Miksi lähinnä naiset uskovat horoskooppeihin, enkeleihin, homeopatiaan ja muuhun hömppään?
Eikös teoriassa naiset ole yhtä älykkäitä kuin miehet?
Kommentit (37)
On naisissa ja miehissä eroja.
Näistä hömppöjutuista toki pitkä miinus naisille.
Mulla loppuu heti kiinnostus, jos nainen uskoo mihinkään huuhaa-juttuihin. Samanlainen turnoff kuin olisi uskovainen.
M32
Olisko niin, että naiset ovat ennakkoluulottomampia kokeilemaan kaikkia uusia juttuja, kaikki tuollaiset jututhan ei suinkaan ole hömppää. Itseasiassa monet "hömpät" ovat ihan normaaleja asioita monille ja ne mitkä teille tietämättömille on normaaleja, on monien meidän "hömppäilijöiden" mielestä nimenomaan hömppää. Minä esim. elän ihan täydellisen mahtavaa elämää hömppineen kaikkineen ja ihmettelen, että miten niin iso joukko ihmisiä voi elää niin järkyttävän tylsää elämää, uskoen vain tieteellisesti todistettuihin faktoihin. Mutta se on mulle kyllä yleisesti ottaen yhdentekevää, ajattelen, että nykyään kaikilla on mahdollisuus valita oma tiensä.
Lisäksi varmaan naiset eivät ota ollenkaan niin vakavasti kaikkia hömppiä, harrastellaan niitä ihan huvikseen. Miehet nyt on monesti sellaisia totisisia torvensoittajia, eikä heidän elämässään ole oikein paljon mitään hauskaa ja kivaa. Ja miehethän pelkäävät yli kaiken, että joutuvat naurunalaisiksi, naisilla se ei ole niin yleistä.
Hämppäjutut vetoavat tunteisiin, tiedostamattomia toiveisiin ja täyttymättömään tunnevajeeseen. Koska moni mies ajattelee järjellä ensisijaisesti ei tunteella.
Naiset paikkasivat elämänpettymyksiä, toiveita tai tunnevajettaan hömpällä. Yksisarvisterapiaa ei etsi ihminen jonka tunnemaailma on täyttynyt, vaan henkilö joka kokee eksistentialistista tuskaa, vastausta kysymykseen miksi on kärsimystä, kipua, kuolemaa. Kun oma elämä koetaan tyhjänä, rakkaudettomana, päämääräämättömänä, hallitsemattomana jne näihin kokemuksiin etsitään hömpästä vastausta, koska ne tarjoavat erityisiä voimia, universumin salattuja tietoja ja taitoja, ja kokemusta omista salatuista kyvyista &ainutlaatuisuudesta.
Miehillä kun on nuo salaliittoteoriat sun muut
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppuu heti kiinnostus, jos nainen uskoo mihinkään huuhaa-juttuihin. Samanlainen turnoff kuin olisi uskovainen.
M32
VArmaan ihan molemminpuolista. Ainakin kun mä saan tietää, että mies on joku tiedeuskovainen, niin siihen lopahtaa kiinnostus. Kyllä ihmisellä pitää olla avoimuutta ja mielenkiintoa itselle outoja asioitakin kohtaan. Onneksi aika moni mieskin on kiinnostunut näistä jutuista. Just tutustuinkin yhteen kivaan tyyppiin, jolla oli omia ajatuksia ja hän harrasti mm. joogaa ja meditointia, saas nähdä syntyykö tästä jotain ihanaa. N25
Vierailija kirjoitti:
Olisko niin, että naiset ovat ennakkoluulottomampia kokeilemaan kaikkia uusia juttuja, kaikki tuollaiset jututhan ei suinkaan ole hömppää. Itseasiassa monet "hömpät" ovat ihan normaaleja asioita monille ja ne mitkä teille tietämättömille on normaaleja, on monien meidän "hömppäilijöiden" mielestä nimenomaan hömppää. Minä esim. elän ihan täydellisen mahtavaa elämää hömppineen kaikkineen ja ihmettelen, että miten niin iso joukko ihmisiä voi elää niin järkyttävän tylsää elämää, uskoen vain tieteellisesti todistettuihin faktoihin. Mutta se on mulle kyllä yleisesti ottaen yhdentekevää, ajattelen, että nykyään kaikilla on mahdollisuus valita oma tiensä.
