Kaljuuntuminen...
Onko kaljuuntumisen tavalla merkitystä naiselle? Onko mies yhtä viehättävä tai epäviehättävä riippumatta siitä, miten kaljuuntuminen tapahtuu?
Ohimoiden karkaaminen ja pälven harventuminen yleisimmät kaljuuntumisen muodot, onko jompi kumpi pahempi? Pitäisikö heti ajaa koko kalju kun kaljuuntuminen alkaa? Missä menee raja?
Olisi mahtavaa, jos voisitte linkata vaikka kuvia mielipiteidenne tueksi.
Kommentit (24)
Minusta ohimoiden karkaaminen on vielä ok näköistä, nuoremman Bruce Willisin tyyliin. Sitten kun koko päälaki paistaa hiusten läpi on aika ajaa kalju.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti tukka pois kokonaan jos rupee letti lähtemään. Pälvi on kyllä totaalinen turn off. Moni ukko kuvittelee että kun kasvattaa pitkän tukan niin pälvi ei enää haittaa. HAITTAA!
Paljon näkee kieltämättä ponnarimiehiä ohuella lirutukalla, joka juuri ja juuri vielä ylettää peittämään pälveä.
Ohimot eivät niin paha, mutta jos lähtee koko otsa samaan aikaan pakenemaan niin silloin parempi vetää välittömästi kalju.
Tosin lähes kaljuilla (otsan suunnasta) sellainen pieni hiusmäärä takana seutuvilla ihan jees (kts kuva)
https://theunrecordedman.wordpress.com/2015/11/11/stefan-molyneux-on-wh…
Näin miehenä voin sanoa ettei kukaan halua kaljuuntua, mutta kunnes siihen keksitään halpa geenipohjainen lääke niin se on monella edessä. Aika harvalle miehelle sopii ajeltu kalju. Mun mielestä siisti lyhyt leikkaus on ok. Ne vähätkin hiukset suojaavat päätä eikä tarvitse olla aina höyläämässä ja laittamassa aurinkorasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa ettei kukaan halua kaljuuntua, mutta kunnes siihen keksitään halpa geenipohjainen lääke niin se on monella edessä. Aika harvalle miehelle sopii ajeltu kalju. Mun mielestä siisti lyhyt leikkaus on ok. Ne vähätkin hiukset suojaavat päätä eikä tarvitse olla aina höyläämässä ja laittamassa aurinkorasvaa.
Nykyään ei tarvitse neää kaljuuntua, jos ei halua. Itse meinasin kaljuuntua n. 15 vuotta sitten, mutta aloitin lääkityksen. Ei ole vaivannut sen koomin. Lääke vielä tosi halpa, joten suosittelen kaikille ongelmasta kärsiville.
Naiset taas joukolla kertomassa, kuinka kaljuuntuvan miehen pitää ehdottomasti ajaa kaikki hiukset pois. Ja samaan aikaan toisaalla hehkutetaan sitä kuinka jokainen nainen on kaunis biksuissa ja on kaikkien naisten oikeus pukeutua, meikata ja leikata hiuksensa kuten haluavat. Mutta ei kaljuuntuvan miehen. Hänen on tehtävä kuten naiset sanovat tai muuten joutuu naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei tarvitse neää kaljuuntua, jos ei halua. Itse meinasin kaljuuntua n. 15 vuotta sitten, mutta aloitin lääkityksen. Ei ole vaivannut sen koomin. Lääke vielä tosi halpa, joten suosittelen kaikille ongelmasta kärsiville.
Kerrotko vielä lääkkeen nimen niin voimme arvioida kertomaasi hieman paremmin? Lääkkeitä kyllä on, mutta ne eivät ole halpoja (suhteellista tietysti), eivät tehoa kaikille ja lääkettä joutuu syömään loppuelämän. Taidat olla joku lääketeollisuuden lobbari, sillä näitä samansuuntaista viestejä putkahtelee aihetta käsitteleviin viestiketjuihin.
