Häpeätkö joidenkin tuotteiden ostamista?
Nolottaa edelleen ostaa kortsuja. Samoin -50% tarjousruoat. Ikää minulla 35...
Kommentit (70)
Tena- virtsankarkailusuojat.
Aina vähän nolo olo kun paketin laittaa kassahihnalle.
Kiitos kaikille rehellisyydestä, voin lohduttaa, että iän myötä häpeä helpottaa. Hakiessani apteekista lääkkeitä, verenpaine, kolesteroli ym. minun oli pakko sanoa nuorelle hyvinvoivan näköiselle virkailijalle, että pikkasen hävettää tällainen lääkearsenaali.
Nuori nainen pelasti päiväni sanomalla, että pitää olla itselleen armollinen. Se kantaa minua vieläkin, aina kun menen ostamaan lääkkeeni.
Aikanaan, isäni lähti traktorilla kyläkauppaan ostamaan kaikkea maataloudessa tarpeellista, myös ruokaa yms.
Äiti oli laittanut puutelistaan terveys-siteitä. Kun isä tuli kotiin, äiti kysyi missä ne siteet, isä änkytti että varmasti tippui matkalla. Olin pikkutyttö, mutta jäi vaan jotenkin mieleen isän touhut.
Röökin ostaminen miehelle.
Silloin harvoin kun jiudun ostamaan tuon esiin että on tyhmälle (röökaaja)miehelleni.
Samoin Tenojen. Leikkauksen jälkeen tapahtui jtn ja jouduin niitä ostamaan. Noloa.
Kyllä mua ne bissetkin (miehen)hävettää. Juon yleensä viiniä. Juon mielelläni holitonta olutta tai siideriä ja tekisi kassalla mieli käännellä pulloja, että katsokaa: 0,0 prossa alkoholia
Joskus nuorempana hävetti kortsut, mutta ei enää. Hymähtelen välillä kaverilleni, jolle on hirveän häpeän paikka ostaa vessapaperia.
Juuston ostaminen hävettää, se on kipukohtani näin muuten kasvissyönnillä pärjäävänä.
Tai jos joudun ostamaan jotain muuta tosi ympäristöä kuluttavaa tai kaukomailta kannettua krääsää.
Minun ei tarvinnut hävetä kun hysteerinen ex teki sen puolestani. Häntä hävetti mm. jos ostin liian ison kurkun (myyjät kuulemma ajattelevat, että työnnän sen sinne??) tamponeja. Sitten kun käytin niitä, kuljin v*ttumaisen tyydyttynyt hymy naamalla :D, light-juomat ja karkit olivat myös noloja ostoksia
Kortsut joo.. samoin kaikki epäterveellinen ruoka hävettää, ainakin jos ostaa samasta paikkaa usein, niin että kassa tietää mun koko ruokavalion ja suolistontoiminnan.
Terveyssiteet myös on aina ollut jotenkin sellainen epämukavaostos.
Mutta eivät mitkään näistä mitenkään ylitsepääsemättömän ole .
En todellakaan häpeä. Pääasia että rahat riittää ostoksiin. Vitsi, vieäläkö häpeilemään pitäisi alkaa kun kaikki on jo niin kallita. Auta armias!