Tein inhottavasti, koen syylllisyyttä, mitä teen nyt? Katoamistempun?
Tapasin netin kautta alkuvuodesta miehen, joka vastasi unelmiani; kiltti herrasmies,huomaava, ystävällinen,hyvä puhumaan,pitkäpinnainen, kertoiavoimesti elämästään. Rakastuin. Oli kivoja suunnitelmia tälle syksylle. Kävikin niin,että mies alkoi ottaa etäisyyttä ja lopulta myönsi,ettei halua jatkaa. No,näin voi käydä.Yritin unohtaa.
Sama mies edelleen nettisivulla ja minuun iski pieni paha. Aloin kirjoitella hänelle eri nimelläni ja mies ei tunnistanut minua. Tätä on jatkunut pari viikkoa ja mies kertoo olevansa täysin ihastunut ja haluaa tavata, tulee sanoja rakkausrunoina jne. Nyt minun vasta onkin paha olla. Piti tehdä vain pieni pila tai näpäytys, koen kuitenkin olevani suossa. Poistanko hänet kokonaan eli laitan eston vai mitä ihmettä teen? Väärinhän tämä on. Mies kirjoitaa samoja asioita kuin eka kierroksella, on vaan enempi tunnetta mukana.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Palstan naiskirjoittelijoista tuollainen "kosto" ketkumiehelle on OK, mutta minä sain pelkkiä alapeukutuksia aiemmin kun kerroin kuinka deittisivustolla nainen ensin aloitti itse viestittelyn, ja sitten kun lähetin kuvan itseästäni (kummallakaan ei ollut kuvaa profiilissa, ja lähetin siis ihan kasvokuvan, ja ei minua ole ikinä rumaksi sanottu, mielestäni olen aika tavallisen näköinen) niin heti sen jälkeen hän lopetti viestittelyn, ja kostoksi tein toisen profiilin jonka yritin tarkoituksella tehdä juuri senlaiseksi johon hän ihastuisi yli kaiken, tarkoituksenani aloittaa keskustelu ja sitten lopettaa se heti kun hän on ihastunut feikkiprofiiliini.....
Ei näin, naiset.
T. Mies
Etkö tosiaan huomaa mitään eroa sinun ja ap:n tilanteessa? Miten suhteidenne toiset osapuolet kohtelivat teitä? Ja millä motiiveilla olette liikkeellä (toinen hetken mielijohteesta alkaa viestitellä uudestaan eri nimellä, kaiketi katsoakseen miten käy, ja toinen täysin tarkoitushakuisesti yrittää kostaa ja aiheuttaa sydänsuruja niin kuin parhaiten taitaa)?
Ei näin, mies.
Vierailija kirjoitti:
Rakas ap, mies runoilee samat asiat 10 muullekin naiselle. Se että sinä häviät kuvioista ei hetkauta häntä millään tavalla. Joten älä turhaan pode huonoa omaatuntoa.
Näitä miehiä jotka ovat hyviä kirjoittamaan/puhumaan on deittipalstoilla vaikka kuinka paljon ja puheenlahjoilla saa naista. Mietipä miksi sinusta tuntuu siltä, että mies osaa sanoa juuri oikeat asiat? Nämä avoimesti itsestään kertovat kyllä tietävät mistä naiset tykkäävät, mitä nainen haluaa kuulla ja miten saa toisen luottamaan itseensä. Ehkä ensi kerralla olet oppinut jotain.
Totta. Kukapa nainen ei halua kuulla sanoja, olet mielessäni illalla juuri ennen nukahtamaista ja aamulla heti herättyä. Koko elämä on saanut uuden sisällön ja ei voi keskittyä enää mihinkään. En ole tuntenut ketään toista kohtaan näin. Ja ne fiksut miehet eivät kirjoita seksistisesti, saavat sillä naisen vakuuttumaan kyseessä olevan vakavampi suhde. Unohtavat vaan kertoa, että viikkoa aiemmin päättyi suhde naiseen, joka nyt ei sillä erää ollutkaan se oikea. Takana on vaan suhteita, jotka ovat kestäneet pitkään. Voi ollakin, mutta ne lyhyet jotenkin unohtuu.
Kukaan normaalijärkinen ei ihastu ihmiseen, jota ei ole tavannut. Kauniita sanoja, kehumisia, tykkäämisiä. Siellä ruudun toisessa päässä voi olla ihan kuka tahansa. Kirjoitustaitoinen ihminen, jolla on aikaa puhua soopaa. Pitää olla joku tunnetyhjiö, jos tosissaan kertoo rakastuvansa ihmiseen pelkän kirjoittelun perusteella.
Tämän takia en halua kirjoitella nettideiteillä. Ellen tapaa ketään tosielämässä, jatkan sinkkuna.
Jos sinulla on selkärankaa, toisin kuin naisilla yleensä niin selvität asian ja pyydät anteeksi.
Mitä ihmettä vatvot niin joutavia. Kai niin mitätön asia pitää itse osata hoitaa.
Kirjoittelin parin miehen kanssa ja kuvio tuttu. Kun saa vihiä toisen musiikkimausta,aletaan laittaa linkkejä Youtub tai vastaavaan palveluun. Musiikki herkistää tunteet ja nimenomaan musiikki, joka on aiemmin koskettanut ihastuneena. Lisäksi kauniita sanoja, joista keskivertonainen tykkää. Jos on tilaa ja tarve ihastua fiktiiviseen henkilöön, niin voi käydä. Mutta, mutta. Nämä miehet pyörittävät kuvioissaan lukuisia naisia ja taas täyttävät omaa tyhjyyttään saamalla naiset kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on selkärankaa, toisin kuin naisilla yleensä niin selvität asian ja pyydät anteeksi.