Lisäksi varmaan naiset eivät ota ollenkaan niin vakavasti kaikkia hömppiä, harrastellaan niitä ihan huvikseen. Miehet nyt on monesti sellaisia totisisia torvensoittajia, eikä heidän elämässään ole oikein paljon mitään hauskaa ja kivaa. Ja miehethän pelkäävät yli kaiken, että joutuvat naurunalaisiksi, naisilla se ei ole niin yleistä.
Mainittiin:
-horoskoopit
-enkelit
-homeopatia
Kaikki nuo ovat hömppää. Mikään siis ei ole totta.
Ihan vaan naiset sitten harrastelevat noita ja KÄYTTÄVÄT RAHAA niihin.
Ei siinä mitään, varsinkaan jos olet tuosta hyötyvä huijari.
Jos omalle äidilleni menisi joku tuollaista hömppää myymään niin laittaisit perijät hakemaan joka euron takaisin.
Mun exä kävi ennustajalla kysymässä neuvoa, kun ei osannut itse päättää mitä haluaa opiskella. Maksoi varmaan 50e jonkun mustalaisakan höpöpuheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
VArmaan ihan molemminpuolista. Ainakin kun mä saan tietää, että mies on joku tiedeuskovainen, niin siihen lopahtaa kiinnostus. Kyllä ihmisellä pitää olla avoimuutta ja mielenkiintoa itselle outoja asioitakin kohtaan. Onneksi aika moni mieskin on kiinnostunut näistä jutuista. Just tutustuinkin yhteen kivaan tyyppiin, jolla oli omia ajatuksia ja hän harrasti mm. joogaa ja meditointia, saas nähdä syntyykö tästä jotain ihanaa. N25
Jep, sama täällä! Jos mies paljastuu pesunkestäväksi skeptikoksi, niin eipä kiinnosta ei. Ärsyttää sellaiset "vanhat jäärät". N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Tiede ei tietenkään ole mikään uskonto vaan täyttä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Jep, sama täällä! Jos mies paljastuu pesunkestäväksi skeptikoksi, niin eipä kiinnosta ei. Ärsyttää sellaiset "vanhat jäärät". N23
Kehtaatko muka -aikuinen ihminen- tunnustaa olevasi niin tyhmä että uskot satuihin ... BUHAHAHAHAHAHAA!
Jooga ja meditointi eivät näihin kuulu.
Vierailija kirjoitti:
M32
Miten niin samanlainen turn off? Eikös se uskovaisuus ole ihan tasan sitä samaa mielikuvitushömppää, kuin nuo otsikossa luetellutkin? Ei perustu mihinkään todistettuun, vaan ihmisten keksimiin tarinoihin ja mielikuvitukseen.
Siinä olen kanssasi tasan samaa mieltä, että ihan kaikenlainen huuhaahömppä on kyllä totaalinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainittiin:
-horoskoopit
-enkelit
-homeopatiaKaikki nuo ovat hömppää. Mikään siis ei ole totta.
Ei siinä mitään, varsinkaan jos olet tuosta hyötyvä huijari.Jos omalle äidilleni menisi joku tuollaista hömppää myymään niin laittaisit perijät hakemaan joka euron takaisin.
