Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Särkynyt sydän

Vierailija
23.08.2016 |

Itkettää vaan koko ajan. Olen ollut ihastunut yhteen mieheen enemmän kuin kehenkään koskaan. Kuvittelin sen olevan molemminpuolista ja kerran mies yritti tehdä aloitettakin. Meillä on kuitenkin hankala tilanne, olosuhteet ovat pahasti suhdetta vastaan, mutta kaikki on tietysti järjestettävissä. Ja ei, mies ei ole varattu.

Näen miestä päivittäin ja kemiat on todella vahvat. Paitsi nyt yhtäkkiä mies alkoi selvästi ottaa etäisyyttä. On kylmempi ja lyhysanaisempi. Puhui minulle jopa jostain pieleen menneistä treffeistä :(

Tästä pitänee vetää johtopäätös että viesti on selvä? Mutta voivatko tunteet noin vain loppua? Olen niin pettynyt ja surullinen että itkettää vaan..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hyväksy ettei miestä vaan enää kiinnosta?

Vierailija
2/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..eikä itse asiassa kiinnostanut koskaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella ikävää tulla torjutuksi :(

Vierailija
4/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös ilmoitti syyksi olosuhteet. Olosuhteet voi aina järjestää, jos on oikeasti rakkautta. Ihan tekosyy valitettavasti.

Vierailija
5/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti.

Vierailija
6/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sydän paranee, uusi mies kiikarin vaan.

Vierailija
7/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä on, etä aina ei olosuhteet tms. ole sen suhteen puolella, ja sitten toinen jatkaa elämäänsä eteenpäin. Älä jää tuohon mieheen roikkumaan, AP, varsinkaan kun teillä ei edes ehtinyt olla sitä parisuhdetta, eli elättelet vain turhia päiväunia. Jossittelun sijaan pää pystyy ja kohtii uusia seikkailuja, löydät kyllä vielä miehen jonka kanssa ne kemiat kohtaavta kunnolla eikä ole tuollaista vaikeaa säätöä.

Vierailija
8/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa taas yhdeltä sitoutumiskammoiselta shoppaajasuomalaiselta. Kuka noita miehiä kasvattaa tuollaisiksi kusipää-ääliöiksi...

Vierailija
9/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osaa päättää ei tiedä. On se vaikeaa!

Vierailija
10/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella ikävää tulla torjutuksi :(

Kun toinen vielä antaa ymmärtää, että tunne on molemminpuolinen. Kunnes alkaa ottaa etäisyyttä. Julmaa leikkiä toisen tunteilla.

Ap, olisit ollut liian hyvä tuolle ihmiselle.

Tsemppiä :)

Vierailija
11/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, harmittaa kun olin niin tyhmä että kuvittelin jo vaikka mitä. Uskoin ne kaikki hemmetin katseet ja hipaisut ja olin ihan pää pilvissä. Sitten yhdessä yössä tuo muutos, suunnilleen.. järki sanoo että eteenpäin vaan, mutta sydän ei tottele :( ap

Vierailija
12/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, harmittaa kun olin niin tyhmä että kuvittelin jo vaikka mitä. Uskoin ne kaikki hemmetin katseet ja hipaisut ja olin ihan pää pilvissä. Sitten yhdessä yössä tuo muutos, suunnilleen.. järki sanoo että eteenpäin vaan, mutta sydän ei tottele :( ap

Vierailija
14/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös ilmoitti syyksi olosuhteet. Olosuhteet voi aina järjestää, jos on oikeasti rakkautta. Ihan tekosyy valitettavasti.

Just näin. "Olosuhteet" on aina tekosyy!

Vierailija
16/20 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luultuja aloitteita vai oikeita?

Odottelet sitten lahnana, että mies tulee noukkimaan?

Jotkut joskus luulevat itseään rohkeiksi, mutta sitten skagataan paikalta kun mies tulee muuten vaan. Onkos tullut auottua ns. Päätä?

Vierailija
17/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sano suoraan, ettei vaan kiinnosta tarpeeksi. Se että syyttää olosuhteita tai jotain muuta epämääräistä on merkki siitä ettei halua loukata toista.

Vierailija
18/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. "Olosuhteet" on aina tekosyy!

Mitä jos mies on varattu, perheellinen..Onko olosuhteet silloinkin tekosyy?

Vierailija
19/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhteet ei tod. ole aina tekosyy. Joskus sitä joutuu kylmettämään sydämensä vaikka kuinka välittäisi. Tuntuu pahalta toisen puolesta, oma sydän riekaleina.

Vierailija
20/20 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olosuhteet" voi olla ihan niinkin että kiinnostus pääsi loppumaan. Älkää nyt naiiveja olko...