Rikkaan miehen löytäminen ja siitä hyötyminen
Olen aina ihmetellyt, että miten käytännössä pitäisi toimia. Jos siis löytää oikeasti rikkaan miehen.
Missä vaiheessa ja miten voi alkaa hyötymään? Pyytää lahjaksi LV-laukkua tai kun suunnitellaan yhteistä matkaa niin sanotaanko vaan sille miehelle, että oispa ihanaa mutta mulla ei oo rahaa vai sitten siellä matkalla vaan istutaan kuin tatti ravintolassa eikä koskaan kaiveta omaa lompakoa esiin. Miten te siis sen teette, joilla on esim. sairaanhoitajan palkka??Vai onko se jotenkin itsestään selvää ja tulee sen miehen taholta.
Kommentit (11)
Jos nainen on aivan ihana, hänelle haluaa tarjota kaikenlaista automaattisesti. Jos taas on vain mukiinmenevä, nainen joutunee ihan itse pyytelemään lahjoja, palveluksia ja laskujensa maksua.
Miksi et itse opiskellut vaikka lääkäriksi?
Mies rupesi vain itse tarjoamaan asioita, esim. matkoja, koruja, autoja, laukkuja yms.
Ekan viiden vuoden aikana en uskaltanut pyytää mitään ihmeen kalliita juttuja, mutta nyt pyydän aina kun huvittaa. Tällä hetkellä mielessä pyörii yks Range Rover ja haluaisin lähteä ystävieni kanssa seuraavana kesänä Nykiin shoppailureissulle :) Tiedän jo nyt, että saan rahat näihin ;)
Ei tarvitse toimia mitenkään. Kaikki tulee sulle kuin manulle illallinen, pyytämättä.
Kysy Kaksplussan Mitäs nyt- palstalta, nikiltä Milanna85. Hän tietää miten homma hoidetaan kotiin.
En tee mitään erityistä. Mies maksaa matkat yms. Yhdessä ollaan oltu jo ennen kuin hänestä tuli varakas. Silloinkin halusi tarjota, kai se on luonne kysymys.
No niinhän se on mennyt, että jos mies on halunnut johonkin matkalle vaikka, on täytynyt sanoa että mun täytyy jättää väliin koska mulla ei ole rahaa. Ja sitten mies on maksanut, koska on halunnut matkalle nimenomaan yhdessä. Mulle olisi ollut täysin ok sekin, että mies olisi mennyt matkalle yksin, enkä oleta hänen maksavan mitään mulle. Kiva, jos haluaa maksaa, mutta pakko ei ole enkä ole miestä sen takia ottanut että hänellä nyt on osakeomistuksia ja it-alan yritys ja siis rahaa ihan kivasti.
Herrasmies maksaa aina oman daaminsa kulut ;)
Kyllä meilläkin mies maksoi aikalailla seurustelun alusta saakka enemmän.
Toki tiesi, että minulla selkeästi pienemmät tulot.
Aluksi asia hiukan häiritsi, mutta ajattelin sitten, että jos mies tottunut esim. Matkustelemaan ja hotellit aina tosi hyviä ja samoin tykkää käydä laadukkaissa ravintoloissa, niin minun rahoillani näin ei voida tehdä. Eli mies halusi minut mukaan ja asia Ok.
Maksoin sitten toki jo ihan periaatteenkin vuoksi joskus esim. Kahvilassa käynnit.
Koskaan en kyllä ole pyytänyt miestä maksamaan! Lahjoista joskus kysyy silloin kyllä kerron,mikä miellyttäisi ja matkoilta mies on tuonnut jotain luxus-merkkejä.
Nyt siis ollaan jo monta vuotta oltu naimisissa ja lapsiakin on!
Olisit opiskellut muuksi kuin sairaanhoitajaksi.