Haha, onko sun äitis jotenkin sun holhouksen alainen? Jos äitis on normaali ihminen, niin hän saa kyllä laittaa rahansa ihan mihin lystää. Vai etkö anna ostaa ryppyrasvojakaan tai uusia kenkiä, koska kaapissa on jo kymmenet? Oot kyllä surkuhupaisa tapaus ja oot tainnu kirjoittaa näitä tyhjänpäiväisiä aloituksia tänne ennenkin. Ja en ota kantaa vaikka enkeleihin, kun en oo tavannut niitä enkä muutenkaan perehtynyt. Sen sijaan mun appiukko kertoilee silloin tällöin enkelikokemuksestaan, joka on sota-ajalta. En ihan heti mene väittämään hänelle, että hän on vain kuvitellut mokoman hömpän. Ehkä enkeleitä on, ehkä ei, sitä en tiedä, etkä tiedä sinäkään. Lapsellista uhoamista.
Äijät uskoo samalla lailla mutta ei kehtaa myöntää.
Koska nainen ei elä niin vahvasti korvien välissä, vaan osaa huomioida muitakin ulottuvuuksia.
Koska nainen ei häpeä tunnustaa erilaista uskoaan.
No nyt kyllä pitää miehenä olla ihan eri mieltä. Löysin elämäni naisen, ihanaisen, näistä huuhaa-piireistä. Onneksi itse en heti mennyt tunnustamaan, että en ymmärrä näistä asioista mitään, eikä ole tietoa eikä kokemusta, tosin ennakkoluuloja oli sitäkin enemmän. Nainen, nykyinen vaimoni, avasi mulle ihan uuden maailman ja olen oppinut todella paljon. No, sain sanalla sanottuna uuden elämän. Mutta enpä olekaan enää mikään poikanen, uskallan jo olla avoimempi minäkin, mitä olin nuorena "kloppina". Kyllä se elämä opettaa monella tavalla. Tantraseksi on muuten mahtavaa! Ja antaa tulla alapeukkua, ei tunnu kuulkaa missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainittiin:
-horoskoopit
-enkelit
-homeopatiaKaikki nuo ovat hömppää. Mikään siis ei ole totta.
Ei siinä mitään, varsinkaan jos olet tuosta hyötyvä huijari.Jos omalle äidilleni menisi joku tuollaista hömppää myymään niin laittaisit perijät hakemaan joka euron takaisin.
Haha, onko sun äitis jotenkin sun holhouksen alainen? Jos äitis on normaali ihminen, niin hän saa kyllä laittaa rahansa ihan mihin lystää. Vai etkö anna ostaa ryppyrasvojakaan tai uusia kenkiä, koska kaapissa on jo kymmenet? Oot kyllä surkuhupaisa tapaus ja oot tainnu kirjoittaa näitä tyhjänpäiväisiä aloituksia tänne ennenkin. Ja en ota kantaa vaikka enkeleihin, kun en oo tavannut niitä enkä muutenkaan perehtynyt. Sen sijaan mun appiukko kertoilee silloin tällöin enkelikokemuksestaan, joka on sota-ajalta. En ihan heti mene väittämään hänelle, että hän on vain kuvitellut mokoman hömpän. Ehkä enkeleitä on, ehkä ei, sitä en tiedä, etkä tiedä sinäkään. Lapsellista uhoamista.
Appes on varmaan 100-v ja etpä taida itsekään kaukana olla...huuhaa mummo. Ootko tullu ajatelleeksi, että appes on ollut siellä sodassa aika kovassa paikassa ja siellä on aika moni muukin nähnyt näkyjä? Mistä teitä hulluja sikiää..
Ihan samanlaillahan se hömppäuskovaisuus näkyy tälläkin palstalla. Ei niin idioottimaisen tyhmää trollia ole tänne vielä rustattu, etteikö naiset lähtisi siihen innolla mukaan.
Olen sitä itsekin pohtinut, että mistä se naisten uskovaisuus kaikkeen idioottimaiseen hömpään oikeen perustuu. Tuntuu, että he suorastaan imevät kaiken paskan itseensä. Mitä ripulimpaa paskaa, sen innokkaammin naiset ovat mukana. Tuntuu suorastaan siltä, että he ovat kyltymättömiä höynäytetyksi tulemiselle.
Vastauksia!!!