Entä jos mies kaljuuntuu vain itseään varten?
Pälvikaljuhan on eri juttu, eikä tarkoita miestyyppistä päälaen kaljuuntumista?
Muuten, kai se täyskalju monille sopii paremmin kuin se "seppele". Mutta mikäs minä olen sanomaan, kun näin naisenakin tukka tippuu ja harvenee. Siitä toki on ilmeisesti monella sanansa sanottavana. Onko kaljuuntuva nainen yhtä viehättävä miehen mielestä?
Jos ne vähittäin lähtevät, niin eiköhän siihen totu vähän samalla tavalla kuin hitaaseen lihomiseen tai hiljalleen syveneviin ryppyihin. Ei kovin iso asia mielestäni, vain elämän realiteetteja. Tietysti, jos mies on alkujaan tukkajumala ja kaljuuntuu rajusti ja naisystävällä hiusfetissi, niin voi olla eri tilanne. Tai jos yrittää sen ikäluokan naista, joka on tottunut näkemään vertaisryhmän miehillä aina hiukset.
Peittely on kaikkein pahin. Ylikampaus, ponnari, tupee jne, kaikki hirveitä. Rehellisesti lyhyeksi leikkaaminen tai ajelu on paras. Rehellisys tavallaan, antaa paremman kuvan kuin peittely, joka ei hämää ketään ja antaa huonon vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti tukka pois kokonaan jos rupee letti lähtemään. Pälvi on kyllä totaalinen turn off. Moni ukko kuvittelee että kun kasvattaa pitkän tukan niin pälvi ei enää haittaa. HAITTAA!
Minä kaljuunnun hyvää vauhtia päälaelta ja takaraivolta. Aina parturissa käydessäni kysyn asiantuntijalta olisiko aika vetää siiliksi tai kokonaan kaljuksi. Jokainen heistä (nuoria tai keski-ikäisiä naisia) on tähän asti ollut sitä mieltä, että ei kannata ainakaan vielä ja sen sijan on leikannut lyhyen hiustyylin, joka kuitenkin jättää jonkin verran peittoa oheneville paikoille.
Vierailija kirjoitti:
Peittely on kaikkein pahin. Ylikampaus, ponnari, tupee jne, kaikki hirveitä. Rehellisesti lyhyeksi leikkaaminen tai ajelu on paras. Rehellisys tavallaan, antaa paremman kuvan kuin peittely, joka ei hämää ketään ja antaa huonon vaikutelman.
Onko "peittely" ok, jos sen tekee hyvin?
Peittely ja pitkä tukka kaljulla päälaella ovat kamalia. Muuten ei vaikuta miehen viehättävyyteen.
Olen ehkä vähemmistössä, mutta itse pidän kaljuista miehistä.
Isoisäni oli kalju ja suvussani on kaljuja miehiä. En osaa sanoa, periytänkö kaljuutta pojilleni.
En isoisääni tuntenut kovinkaan hyvin, hän kuoli lapsuudessani. Mutta jokin hänessä on vedonnut isoäitiini, kun hänen kanssaan halusi mennä naimisiin (isoisäni oli kalju jo parikymppisenä).
Joskus on tullut mieleeni, onko minulla geeneissä se, että kaljut miehet ovat mielestäni komeita. : )
(nro 17 kommentoi, koska tämän aamun hesarissa puhutaan hiusten siirrosta. Minusta kuulostaa ikävältä, jos joku menee tällaiseen operaatioon kaljuuden takia. Toki kukin saa tehdä kuten haluaa, mutta välitänpä tiedoksi, että osa naisista pitää, jos mies on kalju.)
Kalju mies on ok. Luulen, että vika on miehen käytöksessä, jos ei löydä naista. Kannattaa miettiä mitä naisille puhuu, koskee kaikkia miehiä.