Just, just. Että tuo mies saisi vielä pönkitettyä egoaan lisää.
Klick. Mies pois tarjonnasta ja elämä jatkuu kevyempänä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran seksisuhde yhden miehen kanssa. Se oli tietyntyyppinen suhde, johon mies sanoi tarvitsevansa vain minut. Huomasin sitten kerran hänellä olevan vielä ilmoituksen, ja kysyin asiasta ihan asiallisesti ja suoraan, että etsiikö nyt toistakin, onko kyllästynyt minuun vai mikä on. Hän sanoi että riitän oikein hyvin, ilmoitus on jäänyt tms., ei tarvitse uutta. Vastasin sitten feikkinä ilmoitukseen, ja kiinnostuneena hän vastaili takaisin tekaistulle naiselle.
Tuohan on just monen miehen tapa toimia; saada nainen tuntemaan itsensä ainutlaatuiseksi."Kenenkään muun kanssa.. Koskaan ennen en ole tuntenut/kokenut/saanut"
Mutta jos se mies oikeasti oli ihastunut ap:n toiseen profiiliin ja kirjoituksiin?
Kuka voitti ja mitä? Ap jätetty ja yritti kostaa,tuli vaan lisää harmia. Mies-parka tuli loukatuksi, kun ihana nainen katsoi sanomatta mitään. Voi tätä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin netin kautta alkuvuodesta miehen, joka vastasi unelmiani; kiltti herrasmies,huomaava, ystävällinen,hyvä puhumaan,pitkäpinnainen, kertoiavoimesti elämästään. Rakastuin. Oli kivoja suunnitelmia tälle syksylle. Kävikin niin,että mies alkoi ottaa etäisyyttä ja lopulta myönsi,ettei halua jatkaa. No,näin voi käydä.Yritin unohtaa.
Sama mies edelleen nettisivulla ja minuun iski pieni paha. Aloin kirjoitella hänelle eri nimelläni ja mies ei tunnistanut minua. Tätä on jatkunut pari viikkoa ja mies kertoo olevansa täysin ihastunut ja haluaa tavata, tulee sanoja rakkausrunoina jne. Nyt minun vasta onkin paha olla. Piti tehdä vain pieni pila tai näpäytys, koen kuitenkin olevani suossa. Poistanko hänet kokonaan eli laitan eston vai mitä ihmettä teen? Väärinhän tämä on. Mies kirjoitaa samoja asioita kuin eka kierroksella, on vaan enempi tunnetta mukana.
Aika huvittavia kommentit täällä. Aivan kun mies ei saisi pettyä naiseen ja jatkaa sitä paremman etsimistä. Mitä kostettavaa siinä on jos juttu ei toimi?
Ja vielä puhutaan että miehet muka on sikoja. Saanen olla samaa mieltä naisista AP:n temppuilujen jälkeen. Ja tietty AV:n taatun logiikan mukaan voin vetää johtopäätökset koskemaan koko naissukupuolta yhden keissin perusteella.
Sä olet sairas, sairas. Kukaan vähänkään tervepäinen ei tee tuollaista, ainoastaan luonnevikainen kykenee tuollaiseen. Sulla on kunnioitus muita ihmisiä kohtaan selvästikin täysi nolla, senhän tuo osoittaa. Pidät muita ihmisiä pelkkinä pelinappuloina. Katsos kun normaali ihminen kestää pakit ja muut hylkäämiset, käsittelee asiat tykönään ja päässään ja jättää toisen ihmisen rauhaan. JÄTTÄÄ TOISEN IHMISEN TÄYSIN RAUHAAN KAIKIN TAVOIN, TAJUATKO. Sä et omista ihmisiä, et koskaan etkä ketään, tajuatko. Mene hoidattamaan päätäsi!
Vierailija kirjoitti:
Tein inhottavasti, koen syylllisyyttä, mitä teen nyt? Katoamistempun? Tapasin netin kautta alkuvuodesta miehen, joka vastasi unelmiani; kiltti herrasmies,huomaava, ystävällinen,hyvä puhumaan,pitkäpinnainen, kertoiavoimesti elämästään. Rakastuin. Oli kivoja suunnitelmia tälle syksylle. Kävikin niin,että mies alkoi ottaa etäisyyttä ja lopulta myönsi,ettei halua jatkaa. No,näin voi käydä.Yritin unohtaa.
Juuri noin teet, poistat.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se mies oikeasti oli ihastunut ap:n toiseen profiiliin ja kirjoituksiin?
So what? Olihan aloittajakin oikeesti tosi ihastunut mieheen, kun tämä ilmoittikin että ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, just. Että tuo mies saisi vielä pönkitettyä egoaan lisää.
Tässähän se naisellinen selkäranka tulikin sitten esitellyksi, juuri mistä mainitsin edellisessä viestissäni.
Mulla oli kerran seksisuhde yhden miehen kanssa. Se oli tietyntyyppinen suhde, johon mies sanoi tarvitsevansa vain minut. Huomasin sitten kerran hänellä olevan vielä ilmoituksen, ja kysyin asiasta ihan asiallisesti ja suoraan, että etsiikö nyt toistakin, onko kyllästynyt minuun vai mikä on. Hän sanoi että riitän oikein hyvin, ilmoitus on jäänyt tms., ei tarvitse uutta. Vastasin sitten feikkinä ilmoitukseen, ja kiinnostuneena hän vastaili takaisin tekaistulle naiselle.