Treenaaminen seksiä varten - treffit parin kuukauden päästä!
Olen ihastunut erääseen mieheen ja tapaamme näillä näkymin noin parin kuukauden päästä. Juttumme ovat olleet sen suuntaisia, että suuntaamme todennäköisesti aika äkkiä vällyjen väliin, kun viimein tapaamme.
Mietin tässä, että miten voisin treenata seksiä varten, jotta se tuntuisi sitten miehestä mahdollisimman hyvältä? Olen harjoittanut lantionpohjan lihaksia sekä kuntoillut muutenkin toki, mutta pitäisikö hommata ns. geishakuulat tms.? Varmaan juoksukin olisi hyvä asia aerobisen kunnon kannalta. Olen siis hoikka ja ihan ok kunnossa muuten, mutta en ole harrastanut seksiä noin kahteen vuoteen, enkä siis halua vaikuttaa liian huonokuntoiselta, veltolta tai lahnalta. Olen myös fiksannut muuten ulkoista olemustani ja aion käydä kampaajalla ja kosmetologilla ennen tapaamistamme.
Toki aion myös sivistää itseäni ja lukea lehtiä erityisen tarkkaan ja ehkä lukea jonkun romaaninkin sekä tietokirjallisuutta, niin on sitten jutunjuurta extrahyvin, kun tapaamme. Olen siis ihan lääpälläni mieheen, joten haluan skarpata sen vuoksi näin. :) Mutta olisiko jotain juttuja, joita mun pitäisi huomioida ja erityisesti seksiäkin ajatellen? (Se mua tässä jännittää erityisesti).
Kommentit (35)
Aika olennainen juttu on se, että jos ette ole vielä toisianne livenä tavanneet, niin on hyvinkin mahdollista että et edes halua seksiä hänen kanssaan. Edes Skype ei kerro mitään kemioista, puhumattakaan pelkistä viesteistä ja puheluista.
Vierailija kirjoitti:
Aika olennainen juttu on se, että jos ette ole vielä toisianne livenä tavanneet, niin on hyvinkin mahdollista että et edes halua seksiä hänen kanssaan. Edes Skype ei kerro mitään kemioista, puhumattakaan pelkistä viesteistä ja puheluista.
Olen tavannut livenä aiemmin, kun tunsimme muissa merkeissä. Mutta siitä on siis todella pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Opettele ottamaan kakomatta nieluun asti. Makkarahyllystä löydät harjoitteluvälineen. Nieleminen on myös hyvä taito.
Tässä on hyvä pointti, sillä en ole niissä parissa suhteessani tähän mennessä koskaan tykännyt suuseksistä ja olen todennäköisesti todella kehno siinä. Tosin edelliset mieheni/poikaystäväni eivät onneksi tykänneet erityisesti suuseksistä muutenkaan. Kieltämättä kakomis- ja oksennusrefleksi tulee helposti, jos jotain työnnän liian syvälle suuhuni. T. Ap
Täytyy sanoa, että kuulostaa kyllä liioittelulta. Vai meinaatko ylläpitää parisuhdekuntoa ihan suhteen loppuun asti...
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että kuulostaa kyllä liioittelulta. Vai meinaatko ylläpitää parisuhdekuntoa ihan suhteen loppuun asti...
Toki meinaan. Mua jännittää juuri se, kun pelkään lantionpohjan lihasteni olevan liian heikot seksiä ajatellen. Pelkään, että tunnun liian löysältä. Exäni haukkui joskus löysäksi juuri loukatakseen minua ja siitä on jäänyt melkein neuroottinen pelko. En nimittäin haluaisi olla pettymys uudelle miehelle.
Treenaa vaan ja valmistaudu. Äläkä pety jos mies tulee reilu puolituntia myöhemmin. Kun töissä oli pakko. Ja sitten mentiin hänen kämpilleen jossa mies kävi suihkussa. Sen jälkeen lähdettiin kattomaan yhtä peliä kun mies oli jo sopinut. Illalla syötiin tyyliin mitä kaapista löytyy ja yö vietettiin ihan normi seksillä. Juu. Edelleen ollaan yhessä nyt muista että älä odota liikoja.
Ei edes provo voi olla noin ääliömäinen!
Hanki hyvän kokoinen dildo. Jos pystyt "naimaan" sauvaa, pystyt naimaan kaluakin. Kaupan päälle saat orgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei ole provo kyseessä. Haluan tuottaa rakastamalleni miehelle mahdollisimman hyvän nautinnon. T. Ap
Seksin loppuvaihees sanot, tuu mun suuhun. Toimii kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele ottamaan kakomatta nieluun asti. Makkarahyllystä löydät harjoitteluvälineen. Nieleminen on myös hyvä taito.
