Missä olit kun Kimmo Kinnunen voitti MM-kultaa Tokiossa 1991
Itse olin tuolloin Koitere-järvellä enoni ja silloisen mieheni kanssa. Soutuveneessä oltiin ja meillä oli vanha matkaradio mukana josta kuunneltiin keihäsfinaalia.
Kommentit (18)
Yläasteella yhdeksännellä luokalla. Kilpailu oli juuri loppunut kun tulin kotiin. Kyynelehtivä Jorma Kinnunen näkyi studiossa siinä vaiheessa.
En muista mutta vuonna 1987 kun Seppo Räty voitti maailmanmestaruuden olin tulossa Uuteenkaupunkiin veneellä. Vuodesta 91 muistan kun Räty sanoi Kinnusesta että "Hopeaa poika saa".
Lapissa vaeltamassa parin kaverin kanssa. Emme nähneet muita ihmisiä moneen päivään. Kuulimme niin Kinnusen voitosta kuin Neuvostoliiton hajoamisesta vasta, kun pääsimme takaisin Kiilopäälle.
Tais olla lukiossa hissan tunti kun katsottiin lähetystä... Näin muistelisin.
Vierailija kirjoitti:
Hänen isänsä Jorma nousi studiossa pystyyn, kun Kimmo voitti kultaa.
Kenen kullilla seisova Jorma voi kehuskella ellei Kimmon?
En oikein ikinä tykännyt Kimmo Kinnusesta, jotenkin junttimainen. Seppo Räty on kyllä legenda vaikkei mitenkään söötti. Puheet on ikävä kyllä siistiytyneet viime vuosina.
Luultavasti töissä. Mihinkähän aikaan tämä oli? Minulla ei ollut tuolloin edes telkkaria...
Oli pakko tarkistaa milloin tarkemmin kisat ovat olleet.
Jännää, kisojen aloituspäivänä synnyin x) Luultavasti olen siis ollut sairaalalla tai jo kotona, en jaksanut selvittää minä päivänä keihäskulta saatiin.
Taisin katsoa yksiöni sohvalla Itäkeskuksessa Kimmon voittoa. Olin just muuttanut omaan kotiin, sinä kesänä :)
Missä olit kun Kimmo Kinnunen näki saunassa minkä?