Leikkasin pitkästä liru tukastani 20cm pois, olen kuin uusi ihminen :D
En ollut käynyt kampaajalla 5 vuoteen ja huomaamattani ohut tukkani oli kasvanut yli puoleen selkään asti. Tänään kyllästyin lopullisesti lättätukkaani ja leikkasin 20cm pois. Ai että nyt on kaunis ja paljon paksumman näköinen tukka :)
Pienestä sitä voi onnelliseksi tulla :)
Kommentit (8)
Onnea :) Mulla on pitkä tukka, vyötärölle, ja heräsin äsken päiväunilta painajaiseen, jossa leikkasin lettini noin vain poikki, naps vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Onnea :) Mulla on pitkä tukka, vyötärölle, ja heräsin äsken päiväunilta painajaiseen, jossa leikkasin lettini noin vain poikki, naps vaan :D
Olen nähnyt joskus vastaavia! Tai että värjään tukkani kamalan väriseksi tai muuta vastaavaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Kiitos :) mulla oli pitkä mutta ällöttävän ohut tukka, lyhyempi malli piristi kummasti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos :) mulla oli pitkä mutta ällöttävän ohut tukka, lyhyempi malli piristi kummasti :)
Se on elämän pieniä iloja, tukkatyytyväisyys :) -2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt joskus vastaavia! Tai että värjään tukkani kamalan väriseksi tai muuta vastaavaa. :D
Just! Ihan naurettavaa, aikuinen ihminen herää sydän tykyttäen ja ekana on pakko varmistaa, onko tukka tallella ja minkä värinen se on :D -2
Se on aina yhtä hauska tunne, kun leikkaa pitkän tukan lyhyemmäksi ja koko pää tuntuu paljon kevyemmältä :D Hiuksia pestessä tukka vain loppuu yhtäkkiä "kesken" ja latvat on ihanan paksun ja huolitellun tuntuisia verrattuna entiseen epämääräiseen luiruun. Koko olo on kaikin puolin freesimpi!
Jee, nauti uudesta kampauksestasi! Itsekin leikkasin lapaan yltävät hiukseni keväällä polkkamittaan ja pari viikkoa sitten kävin lyhentämässä kesäkasvuston pois. Kampaus on loppujen lopuksi tosiaan ihan pikku juttu, mutta siitä voi silti tulla niin kivat fiilikset :D
Vierailija kirjoitti:
Kauhea, mulla on ollut joskus samanlaisia painajaisia :D tosin lettini yltää vain kyynärpäähän.
Ja viikon päästä itkettää. Nämä akkojen itselleen vakuuttelut on niin nähty.