Tässä on hyvä pointti, sillä en ole niissä parissa suhteessani tähän mennessä koskaan tykännyt suuseksistä ja olen todennäköisesti todella kehno siinä. Tosin edelliset mieheni/poikaystäväni eivät onneksi tykänneet erityisesti suuseksistä muutenkaan. Kieltämättä kakomis- ja oksennusrefleksi tulee helposti, jos jotain työnnän liian syvälle suuhuni. T. Ap
Tarvitset sparraajaa?
Tämä on taitolaji jossa ei kyllä kuivaharjoittelulla pääse pitkälle, voi olla jopa haitallista. Imu ei saa olla liian voimakasta, eikä hampaita saa käyttää. Mikään kaupasta ostettava ei voi sinulle näistä antaa palautetta.
Mites sitten se lämmin ja tahmea ruiskahdus suoraan kurkkuun? Sitä saat harjoitella monta kertaa ettet enää niistä spermaa nenästäsi suuseksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hanki hyvän kokoinen dildo. Jos pystyt "naimaan" sauvaa, pystyt naimaan kaluakin. Kaupan päälle saat orgasmeja.
Onko iso dildo parempi kuin pieni tässä tapauksessa? Voiko se "venyttää" paikkoja liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset sparraajaa?
Tämä on taitolaji jossa ei kyllä kuivaharjoittelulla pääse pitkälle, voi olla jopa haitallista. Imu ei saa olla liian voimakasta, eikä hampaita saa käyttää. Mikään kaupasta ostettava ei voi sinulle näistä antaa palautetta.
Mites sitten se lämmin ja tahmea ruiskahdus suoraan kurkkuun? Sitä saat harjoitella monta kertaa ettet enää niistä spermaa nenästäsi suuseksin jälkeen.
..voisit yllättää ja haluta roiskauksen kumpaankin sieraimeen!
Hankit hetimiten jonkun treenikumppanin ja harjoittelet vähintään 5 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Hankit hetimiten jonkun treenikumppanin ja harjoittelet vähintään 5 kertaa viikossa.
Hehe. :) Oikeasti käyn jo niin kuumana siihen mieheen, etten voisi ajatellakaan ketään muuta, edes leikilläni. T. Ap
Ymmärrän kyllä, että haluat valmistautua mahdollisimman hyvin jännittävään tapaamiseen. Minua vaan kirjanörttinä huvittaa tuo ajatuksesi, että yrität äkkiä sivistää itseäsi MIESTÄ VARTEN lukemalla peräti jonkun romaanin ja tietokirjallisuutta. No oli syy mikä tahansa, lukeminen kannattaa aina... :)
Suosittelisin sinulle kuitenkin sellaista asennetta, että liikut ja teet asioita sen takia, että sinusta itsestäsi tuntuu hyvältä omassa kehossasi ja luet sellaisista asioista ja sellaisia kirjoja, joista olet ihan aidosti itse kiinnostunut, etkä mieti koko ajan sitä, miten tämä menee yhteen sen kanssa, mitä mies haluaa sinun olevan. Tai olet lukematta ja teet jotain muuta omasta mielestäsi kiinnostavaa, josta voi sitten kertoa miehelle. Aitous, omat innostuksen aiheet ja hyvä olo välittyvät sinusta varmasti. Silloin tuleva suhdekin on paremmalla perustalla, kun et yritä elää elämääsi niin, että varmistelet koko ajan, että olet juuri sellainen kuin mies haluaa sinun olevan. Kliseistä, mutta kun olet itse tyytyväinen itseesi ja kelpaat itsellesi, aika suurella todennäköisyydellä kelpaat sille toisellekin. Tsemppiä treffeihin!
Ap kuulostaa hirveän nuorelta ja epävarmalta ihmiseltä :/
Mitä enenmmän Ap suunnittelee, harjoittelee, puunaa itseään ja yrittää ennakoida millaist seksi miehen kanssa sitten oikeasti tulee menemään ja mitä temppuja pitäisi suorittaa, sitä todennäköisemmin koko juttu menee sitten päin mäntyä. Harvoin ensimmäinen seksikerta sellaisen ihmisen kanssa sujuu kuin strömsöössä, jota kohtaan on jo voimakkaita tunteita. Tunnelman saa muutenkin tehokkaasti pilalle, jos alkaa esittää jotain ennalta opeteltua epäaitoa roolia ja vedättämään tilannetta läpi jonkin ennalta suunnitellun käsikirjoituksen perusteella.
Parhaiten pärjäät, Ap, kun annat asioiden mennä ihan vain omalla painollaan ja olet oma itsesi.