Minkä ikäisenä tajusitte että jäätte ikisinkuksi?
Mä tajusin jo tosi varhain että en tule ikinä saamaan tyttöystävää, ehkä noin 90% varmuudella jo 12 vuotiaana, sitten kun tuli baari-ikä 18 vuotiaana niin toivo rupesi elämään ja prosenttiluku jopa hieman väheni ehkä noin 80%iin, sitten 21-22 vuotiaana ja kymmenien pakkien jälkeen se oli noussut taas 90%iin, 28 vuotiaana ja satojen pakkien jälkeen se oli jo 99.99% ja nyt 31 vuotiaana se on täydet 100%. Kertaakaan en ole saanut naista ellen ole maksanut siitä, enää edes yritä, ei tulisi edes mielenkään, olisi pitänyt tajuta ja hyväksyä tosiasiat jo viimeistään 18 vuotiaana ja mennä säännöllisesti maksulliselle
Todella sikaruma mies ei kelpaa edes rumalle tai lihavalle naiselle, se on 100% absoluuttinen fakta, jopa muuta väittää ei tiedä mistä puhuu.
Kommentit (30)
Aina. Olisin voinut mennä naimisiin, jos sopiva olisi tullut kohdalle, mutta en koskaan nähnyt itseäni naimisissa tai äitinä. En tiedä, vaikuttiko tämä mielikuva asiaan. Lapsia kyllä halusin noin kolmikymppisenä, mutta periaatteisiini ei kuulu tehdä lapsia ilman vakituista kumppania ja säännöllisiä tuloja, joten lapset jätin tekemättä.
Oletko ajatellut mennä kauneusleikkaukseen. Kannattaa harkita, pientä fiksausta sinne tänne ja tzädää ;)
Oli minulla pari sudetta.
30 ikävuoden jälkeen tajusin jääväni ehkä yksin...
Nyt 35 vuotiaana päätin muokata kroppani parhaaseen mahdollisern muotoon.... luonne on jo hyvä, mutta sillä on vaikea houkutella miehiä.
25-vuotiaana. Olin kuulemma jo liian "vanha" ikäisilleni miehille. Vanhemmat miehet ei kiinnosta, joten sinkuksi olen päättänyt jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan törmänneet käsitteeseen 'itseään toteuttava ennustus'?
Olen huomannut, että se on yksi ikisinkkuuden tärkeimmistä selittäjistä. Jostain syystä lapselle ja nuorelle tulee tunne, että hän ei löydä/saa/ansaitse kumppania. Ja elää sen sitten mukaan. Kyse on tunteesta, asiaa ei välttämättä edes ajatuksen tasolla käsitetä.
Näin on.
"Todella sikaruma mies ei kelpaa edes rumalle tai lihavalle naiselle, se on 100% absoluuttinen fakta, jopa muuta väittää ei tiedä mistä puhuu"
EI PIÄ PAIKKAANSA!!!!!!!!
Yxi tuttu äijä sanoi että ämmät tykkää hänestä koska hän on NIIN ruma! Sanoivat sen suoraan sille!
Mutta hän onkin jotain 190 senttiä ja pitkällä liuhuletillä varustettu luolamies, siis sellaisen näkönen
Iso koko vetoaa ämmiin. Hyvät geenit. You know
Se on tullut tässä viime päivinä. Ikää siis 30v ja pari vuotta sinkkuna / seksittömänä. Kun selaan Tinderiä niin kaikkien kohdalla tulee tunne "ei", vaikea kuvitella seurustelua enää kenenkään kanssa.
Mutta, ei mitään poissulkevaa. Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan. Ehkä sitten nelikymppisenä löytyy joku eronnut tai karannut epätoivoinen yh-mamma, jolle jopa minäkin kelpaan.
Oletteko koskaan törmänneet käsitteeseen 'itseään toteuttava ennustus'?
Olen huomannut, että se on yksi ikisinkkuuden tärkeimmistä selittäjistä. Jostain syystä lapselle ja nuorelle tulee tunne, että hän ei löydä/saa/ansaitse kumppania. Ja elää sen sitten mukaan. Kyse on tunteesta, asiaa ei välttämättä edes ajatuksen tasolla käsitetä.