Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satu Tuomiston "kauneus"?

Vierailija
23.08.2016 |

Siis oonko mä ainoa kenen mielestä Satu Tuomisto ei ole mikään kedon kaunein kukkanen? En ymmärrä, miten hän on voinut ikinä pärjätä Miss Suomi-kisoissa. Ainoa missi, kenen kruunauksesta olen ollut todella hämmentynyt. En laske tähän mitään monien vuosikymmenien takaisia missejä, puhun lähinnä niistä, keitä itse olen mediasta seurannut, eli suunnilleen 90-luvulta eteenpäin.

Joo, antaa kaikkien kukkien kukkia, ja en itsekään ole täydellinen. Olen vaan kummastunut, koska niin paljon on hehkutettu aina Tuomiston kauneutta ja upeutta. Mielestäni rumin missi ikinä.

Kertokaa te muut, mikä on se juttu hänessä, mitä minä vaan en näe?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole ymmärtänyt, miksi pitää keskustella toisen ihmisen ulkonäöstä nettipalstalla. Harva meistä on mikään Lopez ja vaikka ei olekaan niin "täydellinen" se ei tarkoita etteikö olisi kaunis tai viehättävä. Ja joo, jos ei kestä arvostelua niin ei pitäisi olla julkisuudessa. Mutta kyllä ne bloggaajatkin ja missitkin on ihan tavallisia ihmisiä joilla on tunteet. En vaan pysty ymmärtämään miksi, voi miksi pitää muiden ulkonäköä ruotia netissä. Ketä se ihan oikeasti loppujen lopuksi hyödyttää? Tuomisto on minun

mielestäni kaunis nainen, ihan kuin muutkin missit mitä meillä on ollut. Ja sitten mietitään miksi nuorilla on niin järkyttävät ulkonäköpaineet ja otetaan botoksia ja silikoonia, kun muut naiset (!!) arvostelee nettipalstalla jopa missin ulkonäköä.

N18

Siksi, koska he ovat julkisuuden henkilöitä, tässä tapauksessa ULKONÄKÖNSÄ takia. Missit kilpailevat keskenään _ulkonäkönsä_ perusteella, _kansalaiset_ valitsevat missin hänen _ulkonäkönsä_ perusteella. En tiedä voinko tarpeeksi selkeästi alleviivata pointtiani. :D Minä en tule keskustelupalstalle arvostelemaan presidenttimme Sauli Niinistön ulkonäköä. Miksi tulisin, koska hänen ulkonäöllään ei ole mitään tekemistä hänen työnsä kanssa. En myöskään tule aloittamaan keskustelua naapurin Liisan ulkonäöstä, sillä siinä ei olisi mitään pointtia. Sillä ei ole mitään merkitystä, miltä Liisa näyttää.  

Kansalaiset ovat äänestäneet Satu Tuomiston missiksi, kansalaiset ovat äänestäneet Satu Tuomistoa kauneimmaksi ties missä äänestyksissä. Pääosassa on hänen ulkonäkönsä, ja siitä tässä keskustellaan. Ap

Mitä luulet miltä näistä naisista tuntuisi jos lukisivat tätä ketjua? Joo, anna mennä ja ruodi muiden ulkonäköä netissä. Mutta tee se sitten OMALLA NIMELLÄSI JA NAAMALLASI. Tämä olisi vain reilua sillä anonyymisti on helppo kutsua toista "rumimmaksi missiksi". Onhan näidenkin naisten nimet ja kuvat muiden ihasteltavina.

Ja mitä sisältöä muiden ulkönäön arvosteleminen tuo sitten sun elämääsi? Aikuiset ihmiset, helvetin säälittävää.

N18

Jos missi ei kestä arvostelua ja vapaita mielipiteitä, jotka voivat olla ikäviäkin, on syytä miettiä kannattaako edes osallistua ulkonäkökeskeiseen kilpailuun... Narsistista ajatella, että kaikki ihmiset pitää häkellyttävän kauniina poikkeuksetta. Paksu nahkanen pitää olla jos alalle aikoo ja pitää sietää negatiivistakin arvostelua.

