Olen hoikka, mutta naama on läski
Bmi 18, mutta kamala, läski, pyöreä naama. Miten ihmeessä siitä pääsisi eroon? Pitääkö vaan laihduttaa niin rasva lähtee naamastakin?
Kommentit (4)
Mulla aina ollut sama. Eikä ole edes keski-iässä läski lähtenyt naamasta, vaan se on vaan alkanut roikkumaan. Kun useinhan väitetään että iän myötä lapsenpyöreys lähtee ja tulee paremman näköiseksi. Paskanmarjat, bulldogin näköiseksi tässä vaan on muuttunut!
Mulla on myös painooni nähden järkyttävän iso rasvaprosentti, aina ollut, vaikka treenaisi. Se kai tuon selittää tuon naamalaardin. Pituus 165 cm, painoa 51 kg, rasvaprosentti 35% :(
Sama, olen 168 cm ja painan 49 kg, mutta minulta löytyy kunnon kaksoisleuka! Minua on kiusattu pullanaamastani ja olisi todella kiva tietää, onko siitä mahdollista päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: hoikkana pullaposkena sua luullaan usein myös teini-ikäiseksi?
En todellakaan sano tätä millään pahalla, mutta on itselle niin tuttua, niin tuttua...
Tosin mitä enemmän vuosia kalenteriin kertyy, sitä mukavampaa se on alkanut olla :)
Juuri näin. Olen 25 ja menisin ihan yläastelaisesta. Niin raivostuttavaa.
Anna kun arvaan: hoikkana pullaposkena sua luullaan usein myös teini-ikäiseksi?
En todellakaan sano tätä millään pahalla, mutta on itselle niin tuttua, niin tuttua...
Tosin mitä enemmän vuosia kalenteriin kertyy, sitä mukavampaa se on alkanut olla :)