Miten en osaa nauttia näistä lapsivapaista
Lapset, alakouluikäiset ovat joka toinen viikonloppu exällä ja minä koen itseni niin yksinäiseksi. Kavereilla on omat menonsa, en nyt pääse heidän mukaan. Olen mökillä yksin. Miestäkään en ole löytänyt.
Olisiko vinkkejä miten nauttia lapsivapaista?
Kommentit (31)
Kysy itseltäsi, miksi et ole mitään ilman lapsia. Miksi elät heidän kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisko mies
Millainen mies tarjolla?
Ap
Jaa, no minä olen aina yksin. Terv. N37, ei miestä eikä lapsia
Lapsivapaa on luonnoton tilanne. Siksi et nauti. Luonnollisessa tilanteessa vanhemmat ovat yhdessä ja hoitavat lapset yhdessä.
Ongelmasi ei ole lapsivapaa, vaan se, ettei sinulla ole omaa elämää. Hanki sellainen niin helpottaa.
Älä ota stressiä siitä "nauttimisesta". Vietä aikaa just niin kuin se menee. Ei aina tarvitse nauttia ja olla ihanaa. Iso osa elämästä on aika tavallista tallaamista. Lepää ja tee asioita, joista ihan itse pidät. Jos et vielä tiedä, mistä pidät, niin käytä aikasi hyödyksi ja ota selvää. Yksin olemisen harjoittelu on myös tärkeää.
Yksinäisyyttä ei huimaa niin kun lapset pyörii ympärillä, mutta nämä viikonloput on hankalia, vielä olen lomalla niin ei ole työtäkään jonne paneutua.
Ap N45
Vierailija kirjoitti:
Älä ota stressiä siitä "nauttimisesta". Vietä aikaa just niin kuin se menee. Ei aina tarvitse nauttia ja olla ihanaa. Iso osa elämästä on aika tavallista tallaamista. Lepää ja tee asioita, joista ihan itse pidät. Jos et vielä tiedä, mistä pidät, niin käytä aikasi hyödyksi ja ota selvää. Yksin olemisen harjoittelu on myös tärkeää.
Kiitos rohkaisevista sanoista.
Kävin saunassa, uimaan en uskaltanut yksin. Nyt kuuntelen jotain Iskelmäradion toivekonserttia.
Ap n45
Vierailija kirjoitti:
Lapsivapaa on luonnoton tilanne. Siksi et nauti. Luonnollisessa tilanteessa vanhemmat ovat yhdessä ja hoitavat lapset yhdessä.
Tämä, mä koen ihan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no minä olen aina yksin. Terv. N37, ei miestä eikä lapsia
Meillähän on yhteistä se että molemmat tarvitsee miehen. Oletko kokeillut treffisivuja?
Ap n45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin saunassa, uimaan en uskaltanut yksin. Nyt kuuntelen jotain Iskelmäradion toivekonserttia.Ap n45
Miksi et uskaltanut mennä uimaan?
Huom et tarvitse miestä vaan omaa kasvua. Ja miehen sitten joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, mä koen ihan samalla tavalla.
Minulle oli helpotus päästä eroon exstä oli alkoholisti, nyt pystyy pitämään lapsia tuon joka toinen viikonloppu. Perheitä on erilaisia.
Ap n45
Täällä myös yksi joka ei nauti lapsivapaista. Mulla vielä pieni lapsi alle kouluikäinen.
Yöt ja aamut pahimpia kun ei ole ketään kelle tekisi aamupalaa. Ja oon samaa mieltä että luonnotonta ettei vanhemmat hoida yhdessä. N 43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin saunassa, uimaan en uskaltanut yksin. Nyt kuuntelen jotain Iskelmäradion toivekonserttia.Ap n45
Miksi et uskaltanut mennä uimaan?
Vesi on kylmää ja portaat rikki, en viitsinyt mennä uimaan, kun en tiedä olisinko päässyt pois järvestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi joka ei nauti lapsivapaista. Mulla vielä pieni lapsi alle kouluikäinen.
Yöt ja aamut pahimpia kun ei ole ketään kelle tekisi aamupalaa. Ja oon samaa mieltä että luonnotonta ettei vanhemmat hoida yhdessä. N 43
Tsemppiä kohtalotoveri.
Ap
Mä voisin ottaa kitaran sun mökille ja lauleskella ja soittaa iltanuotiolla. Ja vieläpä hyvin.
T. Eronnut 42M PK-seutu
Onko ketään yh:ta linjoilla?
Ap