Vierailija
42/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi ja rumempi, sitä enemmän arvostelee. Ei ihme, että miehet tykkää meistä 18-26-vuotiaista naisista. ;) hahha

T. Nainen 20v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole ymmärtänyt, miksi pitää keskustella toisen ihmisen ulkonäöstä nettipalstalla. Harva meistä on mikään Lopez ja vaikka ei olekaan niin "täydellinen" se ei tarkoita etteikö olisi kaunis tai viehättävä. Ja joo, jos ei kestä arvostelua niin ei pitäisi olla julkisuudessa. Mutta kyllä ne bloggaajatkin ja missitkin on ihan tavallisia ihmisiä joilla on tunteet. En vaan pysty ymmärtämään miksi, voi miksi pitää muiden ulkonäköä ruotia netissä. Ketä se ihan oikeasti loppujen lopuksi hyödyttää? Tuomisto on minun

mielestäni kaunis nainen, ihan kuin muutkin missit mitä meillä on ollut. Ja sitten mietitään miksi nuorilla on niin järkyttävät ulkonäköpaineet ja otetaan botoksia ja silikoonia, kun muut naiset (!!) arvostelee nettipalstalla jopa missin ulkonäköä.

N18

Siksi, koska he ovat julkisuuden henkilöitä, tässä tapauksessa ULKONÄKÖNSÄ takia. Missit kilpailevat keskenään _ulkonäkönsä_ perusteella, _kansalaiset_ valitsevat missin hänen _ulkonäkönsä_ perusteella. En tiedä voinko tarpeeksi selkeästi alleviivata pointtiani. :D Minä en tule keskustelupalstalle arvostelemaan presidenttimme Sauli Niinistön ulkonäköä. Miksi tulisin, koska hänen ulkonäöllään ei ole mitään tekemistä hänen työnsä kanssa. En myöskään tule aloittamaan keskustelua naapurin Liisan ulkonäöstä, sillä siinä ei olisi mitään pointtia. Sillä ei ole mitään merkitystä, miltä Liisa näyttää.  

Kansalaiset ovat äänestäneet Satu Tuomiston missiksi, kansalaiset ovat äänestäneet Satu Tuomistoa kauneimmaksi ties missä äänestyksissä. Pääosassa on hänen ulkonäkönsä, ja siitä tässä keskustellaan. Ap

Mitä luulet miltä näistä naisista tuntuisi jos lukisivat tätä ketjua? Joo, anna mennä ja ruodi muiden ulkonäköä netissä. Mutta tee se sitten OMALLA NIMELLÄSI JA NAAMALLASI. Tämä olisi vain reilua sillä anonyymisti on helppo kutsua toista "rumimmaksi missiksi". Onhan näidenkin naisten nimet ja kuvat muiden ihasteltavina.

Ja mitä sisältöä muiden ulkönäön arvosteleminen tuo sitten sun elämääsi? Aikuiset ihmiset, helvetin säälittävää.

N18

Eikö sulla ole parempaa tekemistä kuin piipittää keskustelussa, jonka aihe ei selvästikään miellytä sua? Mee vaikka kävelylle :)

Satu Tuomisto on nätti naapurintyttö, ei kaunotar sanan varsinaisessa merkityksessä. Saattoi olla parhaimman näköinen sen vuoden ehdokkaista. Kaikkein kauneimmat naisethan eivät missikisoihin edes pyri.

Vierailija
44/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhempi ja rumempi, sitä enemmän arvostelee. Ei ihme, että miehet tykkää meistä 18-26-vuotiaista naisista. ;) hahha

T. Nainen 20v

Enpä tiedä, sillä itse menen tuohon sinun ikähaarukkaasi ;) hehheh.

Mutta mielestäni jokaisellä ihmisellä iästä ja ulkonäöstä riippumatta on oikeus omaan mielipiteeseen ja omaan kauneuskäsitykseen, vai mitä mieltä sinä olet?

Ap

Vierailija
45/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon nähnyt Satu Tuomisto livenä enkä sellaista wow-fiilistä kokenut. Toisinkuin Suvi Miinalan (nykyään Tiilikainen) nähdessäni, siinä vasta on kaunotar.

Vierailija
46/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 20v

Mutta mielestäni jokaisellä ihmisellä iästä ja ulkonäöstä riippumatta on oikeus omaan mielipiteeseen ja omaan kauneuskäsitykseen, vai mitä mieltä sinä olet?

Ap

No, ethän sä tietenkään tiedä ja tiedän kyllä miks :) ja toki jokasella on oikeus mielipiteeseensä, kertoo vaan ihmisestä - ulkoisesta ja sisäisestä kauneudesta, jos tolla tavoin arvostelee ihmisiä kasvottomana. En oo kauniin ihmisen koskaan nähny tai kuullu arvostelevan muiden ulkonäköö, päinvastoin vaan niiden rumien. Mut kaikkee hyvää sulle, ehkä sit puhkeet kukkaan vähän myöhemmin ;)

Vierailija
47/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 20v

Ap

No, ethän sä tietenkään tiedä ja tiedän kyllä miks :) ja toki jokasella on oikeus mielipiteeseensä, kertoo vaan ihmisestä - ulkoisesta ja sisäisestä kauneudesta, jos tolla tavoin arvostelee ihmisiä kasvottomana. En oo kauniin ihmisen koskaan nähny tai kuullu arvostelevan muiden ulkonäköö, päinvastoin vaan niiden rumien. Mut kaikkee hyvää sulle, ehkä sit puhkeet kukkaan vähän myöhemmin ;)

Miksi ulkonäöllään kilpailevan ihmisen ulkonäköä ei saa arvostella? :) Ap

Vierailija
48/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n ja monen kommentoijan mies kehunut joskus Satua kun noin koville ottaa?

Vierailija
49/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:n ja monen kommentoijan mies kehunut joskus Satua kun noin koville ottaa?

Ei välttämättä, mutta ovat itse niin rumia että on pakko arvostella kaikennäköisiä laidasta laitaan. Sääliksi käy.

Vierailija
50/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ottaa koville? Kenellä? Jos ei pidä jonkun ihmisen ulkonäöstä, tarkoittaako se että "ottaa koville"? Ja ei, mieheni ei pidä Satu Tuomiston ulkonäöstä myöskään, muistuttaa hänen silmissään Pirkko Mannolaa.. :) Ap

Vierailija
51/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että täällä kävi joku missi kiukuttelemassa... :)

Vierailija
52/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse parikymppisenä arvostelin kauniita naisia koska olin niin epävarma itsestäni. Enää ei tulisi mieleenkään arvostella, mutta itseluottamukseni onkin kunnossa. Sanokaa mitä sanotte mutta nämä menee käsikädessä. Tsemppiä!

Vierailija
53/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei helvetti en ymmärrä teitä mammoja... Miten te vedätte herneen nenään jos teidän ihanaa satua "arvostellaan"?? Ja sit vedetään kateuskortit esiin :D Suututteko yhtä pahasti siitä, jos joku tykkää enemmän mustikkapiirakasta, kun teidän oma suosikkinne on ehdottomasti omenapiirakka??

Vierailija
54/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse parikymppisenä arvostelin kauniita naisia koska olin niin epävarma itsestäni. Enää ei tulisi mieleenkään arvostella, mutta itseluottamukseni onkin kunnossa. Sanokaa mitä sanotte mutta nämä menee käsikädessä. Tsemppiä!

Ymmärtäisin pointin, jos kyseessä oli tavallisen tallaajan arvosteleminen. :) Ap

Vierailija
55/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ottaa koville? Kenellä? Jos ei pidä jonkun ihmisen ulkonäöstä, tarkoittaako se että "ottaa koville"? Ja ei, mieheni ei pidä Satu Tuomiston ulkonäöstä myöskään, muistuttaa hänen silmissään Pirkko Mannolaa.. :) Ap

Niin me ollaan erilaisia. :D Kun mun mielestä taas Mannola on kaunis, ollut niin nuorena kuin nytkin.

Vierailija
56/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas pehmoista puhetta. Ihan varmasti arvostelet ulkoisia asioita ihan kuten kaikki muutkin. Ei se ole mikään huonon itseluottamuksen oire jos esittää mielipiteensä. Varsinkin kun on kyseessä kilpailu mikä perustuu ulkonäön arvosteluun. :)

Vierailija
57/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira Salon sammakkokommentit miss Suomena: "En aio IKINÄ hankkia lapsia!"

Ööh mitäs sillä nyt on. Silloin koirat oli niiiin tärkeitä.

Vierailija
58/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että täällä kävi joku missi kiukuttelemassa... :)

Takuulla! Miss Punkaharjuskaban "lehdistön ihannetyttö"

Vierailija
59/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Mira Salo oli vielä tavallisemman näköinen. Ei siis ruma, mutta ei mitenkään erottuvakaan. 

Vitsailet vai? Mira on yksi kauneimmista misseistä ikinä, todella kaunispiirteinen ihminen. En tiedä miten yli-kriittisellä silmällä pitää ihmisiä katsoa jos näkee Miran kaltaisen naisen keskivertona. Hän on todella kaukana tavallisesta.

Vierailija
60/70 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi Hörökorva Wilman oli kanssa jotain ihan käsittämätöntä

Se oli myös iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme