tein feikkiprofiilin sivustolle, jossa mies oli ollut.Siellähän kuva ponnahti heti esiin ja kieltämättä aivan loistava kuvaus itsestään profiilissa. Tiesin miehen kiinnostukset tarkkaan ja sain hänet ihastumaan tai ainakin niin kirjoittamaan. Tapaamista ehdotti aika pian. Olin silloin just matkoilla :)  Ihastui enemmän  ja kertoi kaiken olevan niin ainutlaatuista ja tunteet vahvoja minuun.  "En voi elää ilman sinua,nähdään pian,jooko?"  Oli viimeinen viesti. Laitoin eston profiiliin. Sitä saa, mitä tilaa.

No seurustelitteko te edes? Minä ainakin tapaan useita naisia yhtäaikaa ja kerron kyllä sen jos kysytään. Sinkkumiehenä se on oletus, että voin tapailla myös muita. Jos asiasta erikseen sovitaan, niin sitten tietenkin eri tilanne. Ei minulla ole mitään kiinnostusta lähteä parisuhteeseen kenenkään kanssa tällä hetkellä ja sen kyllä ihan avoimesti kerron. Tapailu ja seksi on kuitenkin mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se mies itkee perääsi.

Vierailija
84/90 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan pysyä kaukana nettideiteiltä.  Ihmiset on pelkkiä pelinappuloita.

Vierailija
85/90 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan pysyä kaukana nettideiteiltä.  Ihmiset on pelkkiä pelinappuloita.

Höpö höpö. Nuo pelottelijat ovat usein sitä porukkaa, joka on päästään vialla ja kun tapaamisen aika tulee, niin toinen osapuoli juoksee karkuun ja sitten päästään vialla oleva kirjoittaa vihaisena nettiin.

Toki ihmisissä on mulkkujakin, mutta ovat kuitenkin vähemmistö. Huonot treffit ovat yleensä vain sitä, että ei tulla juttuun, koska ollaan kovin erilaisia ihmisiä tai ei pidetä siitä miltä toinen näyttää.

Vierailija
86/90 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ehkä tuo on peliä miehellkin saalistaa noin. En vaan tiedä,miksi tuntuu näin pahalta itsestäni. En päässyt miehestä yli ja nyt väärällä tavalla olen ruokkinut tuntojani?  ap

No, se oli sinun tapasi irrottautua. Et ole satuttanut ketään. Nyt vaan irti ja omaan elämään.

Kerro vaikka hahmollasi, että olet ollut liikkeellä leikkimielellä eivätkä kaikki kertomasi ole niin vakavaa. Kerro, että on kivan tuntuinen kaveri, mutta et itse ole tällaiseen enää innostunut etkä halua tavata. Sanoit, eTtä et halua jatkaa tätä juttua enää. Että tämä oli tämä satu. Satujahan nuo ovat.

Kerro, että kuitenkin päädyt siihen, että on parempi uskaltaa tutustua suoraan kasvokkain. ..uskaltaa tutustua pintaa syvemmälle eikä vain pinnallisesti ja sitten jättää siihen. Voithan kertoa, että sinulle on käynyt nettitreffeissä kenkusti.

Aika monelle varmaan on käynyt....että luultavimmin joukosta et erotu.

Jos sua toi mies vielä vaivaa, niin jossain voit törmätä häneen. Katso se kortti mihin se vie ja sitten ota tai jätä. Mutta kannattaa uskaltaa irrottautua....omaan elämään.

Vierailija
87/90 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan stoorin lopettaa nätisti ,kuten miehet tekee. Kehua ihanaksi ja fiksuksi ja olet liian hyvä minulle. Sitten piste ja poisto.

Vierailija
88/90 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Mieheltä tuli viestiä, että olen hajottanut hänet lopullisesti (siis tämä roolihahmoni olisi niin tehnyt) . Kovin on hanakasti etsimässä uutta seuraa koko ajan eli oikeassa olitte, naiset. Yksi muiten joukossa olin.  Useammalla nettideitillä pyörii ja sana on kyllä hallinnassa.

Vierailija
89/90 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tarinassa on Catfish-ainesta.

Vierailija
90/90 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies olikin täysillä tunteilla mukana. Olen itsekin ihastunut mieheen pelkkien viestien ja puheluitten perusteella ja näkemiset vain vahvistivat tunteita. Julmaa leikkiä ihmisten tunteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän