Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaljuuntuminen...

Vierailija
23.08.2016 |

Onko kaljuuntumisen tavalla merkitystä naiselle? Onko mies yhtä viehättävä tai epäviehättävä riippumatta siitä, miten kaljuuntuminen tapahtuu?

Ohimoiden karkaaminen ja pälven harventuminen yleisimmät kaljuuntumisen muodot, onko jompi kumpi pahempi? Pitäisikö heti ajaa koko kalju kun kaljuuntuminen alkaa? Missä menee raja?

Olisi mahtavaa, jos voisitte linkata vaikka kuvia mielipiteidenne tueksi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä itsestäsi on paras vaihtoehto?

Pidät sellaiset hiukset kuin itse haluat, mitä siihen on kenelläkään sanomista!

Vierailija
22/24 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljujen miesten ei pitäisi tehdä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleille miehille ei kalju sovi, näyttää syöpäpotilaalta,. Tummia miehiä se pukee mainiosti

Vierailija
24/24 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ei sovi kaikille ja kaljuna ikääntyessä alkaa näyttää naamasta tosi väsyneeltä. Jotenkin se korostuu varsinkin silloin kun on oikeasti väsynyt. Olen komeahko mies ja ei ole koskaan ollut naisista pula. Tosin aina on yksi riittänyt suhteessa eläessä. Ikää on tullut ja hiukset on harventunut varsinkin päälaelta. Olen pitänyt lyhyenä hiukset ja antanut lähteä, kaljuksi en ole vetänyt. Koskaan ei ole itseäni häirinnyt eikä ole näyttänyt haittaavan naisiakaan. Vientiä olisi ollut yhtäpaljon kuin aikaisemminkin. Kaikki riippuu siitä miten itsensä kantaa mutta kaljuksi ei ole pakko vetää jos itsestä se ei tunnu hyvältä. Jokainen rapistuu.... nekin jotka sanoo että tiukka turn Off kaljuuntuville. Tavalla tai toisella.